Monday, July 02, 2007

σάμερ ιν δε σίτι


Τι μπορεί να κάνει αυτό το καλοκαίρι τόσο διαφορετικό;
Μήπως είναι ο χειμώνας μου που πέρασε τόσο γρήγορα, μήπως είναι που ζω την εποχή μου και δεν με νοιάζουν ούτε οι 45 βαθμοί στα μέσα Ιουνίου;
Κάνω κούνια τον εαυτό μου, φαντάζομαι χιονισμένα δάση για να δροσίζομαι.

Χθες βούτηξα στα νερά του Ευβοικού με τα μάτια κλειστά, μη θέλοντας να δω τίποτα. Παρά μόνο να ακούσω και να νιώσω το νερό να με κυκλώνει. Όπως η ζωή.
Τη ζωή που από παιδί την αντίκρυζα σαν μια γυναίκα, καθόλου όμορφη αλλά γοητευτική, με τα μαλλιά της πιασμένα κότσο, στρίβοντας στη γωνία να τα αφήνει λυτά και να μου κλείνει το μάτι. Εκνευριστικό το βλέμμα της, μα σίγουρο τόσο, ώστε να με κάνει να την ακολουθώ σαν υπνωτισμένη.

Τι παράξενο καλοκαίρι.
Στο μυαλό μου έχουν έρθει παλιές φιλίες τελειωμένες, μπουκάλια με θολά ποτά. Για καλή μου τύχη η κάβα μου έχει ακόμη σπάνια μπουκάλια ηδύποτων, που πίνω, πίνω και δεν τελειώνουν. Τελευταία άφιξη, μια κούτα με δυό τρία ποτά απροσδιορίστου καταγωγής, άγνωστης προέλευσης, ιδιαίτερης γεύσης.
Τους έρωτες δεν τους έφερα στο μυαλό μου. Μάλλον επειδή μοιάζουν όλοι με φαγητό, που δεν θέλω να ξαναδοκιμάζω το ίδιο. Ο έρωτας που θα με συγκλονίσει ξέρω πως θα μοιάζει με παράξενο φρούτο. Να το δαγκώσω και να νομίσω πως αντί να βγω από τους κήπους της Εδέμ, εγώ μόλις θα μπαίνω. Αυτό είναι έρωτας.

Τι παράξενος αυτός ο χρόνος.
Πέρασε το πρώτο του μισό, γρήγορα και ύπουλα.
Μια χρονιά φίδι. Ένας μικρός κροταλίας που κουνάει την ουρίτσα του και φοράει σιδεράκια στα δόντια. Το χαζό, όταν ήταν μωρό πιπιλούσε την άκρη της ουράς του. Τα δοντάκια του στραβώσαν και έγιναν αστεία. Μα θα γίνει όμορφο. Σιδεράκια φόρεσα και’γω κάποτε, για έξι μήνες. Έτσι απέκτησα το ακαταμάχητο χαμόγελο μου.
Και τώρα σαν φίδι, νιώθω να γλυστράω από το παλιό μου δέρμα και να αλλάζω εικόνα.
Ένας μικρός κροταλίας.
τσκρρρρρ

25 Comments:

Blogger sinefoula said...

Σου εύχομαι ολόψυχα σύντομα να γευτείς το φρούτο που φαντάζεσαι και να εισχωρήσεις στον κήπο της Εδέμ.
Μία ωραία παρομοίωση του έρωτα.

ΥΓ: Τι γεύση σκέφτεσαι, κάτι σαν ανανάς ίσως ή μήπως ζουμερό ροδάκινο?

3/7/07 12:11 AM  
Blogger Tradescadia said...

Από τα καλύτερά σου! Γλυκό φιλί Τρίτης! (Εδώ σε μας πάντως κάθε Τρίτη έχει λαϊκή! Κι από φρούτα...να χορτάσει η ψυχούλα σου! Μήπως να πέρναγες καμιά βόλτα;) ;)

3/7/07 9:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Τι όμορφο κείμενο! Αν και για μέν αείναιλίγο περίεργο το να αναγεννιέσαι το καλοκαίρι, προτιμώ το φθινόπωρο..Όμως έιναι όντως η καλύτερη εποχή για να δαγκώσεις εκίνο το φρούτο...

