Thursday, November 01, 2007

ένας μήνας πριν το χειμώνα

.................
- Τι εικόνα έχεις για τον εαυτό σου όταν βρίσκεσαι σε χώρο με άγνωστο κόσμο;
- Ότι δεν περνάω απαρατήρητη ακόμη και αν δεν βγάλω άχνα.
- Γιατί; Επειδή γνωρίζεις ότι είσαι όμορφη ε..;
- Όχι, απλά ξέρω ότι φαίνομαι.
- Μα δεν γίνεται.. κάποιο ατού έχεις.
- Δεν έχω.
- Έχεις.
- ......
Σταμάτησε να μιλά και με κοίταξε. Με το βλέμμα που προσπαθεί και δεν καταφέρνει τίποτα περισσότερο από κάτι που σχηματίζεται από δυό μάτια. Τίποτα που να θέλεις να βάλεις χέρια για να ανακαλύψεις, να αρπάξεις, να χαιδέψεις, ότι βρίσκεται πίσω από αυτό.
Θέλω να φύγω. Πεθαίνω από βαρεμάρα. Και φεύγω.

********


Θέλω τους φίλους μου. Τους αγαπημένους μου. Τους αποζητώ περισσότερο κάθε που χειμωνιάζει. Οι γοητευτικοί φίλοι μου.... Αλλιώς δεν θα τους έκανα παρέα και δεν θα τους αγαπούσα. Ναι, δεν θα αγαπούσα κανέναν τους. Και δεν θα΄θελα να τους αγκαλιάζω και να τους πειράζω. Και ειδικά όταν θα με πείραζαν αυτοί, θα ήθελα να τους σπάσω τα μούτρα. Μόνον αν δεν ήταν γοητευτικοί.
Όμορφα πλάσματα που κινούνται γύρω μου και μακριά μου. Στο δάσος μου. Σκαρφαλωμένοι στα δέντρα, κουρνιασμένοι στα πόδια μου, μέσα σε σπηλιές με φώς από κεριά ή σε ξέφωτα. Έξυπνοι. Γιατί διαισθάνονται και απλά Ξέρουν. Το γιατί και το πότε.

********

Κατεβαίνοντας στο κέντρο της πόλης το Σάββατο, κάθησα στο τραίνο απέναντι από μια μαμά με τη κόρη της, όχι παραπάνω από πέντε ετών. Το κοριτσάκι είχε ένα σαλιγκάρι στο χέρι του και το άφηνε να γλυστρά, να περπατά γύρω από τον καρπό της. Της είπα ότι είναι πολύ όμορφο το σαλιγκάρι της και ότι θα πρέπει να το προσέχει πολύ γιατί είναι μικρό. Μου είπε χαμογελώντας ότι το βρήκε στο δρόμο, ότι θα το προσέχει και θα το ταίζει τυρόπιτα.. Η μαμά της της χάιδεψε τα μαλλιά, της είπε ότι τα σαλιγκάρια τρέφονται με φύλλα και η μικρή συμφώνησε να του δίνει από αυτά.
Το σαλιγκάρι κάποια στιγμή γλύστρησε γρήγορα μέσα στο μανίκι της. "Κοίτα"μου λέει, "κρύβεται στη μπλούζα μου". "Ναι, εκεί το νομίζει για φωλιά και νιώθει ασφάλεια" απαντώ. Μου λέει τότε.. "θα με αγαπήσει.. θα νομίζει ότι είμαι εγώ η φωλιά του και δεν θα φοβάται"». Η μαμά της χαμογέλασε με γλύκα.
Εγώ έμεινα και την κοίταζα. Αυτό ήταν σίγουρα ένα γοητευτικό πεντάχρονο πλάσμα.
Φεύγοντας, μου έδειξε με καμάρι τη μπλούζα της, μέσα από το μπουφάν. Είχε μπροστά ζωγραφισμένο ένα σεντούκι που από μέσα του ξεπηδούσαν πεταλούδες και σαλιγκάρια!

31 Comments:

Blogger Attalanti said...

Χεχε... είναι η αύρα σου - τους ταρακουνάει ο ηλεκτρισμός από το σώμα σου. Είναι κάτι που δεν μπορείς να ελέγξεις ;)

Ωραίο το μικρό. Λες να λέει τα ίδια όταν φτάσει το 1.80;

1/11/07 8:16 AM  
Blogger Tradescadia said...

Δεν θα μπορούσα να σκεφτώ καλύτερο τρόπο για να ξεκινήσω τη μέρα (και το μήνα εννοείται!) Καλημέρα κοριτσάκι!

1/11/07 8:32 AM  
Blogger Bliss said...

egw pote 8a ginw mana?
;p

h a8wothta einai h gohteia auths ths hlikias panta
kai h agnothta!
h apoluth eleu8eria skepsewn
xwris oria
h fantasia gia odhgo

1/11/07 9:29 AM  
Blogger the navigator said...

