Sunday, January 28, 2007

Άρρεν;

Όταν είμουν μικρή, τα αγόρια δεν τα πλησίαζα. Τα θεωρούσα ηλίθια και άχαρα. Γι’αυτό ποτέ δεν είχα φίλους. Είχα μόνο φίλες.
Και ακόμη δηλαδή τα περισσότερα φιλαράκια μου είναι θηλυκά, κορίτσια, γυναίκες. Είναι λίγοι οι άντρες που συναναστρέφομαι φιλικά, παρόλο που πλέον δεν εξακολουθώ να τους θεωρώ ηλίθιους και άχαρους. Απλά συμβαίνει, έτσι πιστεύω.
Επίσης όταν είμουν μικρή έκανα διάφορα παλαβά με μια φίλη μου, για να καταλάβουμε τι γινόταν παραέξω από τη παιδική μας γυάλα. Μου την έπεφτε σαν αγόρι και βλέπαμε και οι δύο πως αντιδρούσαμε... και στο τέλος γελάγαμε (και τώρα που τα ξαναλέμε γελάμε). Απλά τώρα γελάμε γιατί το ζούμε από πραγματικούς άνδρες όλο αυτό!

Τώρα πια μου αρέσει, που έχω και φίλους δηλαδή. Έχω ισορροπίσει και’γω. Άλλωστε το να κάνεις παρέα μόνο με γυναίκες είναι απίστευτα βαρετό. Και οι φίλοι μου είναι καλά παιδιά. Είμαι τυχερή.

Αναλογίζομαι κάποιες φορές πως θα ήταν η ζωή μου αν είμουν άνδρας...

Πως θα ήταν η ψυχοσύνθεση μου, το μυαλό, το πρόσωπο, το σώμα μου, ακόμη και η χρειά της φωνής μου. Δεν μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία για να μπορέσω να καταλάβω αντρικές συμπεριφορές. Όχι, θεωρώ πως είναι αδύνατο. Και δεν είναι εκεί το θέμα μου. Προσπαθώ απλά να με φανταστώ ως αντρική φυσική παρουσία...
Να δώ πίσω από τα μάτια και να έχω τη διαφορετικότητα των αισθήσεων ενός άνδρα.

Βασικά 2 πράγματα. Πως θα με αντιμετώπιζαν στη καθημερινότητα μου ως άνδρα και ποιά θα ήταν η αίσθηση όταν θα έκανα έρωτα με μια γυναίκα.

Τι θα μου έλεγαν..; «καλησπέρα σας κύριε Ταδόπουλε», «που’σαι ρε τσίφτη;» ή μήπως «καλώς τον μαλάκα...» . Μπορεί και όλα μαζί να τα άκουγα την ίδια μέρα.
Χα! Ή το άλλο με τις αντρικές τουαλέτες. Άλλη φάση...

Πως θα βίωνα τη στιγμή που θα είμουν γυμνός, μπροστά σε μια γυναίκα επίσης γυμνή (δεν διευκρινίζω αν θα είμουν ερωτευμένος, ναι θα ήταν το ιδανικό, αλλά στη προκειμένη περίπτωση δεν έχει σημασία) και θα χαιδευόμασταν. Θα με φιλούσε και θα γονάτιζε μπροστά μου, για να με πάρει στο στόμα της.
Πώωωωωπωωω... τι τύχη να ζεις κάτι τέτοιο.
Τη στιγμή που θα έμπαινα μέσα της, με μια ανάσα στο αυτί μου, τη γλώσσα μου στο στήθος της, τα πόδια της γύρω μου, η μυρωδιά της, τα μαλλιά της μπλεγμένα στα δάχτυλα μου... Και όλα όσα φέρνει η καύλα. Όλα.

Δεν σκοπεύω να πάω για εγχείριση αλλαγής φύλου. Μια χαρά την έχω βρει με τη ψυχοσύνθεση, το στήθος μου και τα κραγιόν μου.
Όμως δεν είμαι άνδρας και γι'αυτό, το ερωτηματικό θα πλανάται μόνιμα...

51 Comments:

Blogger Bliss said...

απο μικρη ειχα φιλους αγορια
δν θυμαμαι μια περιοδο της ζωης μου που να μην ειχα κ καποιο αγορι διπλα μου
βεβαια αυτο σε σχεσεις μου ειχε προβληματα αλλα τελικα οι φιλοι αξιζουν πολλα!
και ακομα τους εχω!!!!
μουυτςςς εισαι αυτη που εισαι κ στ @@ σου

28/1/07 6:52 PM  
Blogger Menios said...

