Saturday, November 10, 2007


Ξύπνησα. Βγαίνω για δευτερόλεπτα στο μπαλκόνι, το κρύο φτάνει σχεδόν τα μέσα μου, αναρριγώ. Επιτέλους χειμώνας.
Κοιτώ τους περαστικούς μέσα από το τζάμι, και τους παρατηρώ. Άραγε κρυώνουν περισσότερο από μένα, ρωτώ φωναχτά.
Για αυτές τις μέρες θέλω τη σόμπα μου. Είναι μια σόμπα που με ζεσταίνει από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Φτιάχνω καφέ. Ευχαριστιέμαι που έξω βρέχει και εγώ είμαι στο σπίτι μου. Βάζω στο νετ RadioSwissClassic που τώρα παίζει από Beethoven ένα ωραίο allegretto «The Creatures of Prometheus». Κοιτάζω την αναμμένη σόμπα και χαμογελώ.. Τέλειο.

Το πρωινό μου ξύπνημα υπήρξε το τέλος μια μεταμεσονύκτιας προβολής. Παλαιότερα θυμόμουν περισσότερα όνειρα. Τώρα πλέον σπάνια.
Είδα ότι περπατούσα μέσα στην εικόνα ενός πίνακα. Ο πίνακας μου θύμισε τοπίο του Κλιμτ, σαν ένα παρόμοιο που είχα δει στη Neau Gallery. Και μετά μέσα στο όνειρο θυμήθηκα ότι θα μπορώ να δω και άλλους πίνακες του Κλιμτ που εκτείθονται στο Μέγαρο, αλλά δεν θα μπορώ να περπατήσω μέσα τους. Ήταν από τα όνειρα που δεν σε αφομοιώνουν πλήρως, που πάντα κάτι σε συνδέει με τη πραγματικότητα. Και μου τη δίνει αυτό. Ήξερα πως ονειρεύομαι.
Αυτό που θυμάμαι τελευταία εικόνα είναι ότι έκανα να αγγίξω το χορτάρι γύρω μου και η αίσθηση ήταν υγρή, σαν να έπιανα φρεσκοβαμμένο καμβά. Τα δάχτυλα μου λερώθηκαν από λαδοπράσινη μπογιά. Προσπάθησα να τα καθαρίσω πάνω στα ρούχα μου. Ξύπνησα.