3/7/07 11:27 AM  
Blogger Άρης said...

Πανέμορφο κείμενο ειδικά αυτό «Στο μυαλό μου έχουν έρθει παλιές φιλίες τελειωμένες, μπουκάλια με θολά ποτά. Για καλή μου τύχη η κάβα μου έχει ακόμη σπάνια μπουκάλια ηδύποτων, που πίνω, πίνω και δεν τελειώνουν. Τελευταία άφιξη, μια κούτα με δυό τρία ποτά απροσδιορίστου καταγωγής, άγνωστης προέλευσης, ιδιαίτερης γεύσης.» θα μπορούσα να το διαβάζω επανειλημμένα

3/7/07 12:08 PM  
Blogger Angel Vs Life said...

emena pali i zoi sou, opos tin vlepo toso kairo diladi, mou fainetai gkomenara... :o)

3/7/07 12:24 PM  
Blogger Attalanti said...

Κάθε καλοκαίρι είναι διαφορετικό, αλλά αν το αισθάνεσαι έτσι, σημαίνει ότι έχεις επίγνωση όχι μόνο για ό,τι συμβαίνει γύρω σου, αλλά και μέσα σου. Ζηλεύω, να πάρει, και σού εύχομαι το υπόλοιπο να κυλήσει με το ρυθμό που θέλεις και θα διαλέγεις για εκείνο.

Όσο για το φιδάκι, εμένα μου μοιάζεις περισσότερο με αγριόπαπια που αποδημεί σε μέρη που τη γεμίζουν περισσότερο :)

3/7/07 2:11 PM  
Blogger fish eye said...

καλοκαιρι ειναι και θα περασει γρηγορα..γεμισε τις μπαταριες σου οπως αγαπας!!

3/7/07 3:03 PM  
Blogger Tamara de Lempicka said...

χμμμμ...κατι μου λεει πως παρομοιες σκεψεις μας τριγυριζουν...
το ουροβορο φιδακι, κι αν καποιοι το κοροιδεψαν ειναι γιατι σιγουρα δε το καταλαβαν και υποτιμησαν τη δυναμη του... Ας προσεχαν...
τσκρρρρρ.... ( αληθεια, ετσι κανει ο κροταλιας? :-P )

3/7/07 3:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ζήτω λοιπόν το καλοκαίρι της Αναγέννησης. Να το ζήσεις με όλη σου την ψυχή στο εύχομαι!

3/7/07 4:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Έχεις ένα τρόπο βρε Δεσποσύνη, ακόμα και το summer in the city να το κάνεις χρωματιστό και ανέμελο, και να το μεταδίδεις... τα σέβη μου!

3/7/07 4:20 PM  
Blogger GhostHunter said...

Βρε ζουζουνάκι, τσαχπινιάρικο...
Τι γράφεις βρε?

Από τα καλύτερα σου.

3/7/07 11:40 PM  
Blogger celsius33 said...

Από τα καλύτερα σου κείμενα , σκέτη ποίηση , μπράβο σου και εύχομαι σύντομα σεισμούς σε κάθε επίπεδο !

4/7/07 12:11 AM  
Blogger Desposini Savio said...

sinefoula σε ευχαριστώ! και καλώς όρισες.
υ.γ. δεν έχει γεύση, δεν τη φαντάζομαι καν..

tradescadia σε βλέπω πολύ ευδιάθετη. γιατί άραγε ;)

lifewhispers το καλοκαίρι υπήρξε η εποχή της γέννησης μου, λογικά και της ανα-γέννησης μου τότε...