Και εγώ τους φίλους μου θέλω Σαβ...
κι κάνω συχνά πυκνά μικρές εκστρατείες για να ανακαλύψω που βρίσκονται...
όμως αυτοί είναι χαμένοι στο "τότε" μας...
και το δικό μου παρόν δεν είναι πλέον μέρος του κόσμου τους...

Θα σου 'γραφα κάτι και για το υπόλοιπο ποστ αλλά κόλλησα με αυτό το θέμα...και να σου πω, δεν θέλω ακόμα να ξεκολλήσω...

Καλό μήνα...

1/11/07 2:36 PM  
Blogger unlearn... said...

Χι χι τι ωραίο το πιτσιρίκι!
Απο τέτοια πλάσματα πρέπει να γεμίσει ετούτος ο πλανήτης.







.

.

.





Θα χειμωνιάσει αλήθεια φέτος?




Δεν ξέρω έχω αρχίσει και φοβάμαι λίγο.




Οι φίλοι όμως είναι πράγματι ενας ανεκτίμητος θυσαυρός.

1/11/07 2:53 PM  
Blogger venomous said...

ειναι μεγαλο προβλημα να εισαι ομορφος.μιλαω εκ πειρας.
:P

1/11/07 3:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Οι δικοί μου φίλοι έχουν αρχίζει να το ξεφτηλίζουν με το κρυφτό στα δέντρα και στις σπηλιές, και δεν είναι πια αστείο :-D
Έχεις σκεφτεί να γράψεις βιβλίο;

1/11/07 4:12 PM  
Blogger ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Θα επανέλθω... Μα τι ωραίες εικόνες έχεις;

1/11/07 6:52 PM  
Blogger venomous said...

me??
:P

1/11/07 7:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Τι γλύκα το κοριτσάκι με το σαλιγκάρι!!! Καλό μήνα, Δεσποσύνη :)

1/11/07 8:10 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Attalanti μου νομίζω ότι όντως είναι μη ελεγχόμενο. απλά υπάρχει.
1.80! ναι γιατί να μην είναι το ίδιο; το πόδι σκέτο χιλιόμετρο :)


Tradescadia θα είναι μια χαρά μήνας ο φετινός.
Ρε συ μην το ξεχνάς.. το "μαύρο" είναι όλα τα χρώματα μαζί. φιλιά


Margo, μη βιάζεσαι μικρό μου
Φαντασία και γοητεια έχεις ήδη από μόνη σου. Και δεν χρειάζεσαι κανένα αντίβαρο σε αυτό. Είσαι θησαυρός..


Navigator..
ένα σου λέω.. όσο κι αν πονά, φιλίες τιμής ενέκεν δεν αξίζουν ούτε να τις ορίζεις, ούτε αυτές να σε ορίζουν. το ξέρουμε και οι δυο! καλό μήνα

1/11/07 9:51 PM  
Blogger [Germanos] said...

advice for the young at heart ?

1/11/07 10:04 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Unlearn πουουου είσαι'συ; άντε θα χειμωνιάσει, καλό μήνα!


:) Venomous πόσο σε καταλαβαίνω :p


Βουκεφάλα όχι αυτή που νομίζω!
Βιβλίο; Ναι πλέον το σκέφτομαι..
καλό μήνα!


Και βέβαια Δε Μασάμε. Να ξαναρθεις.
Σας αρέσουν;


Serenity χάρμα να τη βλέπεις τη μικρή. Με έβαλε σε τόσες σκέψεις..

Καλό Μήνα σε Όλους

1/11/07 10:14 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Γερμανέ
εγώ συμβουλή..;
έτσι να μείνεις, νέος στη ψυχή.
σοφός στο νου

1/11/07 10:29 PM  
Blogger ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ said...

Το ξερω και σε ευχαριστω Δεσποσυνη μου για την πληροφορια μα μενω συνειδητα πλεον στην Καλαματα! Βεβαια σε κανα δυο εβδομαδες λεω να ανεβω οποτε θα ειναι μια καλη ευκαιρια να τη δω!

Μετα τιμης,

Πυγμαλιων.

1/11/07 11:40 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Να'ρθεις Πυγμαλίωνα! αυτά είναι ωραία πράγματα.
μέσα στον Νοέμβρη θα πάω κάποια στιγμή.

1/11/07 11:46 PM  
Blogger helorus said...

Κάτι μου λέει πως τους έχεις τους καλούς τους φίλους, όχι τυχαία. Καλό σου βράδυ.

2/11/07 12:22 AM  
Blogger Equilibrium said...

Ο χειμώνας λοιπον ειναι μπροστα μας, πολλα υποσχομενος, οπως το φωτεινο χαμογελο απο το κοριτσακι σημερα το πρωι που πηγαινα στη δουλεια, και ειχε γυρισε το κεφαλακι του και με κοιτουσε ενω η μαμα του το τραβουσε να κατεβει απο το πεζοδρομιο να περασουν τον δρομο.. Και μου εφτιαξε τη μερα. Αυτη ειναι η δυναμη των παιδιων..