Μπράβο Savio τα κατάφερες...
..αφήνω τα σχόλια τώρα και πάω να βάλω πάγο...

28/1/07 8:50 PM  
Blogger Caesar said...

Iσως θάπρεπε να δινόταν μια ευκαιρία με μια ...δεύτερη ζωή ακόμη ;)

28/1/07 9:13 PM  
Blogger Άβατον said...

Τι σε βασανίζει ακριβώς αυτή την εποχή; Ρωτάω, διότι το Post ήταν ολίγον τι jazz. Άσε που είσαι η μοναδική γυναίκα που το έχει σκεφτεί αυτό. Συνήθως, οι άντρες αναφωνούν "μακάρι ρε να ήμουν γυναίκα"...και φυσικά δεν το λεν όσον αφορά την φυσιολογία ή το Σεξ μα πιο πολύ νομίζω πως εννοούν πως η ζωή θα ήταν πιο ευνοϊκή απέναντι τους.
Άλλωστε, άλλο να είσαι το νινί και άλλο το καράβι. ;)

28/1/07 10:22 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Blissάκι μου στα @@ μου είμαι!
Με τη πολύ καλή έννοια! Σε φιλώ!

Μένιο υποθέτω ο πάγος είναι για να βάλεις ποτάκι... ;)

Caesar νομίζω ότι η ζωή είναι μία και τη ζούμε Τώρα! Καλώς ήρθες Καίζερ!

Άβατον :)
Νομίζω πως κάνεις λάθος καλέ μου. Αυτός ο προβληματισμός δεν είναι μόνον δικός σας, όπως βλέπεις.
Άλλωστε ποιός σου λέει ότι δεν θα΄θελα (έστω για μια μέρα) να γινόμουν το καράβι; Και δεν είμαι η μόνη, πίστεψέ με!

28/1/07 11:40 PM  
Blogger Tradescadia said...

Αυτές οι μαλακίες που κάναμε τα κοριτσάκια μικρά με έκαψαν εμένα αγάπη μου! Άντε τώρα...μην επεισέλθω σε λεπτομέρειες και εκτεθούμε! Μου αρέσεις όταν τα λες στεγνά! Το ξέρεις άλλωστε! Και by the way...Abaton: Είναι πολλές οι γυναίκες εκεί έξω που σκέφτονται πώς θα ήταν να είχαν γεννηθεί άρρενες. Και χωρίς αυτό να έχει να κάνει με τη σεξουαλική τους ταυτότητα. Κάνε και καμιά έρευνα αγοράς με την πρώτη ευκαιρία!
Τα σέβη μου και καληνύχτα!

28/1/07 11:49 PM  
Blogger Sigmataf said...

This comment has been removed by a blog administrator.

29/1/07 12:04 AM  
Blogger Sigmataf said...

This comment has been removed by a blog administrator.

29/1/07 12:05 AM  
Blogger Sigmataf said...

Έι Σαβ. γουστάρεις να μου κάνεις ένα γλυφομ*&^%$ι;
Έχω κι εγώ την απορία πως νιώθετε οι γυναίκες.

Α, ρε τρελοκομείο.
Σε φιλώ φιλαράκι.

29/1/07 12:07 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Έι Sigmataf!
Απορείς και΄συ πως θα'ταν...
Θα σου απαντήσω: Ωραία είναι!

(Και μη διαγράφεις τα σχόλια. Δεν τρέχει και τίποτα με τα ορθογραφικά! :p)

29/1/07 12:13 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Tradescadia το ξέρω πουλάκι μου.
Και να σου πω κάτι; Δεν κάηκες!

29/1/07 12:14 AM  
Blogger Menios said...

Savio εγώ καθότι του λιμανιού από Ζαμπέτα και πάνω.. ένεκα άρρεν με τη σέσουλα.. όταν ακούω χαϊδολογήματα και σκυψίματα δεν αργώ να γίνω πασχαλιάτικη λαμπάδα..
..αλλά το κρίμα μου το λέω.. ήπια κι ένα ποτααααά!!!

29/1/07 2:04 AM  
Blogger Sigmataf said...

Στάνταρ δεν τρέχει όταν το κάνεις μία φορά.
Όταν όμως διαγράφεις το 1ο σχόλιο και ξανακάνεις το ίδιο ορθογραφικό ε, τότε μιλάμε για μεγάλο μαλάκα.

