Saturday, September 01, 2007

καλοκαιρινή μη αυταπάτη τη πρώτη μέρα του φθινοπώρου


Αυτή η φίλη λέει πως κοιτά τα μάτια μου και βλέπει θάλασσα φουρτουνιασμένη με κεραυνούς λαμπερούς. Από μέσα της να ξεπηδούν λουλούδια και πεταλούδες. Γάτες και πουλιά. Και νότες και γουργουρητά και κουτιά που κρύβουν μέσα τους άλλα μάτια.
Και όταν κοιτώ τους ανθρώπους λέει, νομίζουν πως τους κοιτώ στην επιφάνεια για να τους μπερδεύω, αλλά εγώ τους κοιτάω πιο μέσα και φτάνω μέχρι όπου μπορώ για να δω. Αν δεν φύγω τρέχοντας θα μείνω να κοιτώ μέσα τους για πάντα αν αξίζει έναν τέτοιο κόπο.
Δεν θα συνηθίσει ποτέ το μυαλό μου που είναι αδίστακτο στη σκέψη και αυτιστικό στη λεπτομέρεια. Έτσι λέει. Εγώ της λέω «πως παραγνωριστήκαμε» της κλείνω το μάτι και γελάμε. Πίνουμε ένα ακόμη μικρούλι σφηνάκι ξαπλωμένες δίπλα στη θάλασσα. Μέχρι που ξάπλωσε και ο ήλιος μαζί μας. Αισθάνθηκα στιγμιαία ευτυχισμένη που Ζω.
Έκλεισα τα μάτια και ονειρεύτηκα,,,,,

21 Comments:

Blogger Tradescadia said...

Μακάρι το μυαλό σου να μη συνηθίσει ποτέ...Και το βλέμμα σου να μπορεί πάντα να βλέπει μέχρι μέσα...Σπανίζουν τέτοια βλέμματα ξέρεις...Την αγάπη μου!

2/9/07 11:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Εμένα, που διακρίνω πως έχω 'ενα βλέμμα σα το δικό σου πρόσφατα νέες μου γνωριμίες μου είπαν πως αυτό είναι καταπιεστικό κι αδιάκριτο. Στενοχωρήθηκα ότι μπορεί ίσως και να εκλαμβάνεται έτσι ένα τέτοιο βλέμμα που μόνο σκοπό έχει την ειλικρινή κατανόηση και την προσέγγιση. Απλά με προβλημάτισε αλλά δε νομίζω ότι θα σταθεί τόσο ισχυρό για να με αλλάξει.
Κάποιοι προτιμούν να μένουν στην επιφάνεια και κάποιοι όχι. I guess that's it!

Καλό μεσημέρι

2/9/07 2:31 PM  
Blogger [Germanos] said...

Το "αδιστακτη στην σκεψη" ειναι πολυ καλό

2/9/07 7:57 PM  
Blogger Bliss said...

''Αισθάνθηκα στιγμιαία ευτυχισμένη που Ζω.
Έκλεισα τα μάτια και ονειρεύτηκα,,,,,''

με καλυψες

2/9/07 8:49 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Tradescadia με τα μάτια ανοιχτά. ακούς;


PussyGalore who cares τελικά;
καλά ξηγιέσαι κούκλα. καλώς όρισες!


Γερμανέ.. ξέρω'γω..; κάποιες φορές τρομάζω και'γω με αυτά που σκέφτομαι. δια-στροφή αγαπητέ μου, διασ-τροφή!


Bliss μου το ξέρω, ότι ξέρεις. και καταλαβαίνεις
φιλιά

2/9/07 9:56 PM  
Blogger Stardustia said...

Αλοίμονο στα μάτια που απλώς θωρούν και τις ματιές που απλώς διατρέχουν...

η ευτυχία δεν κρύβεται άλλωστε σε κάτι τέτοιες... "παραγνωρισμένες" στιγμές;

Καλησπέρα

3/9/07 12:38 AM  
Blogger venomous said...

what were your dreams about?

3/9/07 1:18 AM  
Blogger 3 parties a day said...