εντροπια πανέμορφο κείμενο..; απλές σκέψεις... σε ευχαριστώ!

angel πλάκα κάνεις; :)

attalanti μου, μου φαίνεται εσύ ετοιμάζεσαι για το μεγαλύτερο ταξίδι σου ever. είμαι ένα απλό φιδάκι πίστεψε με... !

4/7/07 1:43 AM  
Blogger Desposini Savio said...

φεγγαραγκαλιές είναι η πρώτη φορά που αυτό το καλοκαίρι θα'θελα να κρατήσει περισσότερο!

tamara το ξέρω πως είσαι "κοντά μου" αυτό το καιρό. αμοιβαίο...

doratsirka μου ΖΗΤΩ Η ΖΩΗ!!!

βουκεφάλα το να σου δίνω ένα κομματάκι από όμορφο συναίσθημα με χαροποιεί ιδιαίτερα!

Hunter μου... μερικές φορές γράφω πράγματα για να πιστέψω ακόμη περισσότερο σε αυτά! περίεργο ε;

Celsius, τι είπες τώρα... σεισμούς! πςςςς... νομίζω πως σύντομα έρχονται συγκλονιστικές μέρες. αλήθεια.

4/7/07 1:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ωραία άποψη για την ζωή …γοητευτική

Ωραία άποψη για τον έρωτα…φρούτο της Εδέμ

Ωραία άποψη για να αυτοπροσδιοριστείς…αλλάζεις δέρμα !!!

Ωραίο κείμενο γενικά , καλημέρα !

4/7/07 9:04 AM  
Blogger Desposini Savio said...

trelofantasmeni!
Ωραία τα λες!

4/7/07 6:20 PM  
Blogger industrialdaisies said...

Ωραία είναι να αλλάζει δέρμα ο άνθρωπος... Ξεχωρίζει έτσι από τα αγάλματα και τους νεκρούς... Εύχομαι να είναι υπέροχο το καλοκαίρι κι ο υπόλοιπος χρόνος... :)

5/7/07 2:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Πολυ καλό Δεσποσίνη , πολυ καλό

5/7/07 3:43 PM  
Blogger Dawkinson said...

παράξενο καλοκαίρι, μετά από έναν παράξενο χειμώνα και τα παράξενα γεγονότα με παρασύρουν συνέχεια...
ταυτιση.

5/7/07 4:36 PM  
Blogger Caesar said...

φιδάκι, φρουτάκι.... & η σκέψη πάει στην Εύα ;))

5/7/07 8:14 PM  
Blogger Desposini Savio said...

IndustrialDaisies σου εύχομαι το ίδιο, μια υπέροχη αναγέννηση!

German σε ευχαριστώ...

Miss Dawkinson εμένα να δεις πως με παρασέρνουν. Με παρα - σέρνουν σχεδόν...

Κάιζερ μου! αυτό είναι καλό ή κακό;
:)

6/7/07 9:43 PM  
Blogger Caesar said...

Δεν νομίζω ότι υπάρχει καλό ή κακό. Μάλλον μας αρέσει ή δεν μας αρέσει ;))))

7/7/07 11:27 AM  
Blogger Sigmataf said...

Αν και λίγο καθυστερημένα
έσκασα μύτη.



Το ποστ αυτό ξέρεις τι μου θυμίζει;

Το πόσο όμορφα περάσαμε
σήμερα


ΧΕ!
με κέρασες και ποτάκι.


Κουβεντιάσαμε και για την καινούργια δουλίτσα μου και όλα ήταν τέλεια.

Ε, στο τέλος είπαμε καληνύχτα με Ερίσμα.



Σε φιλώ,
καλό μου φιλαράκι.

12/7/07 1:23 AM  
Blogger 3 parties a day said...

Πολύ ωραίο ποστ, γλυκιά μου. Πολύ ωραίο...

13/7/07 2:32 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Κάιζερ :)

Sigmataf είδες ωραία στα βουνό;
Ναι είδα είδα!!!

3parties τανκερσεν!

14/7/07 2:57 PM  

Post a Comment

<< Home