29/1/07 2:54 AM  
Blogger stefanos said...

Ε τώρα που έχεις φίλους, ρώτα τους. Θα σου πουν πως είναι (ή τουλάχιστον θα προσπαθήσουν) :-)

29/1/07 9:03 AM  
Blogger AnEmOdArMeNi said...

Απορίες που θα μείνουν αναπάντητες desposini μου . Την καλημέρα μου

29/1/07 11:02 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Μένιο με τις υγείες σου!

Sigmataf υπερβάλλεις!

Στέφανε :)

Ανεμοδαρμένη μου, έτσι λέω και΄γω... Σε φιλώ!

29/1/07 12:42 PM  
Blogger Sigmataf said...

Προσπάθω να μην,
αλλά δεν τα καταφέρνω.

Με την υπερβολή τα λέμε κάπως καλά.

29/1/07 3:00 PM  
Blogger Άβατον said...

Tradescadia, δεν χρειάζεται να κάνω καμία έρευνα αγοράς διότι πολύ απλά δεν πουλάω ή αγοράζω κάτι. Όπως ο καθένας μας σκέφτεται μερικές φορές υποθετικά πως θα ήταν η ζωή του ως πλούσιος, φτωχός, χριστιανός, μουσουλμάνος, κάποιο διαφορετικό επάγγελμα κ.ο.κ. άνετα μπορεί να σκεφτεί και το θέμα του φύλου. Ωστόσο, πιστεύω πως όταν δεν έχουμε κάποιου είδους παράπονο απέναντι στην υπάρχουσα κατάσταση της ζωής μας δεν μπαίνουμε σε τέτοιες διαδικασίες. Για παράδειγμα, εγώ δεν έχω πει ποτέ πως θα ήθελα να ήμουν γυναίκα μα το έχω ακούσει από άλλους άπειρες φορές. Anyway, προσπαθούσα να πω στην Desposini πως προσωπικά ο τρόπος που εκφράστηκε όλο αυτό ήταν ολίγον τι Jazz για την αισθητική μου και αυτό δεν το λέω με κανένα ίχνος κακίας ή ειρωνείας.
Βέβαια, περί ορέξεως...

29/1/07 8:09 PM  
Blogger Tradescadia said...

Φίλτατε 'Αβατον,
α) το "έρευνα αγοράς" ήταν μεταφορικό. Θεωρώ ότι ένας άνθρωπος της δικής σου οξυδέρκειας το αντιλαμβάνεται αυτό.
β)Το να φανταζόμαστε πράγματα που δεν υπάρχουν, δεν έχει να κάνει πάντα με δυσαρέσκεια απέναντι στην παρούσα κατάσταση. Υπάρχουν άπειρες γυναίκες που μπορεί να έχουν φαντασιωθεί πώς μπορεί να είναι το σεξ με μια άλλη γυναίκα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι ομοφυλόφιλες, ή ότι δεν ευχαριστιούνται το σεξ με έναν άντρα.
γ) Δεν αντιλαμβάνομαι τι ακριβώς εννοείς με την έννοια Jazz. Απλά ο χώρος αυτός είναι σαν ένα τετράδιο, μια κόλλα χαρτί. Και (κατά την ταπεινή μου γνώμη) όταν κάποιος καταθέτει κάτι δικό του, κάτι από μέσα του, δεν μπορεί να προσβάλει καμία αισθητική. Η αλήθεια δεν είναι θέμα αισθητικής φίλε ΄Αβατον. Είναι απλά αυτό που είναι ο καθένας μας.

29/1/07 8:43 PM  
Blogger Άβατον said...

