Sunday, May 27, 2007

ο Μελχιόρ (όχι ο μάγος)



http://www.youtube.com/watch?v=xgKLlYd3swI



Ο Tom Tykwer είναι η αδυναμία μου.
Ο Melchior Beslon είναι στη πραγματικότητα τυφλός και είναι με τη σειρά του αδυναμία του Tykwer. Έχει παίξει στο True_Paris je t'aime και στο Der Krieger und die Kaiserin, καθώς και στο La Gardienne du B του σκηνοθέτη Joel Brisse το οποίο δεν έχω δει.
Στο True, που διαδραματίζεται στο Saint-Denis της γαλλικής πρωτεύουσας, ο Thomas έχει σχέση με την Francine η οποία τον παίρνει τηλέφωνο και...

6 Comments:

Blogger Καπετάνισσα said...

Και τρυφερός και γλυκός και ανθρώπινος... μαγευτικός!
Δεν έχω δει την ταινία αλλά τώρα ναι, θέλω να γευτώ το χρώμα και τη δύναμή της, το υπόσχομαι στον εαυτό μου!
Τυφλός πραγματικά, ε;
Μα μπορεί να δει τόσο καθαρά τ' ανθρώπινα συναισθήματα!

Την αγάπη μου!

27/5/07 10:06 PM  
Blogger GhostHunter said...

Και?
(και γαλλικό σινεμά?... μμ)

28/5/07 12:31 AM  
Blogger Кроткая said...

ε, ναι, πες κάτι παραπάνω ντε!!

28/5/07 3:11 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Καπετάνισσα το έφερες το καράβι σου και πάλι... σε φιλώ
Φαντάσου αυτός μπορεί να δει και ας είναι τυφλός.


Hunter "και"? ναι ευρωπαικό.


Κροτκάγια μου... τι άλλο να πω; δες το ταινιάκι που σου έχω. 6μιση λεπτά διαρκεί. και αξίζει!

28/5/07 3:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

κριμα που δεν επαιξε σε περισσοτερες ταινιες... θα μου αρεσε πολύ να τον έβλεπα πιο συχνα... και σε μεγαλύτερους ρόλους!

8/4/11 5:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Αλέξια το ονομα μου:)

8/4/11 5:00 AM  

Post a Comment

<< Home