Wednesday, June 27, 2007

Φαν Μπάρτσα :)

Το πρωινό καφεδάκι πάντα στο Kasparo στη καρδιά της El Raval. Κάθε πρωί εκεί. Hola!
Περπατώντας βρήκα έναν ακόμη άγγελο. Δεν είναι σαν τον αγαπημένο μου από το Βερολίνο, αλλά ήταν και αυτός συμπαθητικός με φόντο το γαλάζιο.
Στο πάρκο Ciutadella αράξαμε κάποια μεσημέρια με τις μπυρίτσες μας. Είναι κλασσικό μέρος για την σιέστα των Καταλανών.
Στο λόφο Montjuic χαζεύεις τους απίθανους κήπους. Πρώτη φορά είδα σε τόση πληθώρα νούφαρα όλων των χρωμάτων.
Σε τουριστικά μαγαζιά με σουβενίρ βλέπεις ότι να'ναι. Μέχρι και τον Πικάσσο να σε υποδέχεται!
Το σπίτι ήταν 2 λεπτά με τα πόδια από την αγορά, κάτι σαν τη δική μας Βαρβάκειο, μόνο που εκεί σφύζει από χρώμα και έχει απίθανο φαγητό και φρέσκους χυμούς από νωρίς το πρωί έως αργά το απόγευμα.
Η εναλλαγή από τη γέφυρα του Καλατράβα πάνω στη θάλασσα,
στα στενά του barri Gotic στο κέντρο της πόλης...

Εκεί στο γοτθικό κομμάτι, βρίσκεις και το Els Quatre Gats. Στην έκθεση Barcelona & Modernity στο ΜΕΤ είχα δει ένα σωρό γι'αυτό το θρυλικό καφέ-βάση του Μοντερνισμού, όπου ο Πικάσσο έκανε τη πρώτη του έκθεση. Το τιμήσαμε πίνοντας ένα κρασάκι!
Για φαγητό απίθανο το Rosa Raval, με πολλές γεύσεις και από Μεξικό. Έμπαινα σ'αυτό το μαγαζί και άνοιγε η καρδιά μου από το τόσο χρώμα...
η ΜΟΡΦΗ της Raval, El Gato de Raval του Botero (ο Botero ζωγραφίζει και σμηλεύει τα πάντα χοντρά!). Τον γάτο τον λάτρεψα, καθώς τον έβλεπα συχνά τα βράδυα που πηγαίναμε για ποτάκι εκεί γύρω.
Η περιοχή El Raval που μέναμε είναι τύπου Ψυρρή-Γκάζι. Τελευταία νύχτα στη Βαρκελώνη και απέναντι από το σπίτι στο CCCB, σε μουσειακό(!) χώρο γίνεται πάρτυ για το κλείσιμο του Sonar Festival. Όλα τα ποτά τζάμπα. Μόλις το μάθαμε τρέξαμε... και ξημερωθήκαμε...
Αποχαιρετισμός στη πόλη. Ο Κολόμβος στη βάση του δείχνει πορεία.....
επόμενο ταξίδι που λοιπόν;

20 Comments:

Blogger industrialdaisies said...

Όπου κι αν είναι δεν σε φοβάμαι! Ξέρεις να βλέπεις μέσα σε αυτό που βρίσκεσαι και με καλή παρέα παντού καλά είναι!!

27/6/07 10:30 AM  
Blogger Άρης said...

Το Βιβλίο μάλλον δεν κυκλοφορεί στας Ελλάδας χεχε αν θες σου στέλνω το αγγλικό η γερμανικό, αν και σου έγραψα στο μπλοκ μου χμμμμ δεν περνάς συχνά τστστς.

Πραγματικά μου άνοιξε η όρεξη για Ισπανία. Ευχαριστώ για της υπέροχες φωτογραφίες…

27/6/07 10:41 AM  
Blogger Άβατον said...

Gaudi & Dali...Top of the Top about Barca

27/6/07 11:43 AM  
Blogger fish eye said...

Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο..και σε αλλα!!

27/6/07 3:55 PM  
Blogger Dawkinson said...

the art of living...υπέροχο.
gracias!

27/6/07 5:35 PM  
Blogger [Germanos] said...

θα παω κατα τον Σεπτεβρη για δουλειές, παω να δω τον γατο απο κοντά

27/6/07 8:00 PM  
Blogger GhostHunter said...

Λείπει λίγο desposini από τις photo.