Δεν εξηγήθηκα καλά.
Πάμε πάλι...δεν είπα ότι προσβάλλει την αισθητική μου (ξαναδιάβασε το σχόλιο μου). Είπα, πως για την αισθητική μου είναι λίγο Jazz. Για να το πω καλύτερα σημαίνει μεταφορικά ότι όπως η μουσική Jazz βασίζεται στον αυτοσχεδιασμό με σκοπό την αυθόρμητη έκφραση των μουσικών έτσι και στον γραπτό λόγο επιλέγουμε βάση προσωπικού γούστου τον τόνο και το ύφος που μας αρέσει. Αυτό γίνεται παντού. Θέατρο-μουσικές-γραπτά κ.ο.κ. Ωστόσο, μερικές φορές λόγω υπέρμετρου ζήλου που επιδεικνύουμε στον αυτοσχεδιασμό π.χ. ενός γραπτού ίσως εν τέλη να μην το εκφράσαμε τόσο όσο θα επιθυμούσαμε εξαρχής και να χαθήκαμε στην "μετάφραση". Ίσως και όχι πάλι. Άλλωστε, εγώ δεν μίλησα για την αλήθεια του κειμένου διότι αυτή είναι πάλι υποκειμενική και φυσικά εδώ αντικατοπτρίζεται η Savio. Εγώ μίλησα για τον "τρόπο" που εκφράστηκε αυτή η αλήθεια και φυσικά πάλι είπα πως δεν έχει να κάνει με τους άλλους μα με το προσωπικό μου γούστο. Περί ορέξεως ουδείς λόγος (ξαναλέω)...

29/1/07 9:29 PM  
Blogger Desposini Savio said...

ΈΕΕΕΕΕΕΕΤΣΣΙΙΙΙ ΝΑ ΑΝΑΒΟΥΝ ΤΑ ΑΙΜΑΤΑ! Μπουκάρω και΄γω.

Άβατον!
Είναι και αυτό το post γραμμένο από τις σκέψεις μου και φυσικά μπορείς αντ'αυτού να επιλέξεις μια ωραιότατη κολοκυθόπιτα. Ε, δεν γίνεται να διαβάζουμε πάντα πράγματα που μας αρέσουν!

Επίσης Tradescadia, επειδή με ξέρεις και "ένα κάτιτις" παραπάνω κατάλαβα τι εννοείς.
Ξέρεις, δεν μου έχουν βγει (ακόμη) ομοφυλοφιλικές τάσεις. Λες να τη γλυτώσω γιατρέ μου;

Sigmataf ΝΑΙ, ΝΑΙ με την υπερβολή!

:) Φιλιά στα μούτρα σε όλους

29/1/07 10:28 PM  
Blogger Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Δεν ξέρω, βέβαια, να σου απαντήσω...
Σου στέλνω απλώς την καλησπέρα μου

30/1/07 12:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

ο καθένας με τον ρόλο του...
αρκεί να τον αποδέχεται και να τον δέχεται...
απλά...

καληνύχτα δεσποσύνη...

30/1/07 12:13 AM  
Blogger Άβατον said...

Φάτσα, δεν ανάψαν τα αίματα. Απλά, καλό είναι να είμαστε ειλικρινής και να λέμε όχι μόνο αυτά που μας αρέσουν αλλά και αυτά που δεν είναι του γούστου μας χωρίς φυσικά να προσβάλλουμε κανέναν.
You know me... ;)

30/1/07 2:18 AM  
Blogger Tamara de Lempicka said...

Επειδη χαρηκα που χαρηκες την προγουμενη φορα, ξαναηρθα για να χαρουμε ντουετο...;-)
Οσον αφορα τις "περιεργες" σκεψεις που κανουμε καμια φορα, σιγουρα δεν αντικατροπτιζουν απαραιτητως ολες, βαθιες μας προσδοκιες η απωθημενα...Αλλα εχει πλακα οταν προσπαθεις να μπεις στη θεση του αλλου , ποσο μαλλον οταν προκειται για το αλλο φυλλο, καθοτι ειναι απιθανο να το καταφερουμε...
Εγω το βρηκα νοστιμο το κειμενακι...

30/1/07 5:55 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Τάσο μου Καλημέρα!

Γιώργο με αποδέχομαι. Έχω όμως και τις απορίες μου, τι να κάνω..!

Άβατον το ξέρω ;) Άλλωστε αν θυμάσαι το πρώτο post σου που είχα σχολιάσει υπήρξα αντίθετη σε κάποια που έγραφες. Και'γω λέω αυτό που σκέφτομαι.
Και δεν προσβλήθηκα σε καμία περίπτωση τώρα!

Tamara καλημέρα! ...μωρέ πλάκα έχει... στο μυαλό πλάκα έχει :)

30/1/07 8:20 AM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

xm...εγω παλι ειχα φιλους και εχω αντρες.

Ωστοσο μ'αρεσουν οι ανυσηχιες σου!
Γουσταρω!

Μακια:)

30/1/07 8:27 PM  
Blogger Tradescadia said...

Άβατον, συνεννοηθήκαμε! No hard feelings!

30/1/07 10:44 PM  
Blogger fish eye said...