2/11/07 1:49 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Helorus τίποτα δε είναι τυχαίο..


Equilibrium, είδες με κάτι τόσο απλό! καλημέρα

2/11/07 10:47 AM  
Blogger Angel Vs Life said...

ena koritsaki pou taizei saligkaria me tyropita. pio sureal den ginetai :o) supppper.

2/11/07 5:33 PM  
Blogger Caesar said...

O χειμώνας περιμένει στη γωνία μαζί με τον καστανά ;)

3/11/07 12:23 PM  
Blogger Άσπρο στο Μαύρο said...

Αν έχεις στη ζωή σου αποκτήσει φίλους που ανέχονται τα καλά και ειδικά τα άσχημα σου, σωστά τους αναφέρεις: "Οι γοητευτικοί φίλοι μου".

Γράφεις όμορφα, εντιμότατη φίλη.
Καλό μήνα κι ας άργησα...

3/11/07 5:25 PM  
Blogger dumbdog said...

καλημέρα,
πολύ όμορφη η ιστορία σου με το πιτσιρίκι.

4/11/07 10:33 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Angel είδες τι σουρεάλ είναι τα παιδιά..

Κάιζερ χθες έφαγα κάστανα, το πιστεύεις; όχι από καστανά, αλλά ήταν τα πρώτα μου για φέτος το χειμώνα.


Δημήτρη και'συ.
εδώ δεν αργεί κανείς


dumbdog καλώς όρισες!

4/11/07 1:00 PM  
Blogger Sigmataf said...

Τι παράξενο πράγμα το βελανίδι!?
τι όμορφο να έχεις φίλους.

Πόσο γαμάτο να μαζεύεις εικόνες απο τα Σάββατα και να μας τις ΧΑΡΊΖΕΙς σαν καλό φιλαράκι...

5/11/07 12:34 PM  
Blogger celsius33 said...

Πολύ ωραία εικόνα με το παιδάκι και το σαλιγκάρι..πήγες στα εγκαίνια της Τρίτης?

8/11/07 12:57 AM  
Blogger Αιολος said...

"Θέλω να φύγω. Πεθαίνω από βαρεμάρα. Και φεύγω."

Η θανάσιμη μοναξιά του Αλέξη Ασλάνη είνα πιο κοντά από ποτέ.

Γιάννενα λοιπόν αρχές Δεκέμβρη και μία στάση Θεσσαλονίκη για 2 μέρες.

Τέλειο;

8/11/07 7:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

ανοητοι ναρκισσιστικοι συλλογισμοι...χωρις καποιο νοημα και, το χειροτερο, χωρις καποια αισθητικη αξια. Οσο καθεσαι και αυτοθαυμαζεσαι στον καθρεπτη σου και αναπτυσσεις τις δηθεν εκλεπτυσμενες "σκεψεις" σου, υπαρχουν ανθρωποι που δημιουργουν ουσιαστικα και κυριως δεν περιμενουν να τους θεοποιησουμε γι' αυτο. ΟΚ blog σου ειναι, ο,τι θελεις κανεις, απλως βρισκω λιγο ενοχλητικη αυτη την ομαδα των κατα φαντασιαν φιλοσοφημενων. Θα εγραφα και αλλα, αλλα βαριεμαι

8/11/07 8:27 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Celsius! όχι δεν προλάβαινα με τπτ. έφυγα αργά απ'τη δουλειά. έι! θα'ναι για πολλές μερες.

Αίολε είδες που το κατάφερες τελικά;
χαίρομαι για σένα. άντε, εύκολο ήταν.


Up_and_shooting ...δεν με απασχολεί αν το μπλογκ μου έχει αισθητική αξία στα μάτια σου.
Έχει στα δικά μου και μου αρκεί. Δεν γράφω σε φαν κλαμπ.
Εσύ λοιπόν που σαφώς θεωρείς τον εαυτό σου «φιλοσοφημένο», μείνε εκτός. Πίστεψε με δεν έχω πρόβλημα με αυτό.
Με τις υγείες σας.

8/11/07 10:00 PM  
Blogger lust-time said...

οι ψυχές των ανθρώπων στους σταθμούς των τρένων είναι όντως
μυστήριο...
what about the enemies?

9/11/07 4:55 PM  
Blogger Desposini Savio said...

lust time ποιά η ουσία αν γνωρίζαμε τους εχθρούς μας;
αυτό που αναφέρεις το σκεφτόμουν πρόσφατα. προτιμώ τα ανοίγματα όπου νομίζω, ακόμη και αν πονάνε τελικά..
απλά, με τα χρόνια ίσως εκπαιδευόμαστε.
φιλιά

9/11/07 10:22 PM  

Post a Comment

<< Home