Wednesday, July 25, 2007

το θηρίο και το κορίτσι στο τσίρκο


Περπατάω πάνω σε ένα σκηνί που δεν είναι τεντωμένο. Ταλάντωση σε μεγάλες στιγμές. Θα'θελα να'μουν ένας καλός ακροβάτης, γιατί τώρα ζαλίζομαι. Είναι η ακροφοβία. Όταν πάω στα λούνα παρκ μπαίνω στα σφυριά, σε ότι στροβιλίζεται, στα χειρότερα, να το ξεπεράσω. Απίθανα είναι. Μάλλον θα έκανα ακροβατικά πάνω σε άλογα που τρέχουν, στην αρένα τσίρκου.
Ένας ζογκλέρ να καταπίνει φωτιές. Δεν έχω τίποτα να πιω τώρα. Και δεν καίγομαι. Μα ένας φίνος ζογκλέρ από το τίποτα μπορεί να δημιουργήσει θέαμα, ξέρει να μοστράρεται όμορφα. Η αλήθεια είναι αυτή.
Τους κλόουν από μικρή τους σιχαινόμουν. Την πρώτη μου εικόνα από κλόουν την έχω από όταν ήμουν τεσσάρων σε φαστφουντάδικο στην Αυστραλία. Ένας αισχρός ψεύτικος κλόουν να κάθεται σε παγκάκι και να χαμογελά ανατριχιαστικά . Αποκλείεται. Θα'θελα να κάνω τα παιδιά να γελάνε και όχι να φοβούνται. Όχι κλόουν.

Ονειρεύτηκα πως ήμουν σε μια ζούγκλα και καθόμουν κάτω από ένα δέντρο. Η τίγρης εμφανίστηκε με τα παχουλά πέλματα της να βουλιάζουν σε κάθε βήμα της που πλησίαζε. «..ήρθε να με κατασπαράξει» έλεγα στον εαυτό μου και σε αυτή... έξυσε τα νύχια της στον κορμό με όλο το σύρσιμο τους δίπλα στο αυτί μου. Ερεθίστηκα τόσο που μούδιαζα πανέτοιμη στην ιδέα να με κάνει κομμάτια. «Φάε με, φάε με». Δεν το έκανε, παρά καθόταν και με κοιτούσε. Γιατί δεν φοβόμουν;
Το θηρίο και το κορίτσι πρέπει να παραμένουν ανήμερα. Και μια καλή θηριοδαμάστρια πρέπει να φοβάται... Δεν θα γίνω θηριοδαμάστρια. Παρά με σφυρίγματα και σιωπές να τιθασεύω τα μέσα μου. Κάποτε θα φουντώνω τη φλόγα να αγριεύουν και να μου αρέσει.

12 Comments:

Blogger Άρης said...

Τους κλόουν πάντα και εγώ τους απεχθανόμουν, τους ζογκλέρ τους αγάπησα μετά το Cirque Du Soleil … Έτσι τα βλέπω και εγώ. Τώρα αυτό με την Τίγρη και το Φάε με κάποιο απωθημένο μου φαίνεται ;)

25/7/07 10:00 AM  
Blogger Angel Vs Life said...

ego pali goustaro mastigia :o) looooooooooooooooooooooooooool

25/7/07 11:39 AM  
Blogger Tradescadia said...

Το κορίτσι πάντα ανήμερο ήταν και από όσο φαίνεται έτσι θα παραμείνει! Είναι πανέμορφο ξέρεις, σε μια εποχή που οι περισσότεροι είναι εξημερωμένοι ψυχή τε και σώματι...

25/7/07 11:48 AM  
Blogger Sigmataf said...

Και να 'μαι ξανά!
Σε ένα πλήθος που θυμίζει
κάποιον άγνωστο φίλο.
Κλωτσάω στα τυφλά!
Σαν παλιάτσος σκοντάφτω στο ίδιο θηρίο.
Που όλο μου λέει...
Πως η δική μου σκλαβιά είναι 1
χάρτινο τσίρκο.
Με κάνει να κλαίω.
Και φαίνομαι αστείος.
Γίνομαι αστείος.


ΧΕ!
πΆρε αυτό το τραγουδάκι σαν φάρσα.
;)






Φιλαράκι...

Φιλιά ρε!

25/7/07 11:02 PM  
Blogger Кроткая said...

έτσι έτσι!
κάτω οι θηριοδαμαστές!

26/7/07 1:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

Λευτεριά στα θηρία, αφήστε τα να ζήσουν όπως τους αξίζει! Τα θηρία δεν πείραξαν ποτέ τον άνθρωπο και ενστικτωδώς κρατούν αξιοπρεπέστατα τις ισορροπίες στην πανίδα του πλανήτη μας. ΆΛλα είναι τα θηρία που πρέπει να φοβόμαστε...
Γι αυτό δεσποσύνη μου, κράτα το είδος σου ζωντανό με όλη σου τη δύναμη!
Φιλιά!

26/7/07 5:43 PM  
Blogger o said...

γιατί να την φοβηθείς;
της μοιάζεις.

27/7/07 6:48 PM  
Blogger Desposini Savio said...

εντροπια καθόλου επιθυμία. επιθυμία..

angel είσαι εκτός θέματος ;)

tradescadia εσύ ξέρεις καλά.. :x

sigmataf είναι απίθανο, είσαι φίνο φιλαράκι. φιλιά

κροτκάγια μου τους πνίγω κάθε μέρα, κάθε νύχτα..

βουκεφάλα συνεχίζω ακάθεκτη. το δικό μου τσίρκο, έχει κορίτσια και θηρία αγκαλιά..

en vain encre βλέπεις καλά και θυμάσαι πολλά... μπλογκοφίλη!

27/7/07 9:03 PM  
Blogger Caesar said...

Ο άνθρωπος πολλά μπορεί ν' αντέξει.
Μακαρι να μην του τύχουν όμως ;))

29/7/07 10:29 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Κάιζερ.. ναι είναι και αυτό!

29/7/07 9:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Γεια σου γλύκα

Όλα καλα?

Φιλάκια

30/7/07 4:06 PM  
Blogger Gia said...

Δε μου αρέσουν οι κλόουν.Έχουν κάτι το θανατερό πάνω τους.

6/8/07 10:07 AM  

Post a Comment

<< Home