Monday, October 09, 2006

Pieta


Ω... μα τι υπόκλιση ήταν αυτή! και δεν ήξερε καν τ'ονομά μου...
Μέσα σ'ενα bar στου Ψυρρή, αισθάνθηκα σαν καλεσμένη στη Villa Borgese..
Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που σε κάνουν να θες να τους εμπιστευτείς μυστικά σου, κι ας μην τους γνώριζες ποτέ πριν...

Τι κι αν έφυγε ο πατέρας σου νωρίς, κι αν έχασες κάποια χρόνια σε μια ζωή παραίσθηση...γλίτωσες καλέ μου διασκεδαστή, και φανερώθηκες μπροστά μου με χαμόγελο, καθαρός, γνήσιος και πιο σοφός.
Από μικρό και από τρελό ακούς αλήθειες.. έτσι λένε.

"Να προσέχω τον εαυτό μου, να με αγαπάω, και να φέρω στον κόσμο καλά και όμορφα παιδιά...". Ωραία που τα λες! Τι απλά που είναι όλα ε; Και τόσο δύσκολα συνάμα...Χα!
"Βάζω στόχο το φεγγάρι, και όχι τη λάμπα στο δωμάτιο, αφού δεν μπορώ να φτάσω ποτέ σ'αυτό να μην στεναχωρηθώ. Να να πω μια μέρα δεν βαριέσαι, δεν γινόταν άλλωστε ποτέ να φτάσω... είναι πολύ μακριά..". Θα υπάρχει κάποιος τρόπος. Θα ανακαλύψω το δικό μου δικό μου διαστημόπλοιο...

"Έχεις ένα πρόσωπο σαν της Παναγίας..." και κοκκίνισα σαν κοριτσάκι... "Φύγε... να αγαπηθείς". Αχ, καλέ μου φίλε... Είναι που από παιδί μ'άρεσε να ζω τις στιγμές όπως είναι.
Ξέρω πως περπατάω την καρδιά μου σε σκοτεινό μονοπάτι και δεν ρίχνω πίσω μου χαλικάκια για να ξαναγυρίσω, όπως ο Κοντορεβυθούλης
"Τ' άσπρα χαλικάκια εκείνου του μικρούλη του κοντορεβυθούλη ποιος πρώτος θα τα βρει; Στους δρόμους σκορπισμένα για σένα και για μένα κι όποιος πρώτος τα βρει στο κάστρο αυτός θα μπει. ...Το μόνο της ζωής μου ταξίδι είσαι εσύ, κοντεύω τα σαράντα κι ακόμα είμαι παιδί. .." .

Κάπου θα φτάσω..όλοι οι δρόμοι κάπου καταλήγουν.

"Ο Κοντορεβυθούλης" -Στοίχοι, μουσική: Ν.Ξυδάκης

16 Comments:

Blogger Bliss said...

me sugkinhses

oloi m exete sugkinhsei shmera s ola ta blog pou mphka

kai niw8w kati den paei kala me mena telika

fobero desposini mou

kalh sou meraaaaaaaaaaaaaaaaaaa

kai sunexise na koitas to feggari;)

9/10/06 1:40 PM  
Blogger weirdo said...

Με διαστημόπλοιο ή χωρίς, το φεγγάρι της καρδιάς μας δεν μπορεί να είναι τόσο μακρινό.. 'Φύγε να αγαπηθείς..' Πέτα, τρέξε.. 'Η απλά περπάτα, ακόμη και με αργά, πολύ αργά βήματα προς αυτό ..Θα φτάσεις κάποτε, ναι.. Και θα το ανταμώσεις..!
Καλημέρα..:)

9/10/06 2:12 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Είναι γλυκιά συγκίνηση όμως γλυκειά μου Margo, έτσι δεν είναι; Μπορεί να φταίει η μέρα σήμερα εδώ που'μαστε έτσι...

Το ξέρω Weirdo... όλα αποκτούν ουσία όταν τα θέλουμε πραγματικά. Να έχεις μια όμορφη μέρα!

9/10/06 2:21 PM  
Blogger Tradescadia said...

Δε θα μπορούσε να μην υποκλιθεί...σε μια Δεσποσύνη! Σε φαντάζομαι καθισμένη σ'ένα πύργο να λες ιστορίες και να μαγεύεις τα πλήθη. Με ταξίδεψες πάλι...Καλημέρα!

10/10/06 8:53 AM  
Blogger Little A said...

Αρκεί να μην σταματήσεις να προσπαθείς. Τότε σίγουρα θα φτάσεις κάπου. Κ ίσως να μην είναι εκεί που νόμιζες απ' την αρχή, θα 'ναι σίγουρα όμως εκεί που θέλεις!

10/10/06 12:31 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Εμείς τα'παμε Trade..

Little A... Πολύ χαίρομαι που σ'ακούω... είσαι καλά ε;

10/10/06 1:09 PM  
Blogger Little A said...

Μια χαρά καλή μου!
Μην κοιτάς τα "παραμύθια".... αυτά βγαίνουν από έναν άλλο εαυτό μου.
Ελπίζω κ εσύ να 'σαι καλά!

10/10/06 3:20 PM  
Blogger Sigmataf said...

Κάπου θα φτάσω..όλοι οι δρόμοι κάπου καταλήγουν.

Μόλις το έγραψες.

10/10/06 4:15 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Καλώς ήρθες Sigmataf.
Είναι ωραία εδώ στο ξέφωτο...

10/10/06 4:39 PM  
Blogger Άβατον said...

Αναλογίζομαι το πόσο όμορφο θα ήταν όλο αυτό όταν το βιώνες...

11/10/06 9:25 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Ήταν απρόσμενο, απλά. Γι'αυτό και τόσο ωραίο.
Κουβέντες, λόγια χωρίς φτιασίδια και καθώς πρέπει ατάκες.
Να μιλάς με ανθρώπους και να είσαι ΕΣΥ...
Καλώς ήρθες Avaton

11/10/06 11:36 AM  
Blogger Tamara de Lempicka said...

-"Φύγε... να αγαπηθείς"

-Κάπου θα φτάσω..όλοι οι δρόμοι κάπου καταλήγουν.

= Διαλογος με ολη τη σημασια των λεξεων...

12/10/06 7:00 PM  
Blogger Serenity said...

Πολύ όμορφο :)

15/10/06 8:54 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Serenity καλημέρα, σου εύχομαι μια εβδομάδα όμορφη! Welcome*

16/10/06 12:06 PM  
Blogger Tamara de Lempicka said...

δηλαδη εγω δεν καλωσηρθα?

19/10/06 11:34 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Tamara ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ... πως μου διέφυγε κάτι τέτοιο!
Κόκκινο χαλί για σένα!
Καλώς ήρθες!

19/10/06 12:00 PM  

Post a Comment

<< Home