Ευτυχισμένη, έστω και για μια στιγμή. Κάτι είναι κι αυτό...

3/9/07 10:10 AM  
Blogger GhostHunter said...

Συνήθως όμως, έχουμε ένα πρίσμα μπροστά μας, που φιλτράρει τα πάντα σύμφωνα με τα δικά μας πιστεύω, τις δικές μας εμπειρίες και φυσικά την άγνοια όλων των γεγονότων που συνθέτουν μια κατάσταση.
Ότι και να κάνουμε, όσο και να προσπαθήσουμε αυτό θα υπάρχει, εκεί μπροστά μας...

3/9/07 11:05 AM  
Blogger fish eye said...

ομορφο να αισθανεσαι πως ζεις..και καθολου ευκολο ξερεις!!

3/9/07 11:23 PM  
Blogger Desposini Savio said...

zoe η ευτυχία βρίσκεται σε μικρά και σε τεράστια ταυτόχρονα, τι περίεργο ε;


venomous έχω γράψει κατά καιρούς. αν διαβάσεις μπορεί να καταλάβεις.


3parties ελπίζω να έζησες περισσότερες ευτυχισμένες στιγμές το καλοκαίρι αυτό!


Hunter αυτό το δικό μου πρίσμα θεωρώ ότι μπορεί, ίσως με κάνει ευτυχισμένη συχνότερα. ξέρεις πως το ανθρώπινο μάτι και ο ανθρώπινος νους αντιλαμβάνεται ένα 2% από ότι συμβαίνει γύρω του..; το μάτι της ψυχής ίσως όμως κάτι περισσότερο


Φεγγαραγκαλιά στιγμιαίο! :)

4/9/07 12:54 AM  
Blogger [Germanos] said...

Για κατι τετοιες στιγμες ζουμε ... και οταν λιγοστεύουν...

4/9/07 9:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

:)))

5/9/07 4:49 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Γερμανέ να τις κάνουμε να μη λιγοστεύουν

ανώνυμους :)

5/9/07 5:21 PM  
Blogger Μύθος said...

Όταν κλείνεις τα μάτια ονειρεύεσαι. Όταν τα ανοίγεις ονειρεύονται άλλοι! Ουάο! Θέλω και εγώ τέτοια μάτια!!!

Καλά νά'σαι να κάνεις τον κόσμο να ανοιρεύεται και ας μένεις ξάγρυπνη...

5/9/07 7:42 PM  
Blogger Καπετάνισσα said...

Κι είναι χαρά να ζεις, είναι!
Όσο κι αν η θέα μπροστά σκοτεινιάζει συχνά και σαλεύουν σκιές απρόσμενες.

Είναι χαρά να βλέπεις τον κόσμο έτσι, επιμένω!
Με μάτια κρύσταλλα, με μάτια ήλιου σπιτικό!

5/9/07 10:10 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Μύθε, δηλαδή εσείς ονειρευτήκατε τώρα; καλό είναι αυτό.


Καπετάνισσα ναι είναι χαρά, μα και πρόκληση καμιά φορά, σαν βλέπεις σκοτάδια στα μάτια των άλλων.

6/9/07 10:55 AM  
Blogger Dawkinson said...

a beautiful mind.
for the brave at heart.

6/9/07 6:34 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Miss Dawkinson μου λείψατε

7/9/07 12:34 AM  
Blogger helorus said...

"Αισθάνθηκα στιγμιαία ευτυχισμένη που Ζω.
Έκλεισα τα μάτια και ονειρεύτηκα,,,,,"

Υπέροχο! Η στιγμή. Αυτό είναι.

7/9/07 9:40 AM  
Blogger Αιολος said...

Γράφει ο Άλκης:

Βάλε τα μαύρα σου γυαλιά να δω τη θάλασσα
άλλαξα μέτρα και σταθμά, καημό δεν άλλαξα.

Δεσποσύνη την καλημέρα μου. Πολύ θα' θελα να σχολιάσω το τελευταίο σου ποστ μα μας κρατάς κλειστή την πόρτα. ΔΕν είναι πάντα κακό αυτό.

8/9/07 9:34 AM  

Post a Comment

<< Home