Φιλι

27/6/07 10:33 PM  
Blogger Desposini Savio said...

IndustrialDaisies βλέπω με τον τρόπο μου, αν σου αρέσει χαίρομαι διπλά!

εντροπια Νομίζεις ότι δεν περνώ συχνά ;) σ'ευχαριστώ για το ινφο. θα κοιτάξω αρχικά μήπως το βρω Αθήνα!

Άβατον top και λίγο λες. Έξοχα σου λέω!!!

Φεγγαραγκαλιές φιλιά κούκλα μου!

Miss Dawkinson πραγματικά art παντού! Αλλά ήταν μια απόλυτα χαλαρωτική κατάσταση. Πολύ όμορφα...

Γερμανέ να πας στη Raval και να του τραβήξεις τα μουστάκια. Μπράβο, τη καλύτερη εποχή διάλεξες!

Hunter μου φαντάσου απλά ότι βρέθηκα εκεί, νοητά υπήρξα και'γω για λίγο ένα κομμάτι από τις φωτογραφίες! :) φιλιά

28/6/07 12:17 AM  
Blogger Tradescadia said...

Ωραίο ταξιδάκι! Καλή συνέχεια και στα επόμενα! Καλημέρα!

28/6/07 9:45 AM  
Blogger 3 parties a day said...

Πολύ ωραίες φωτο. Θενξ!
Τι να σου πω, νομίζω πως άνετα θα έμενα στη Βαρκελώνη. Απ΄όσες πόλεις έχω πάει, είναι η μόνη που μου άρεσε τόσο πολύ.

28/6/07 1:03 PM  
Blogger UrbanTulip said...

Πολύ όμορφες φωτό!
Λέω να πάω του χρόνου.
Τελικά η Ισπανία είναι μεγάλη υπόθεση!

28/6/07 2:37 PM  
Blogger ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ said...

Να'σαι καλά που με ταξίδεψες έστω και νοητά σε μια από τις πιο αγαπημένες μου πόλεις. Πραγματικά πολύ ωραία post.

28/6/07 5:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Εμένα φυσικά μου άρεσε περισσότερο ο χοντρούλης γάτος της φωτογραφίας.
:)
Φαίνεται πως πέρασες καλά!

28/6/07 5:49 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Tradescadia μου! άντε άντε και'συ σε λίγο καιρό :)

3parties πραγματικά όμορφη πόλη, απίθανη. Μα τελικά... ξέρεις τι συνειδητοποίησα... Πως είμαι παιδί της κεντρικής Ευρώπης.
Το Βερολίνο το λάτρεψα.
Σίγουρα ο επόμενος προορισμός θα είναι Βιέννη. Αυτά μου αρέσουν!

UrbanTulip welcome! Πήγες και'συ όμως τη βολτίτσα σου στη Ιβηρική! Και πολύ καλά έκανες. Τη Βαρκελώνη όντως αξίζει να τη δεις :)))

κύριε Αδαμόπουλε χαίρομαι που σας άρεσαν :)

Gitsaki τον γατούλη τον είχα πιάσει από τα μουστάκια ένα βράδυ που είχα πιει τα mojitάκια μου. έχω σχετική φώτο, αλλά δεν θα αναρτηθεί στο μπλογκ! :)

28/6/07 9:52 PM  
Blogger Tamara de Lempicka said...

Σου απανταω απλα στην απαντηση του προηγουμενου ποστ...

Yes!!!!!!!!


Καλημερες!

:-)

29/6/07 9:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

Μας ταξίδεψες κι εμάς! Φαίνεται τόσο όμορφη αυτή η πόλη. Δεν έχω ακούσει ακόμα άσχημο λόγο γι' αυτήν.
Γεια!

29/6/07 1:29 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Tamara!!!!!
τα υπόλοιπα από κοντά λοιπόν :) σε φιλώ

Exiled χαίρομαι που ήρθες από εδώ! σου εύχομαι να πας Μπάρτσα σύντομα!!!

29/6/07 3:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ταξιδιάρικες οι φωτογραφίες σου. Νάσαι καλά να μεγαλώνεις τους ουρανούς μας :-)

29/6/07 8:50 PM  
Blogger Sigmataf said...

φιλαράκι όλα καλά;


;))

2/7/07 2:35 AM  
Blogger Angel Vs Life said...

ela, ela, min kleveis, vgale kai ta pikantika sti fora :o)

2/7/07 1:45 PM  

Post a Comment

<< Home