Saturday, September 08, 2007

ήσσσσυχα


Autumn -

16 Comments:

Blogger Tradescadia said...

Με πέθανες!

8/9/07 8:34 PM  
Blogger κοκκινο φιλι said...

ε κ π λ η κ τ ι κ οοοοοό!!

8/9/07 10:38 PM  
Blogger κοκκινο φιλι said...

φεγγαροαγκαλιες :))

8/9/07 10:39 PM  
Blogger Caesar said...

Πανέμορφο, μελαγχολικό, καταπληκτική μουσική, έξυπνες εστιάσεις του φακού;))

9/9/07 8:05 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Tradescadia δεν το'θελα!


ΚοκκινοΦιλί Έξοχο


Κάιζερ έξοχο λέμε. έπαθα πλάκα όταν το είδα. αυτές τις μέρες είμαι "αυτό"

9/9/07 5:12 PM  
Blogger venomous said...

when i saw it i thought that the director was you.you disappointed me! :P
what are the reasons that you are in such a mood?don't tell me an answer like:oh come on.read the previous posts...
it's not an acceptable answer.
p.s.:do you have a problem with the english language that i use in my posts?do you prefer the greek language?:-)
cheers
venomous

10/9/07 3:24 AM  
Blogger Desposini Savio said...

venomous when i saw this clip i thought that if i had a camera i could make a same. but i don't have one!
this is the way my eyes glance these days and believe me, it has to do with the previous post.
today, it's a new day, a new week and i'm ready to move on.
:)

10/9/07 11:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

Όντως, δεσποσύνη..Φθινοπώριασε!:)Καλή εβδομάδα

10/9/07 12:08 PM  
Blogger Paranoia said...

Α π ί σ τ ε υ τ ο !!!!


σ' ευχαριστώ

10/9/07 12:54 PM  
Blogger ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ said...

Ευχαριστω για την επισκεψη και για τα καλα σου λογια!

Δεσποσυνη μου εις το επανιδειν!

Μετα τιμης,

Ο συνομιληκος σας ;-)

Πυγμαλιων

10/9/07 2:13 PM  
Blogger Dawkinson said...

φθινοπωρινή σονάτα. μπαίνει η εποχή μου...

10/9/07 4:12 PM  
Blogger Desposini Savio said...

lifewhispers επίσης καλή μου!


Paranoia πανέμορφο!


Πυγμαλίων εις το επανιδειν λοιπόν :)


MissDawkinson το'ξερα πως θα σου άρεσε. φιλιά

10/9/07 6:16 PM  
Blogger Disposition21 said...

Σου έχω πει οτι το μπλογκ σου είναι από τα πιο αγαπημένα; Στο λέω τώρα :)

Εκπληκτική εικόνα & μουσική...

12/9/07 3:23 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Disposition21!! :) από Ρωσία απευθείας το βίντεο αγαπητέ μου. ναι ναι

12/9/07 9:45 AM  
Blogger the navigator said...

Καλησπέρα Δεσποσύνη,

Όταν το είδα θυμήθηκα ένα παλιό μου όνειρο...

Εγώ...
κι χιλιάδες μικρές ανεμώνες
σε ένα ανοιχτό πράσινο κυλάω σαν ποταμός
πάνω στα σημάδια της εποχής που αλλάζει
η πόλη ζεστή πατρίδα
κι εγώ το χαϊδεμένο της παιδί
την ψηλαφώ κρυφά
με αφήνει να περιπλανιέμαι στη κοίτη της
να δροσίζω τις ιστορίες της
εγώ...
μόνο άλλη μια εικόνα
να επιβεβαιώνει την μοναξιά της
που είναι δική μου
κάνω τις χαραμάδες της πληγές μου
και τις γιατρεύει το χαμόγελο της
αόριστο
απογευματινό χαμόγελο της καταιγίδας...

------------

Χάρηκα για την ανακάλυψη...δεν θα παραλείπω να σε επισκέπτομαι...

19/9/07 12:48 AM  
Blogger Desposini Savio said...

navigator
δεν θα παραλείψω να σε επισκεφθώ και'γω

19/9/07 8:15 PM  

Post a Comment

<< Home