καποια πραγματα..οσο κι αν σου τα περιγραψουν,μονο οταν τα ζησεις τα νοιωθεις..!!

30/1/07 10:48 PM  
Blogger IdentityCafe said...

Απο το μπλογκ της αντουανετας βρηκα τοσους αλλους ωραιους μπλογκερς...ποσο χαιρομαι...

Μου αρεσε η "ματια" σου...

Περι φιλιας και καυλας το εγκωμιο...
Τι γινεται ομως οταν τα δυο αυτα μπλεκονται εντελως ανελπιστα?

31/1/07 5:06 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Candoulino, και'γω ;)

Tradescadia :)

Φεγγάρι καλημέρα. E, όπως καταλαβαίνεις δεν θα το ζήσω αυτό το έργο..!

Identitycafe καλώς όρισες.
Τώρα αν αυτά μπουρδουκλωθούν, δεν ξέρω. Εγώ δεν το έχω νιώσει ποτέ τόσο δυνατά για κάποιον φίλο μου, για να προχωρήσω στο επόμενο βήμα...
Ποτέ δεν λέω ποτέ, για τίποτα.

31/1/07 9:29 AM  
Blogger Angel Vs Life said...

Auto to "ta podia mou gyro tou" einai to kalytero olon. kati san krikos stin alysida tis aionias mnimis...

31/1/07 11:58 AM  
Blogger Desposini Savio said...

@ Angel vs Life: Welcome λοιπόν!
Πολύ μου άρεσε που σου έφερε το post μου κάτι τέτοιο στο νου σου.

31/1/07 1:35 PM  
Blogger allmylife said...

είμαστε άλλες φυλές Δεσποσύνη.

και στο άγνωστο και το διαφορετικό
κατοικεί το μυστήριο και η γοητεία του.

πιστεύω...

31/1/07 8:19 PM  
Blogger Desposini Savio said...

All my Life σε καταλαβαίνω.
Έτσι σκέφτομαι και εγώ. Είναι κάποιες φορές συναρπαστικό το άγνωστο...
Χάρηκα που ήρθες και πάλι!

1/2/07 12:40 AM  
Blogger Bliss said...

kernaw krasaki!
pame oloi eksw
twra twra

1/2/07 1:31 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Αχ βρε Blissaki που να σε βρω εκεί που είσαι στη ξενητειά..!
Όταν επιστρέψεις θα το πιούμε εδώ.

1/2/07 11:11 AM  
Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Καλημέρα & Καλό Μήνα!
Εμένα καλή μου με εξέπληξες!!! Τόση ειλικρίνεια τελικά σοκάρει... Αλλά καλά έκανες & το έγραψες έτσι ακριβώς όπως το σκέφτηκες!
Σ΄όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δε θα μπορέσουμε!
Προσωπικά με τους άντρες τα πήγαινα πάντοτε πολύ καλύτερα από ότι με τις γυναίκες... Τώρα αν είχα ποτέ την ίδια απορία, όχι! Ίσα-ίσα που εγώ τους λυπάμαι λιγάκι τους καϋμένους τους άντρες! Γιατί είναι πολύ πιό ειλικρινείς από εμάς & συνήθως την πατάνε...
Φιλιά

1/2/07 3:06 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Ηλιαχτίδα μυο!
Είναι αυτό που λέμε "σκέφτομαι και γράφω...".
This is me.
Φιλιά!

1/2/07 3:29 PM  
Blogger GhostHunter said...

Χμμμ ενδιαφέρουσα αυτή η πλευρά σου...

1/2/07 10:07 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Hunter! Απ'όλα έχει ο μπαξές...
...μου'λειψες. Φιλιά

1/2/07 10:10 PM  
Blogger Sigmataf said...

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...........
ΠΟΥ ΕΊΣΑΙ;;;;;;;;;;;;;;;;

1/2/07 10:35 PM  
Blogger Desposini Savio said...

σε "βακάνς" αγαπημέν μου... :)
και επανέρχομαι!

2/2/07 1:05 AM  
Blogger maika said...

άλα σου!!
εγώ πάλι δεν έχω καμία περιέργεια....ό,τι νιώθουμε εμείς τα κοριτσάκια στο σεχ.. είναι νομίζω πλουσιότερο!
καλές βακάνς!!

2/2/07 9:40 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Maika μου απίθανη καλημέρα!
Πίνω τον πρωινό μου καφέ και φεεεεεύγω εξοχή! Σε φιλώ!

2/2/07 10:00 AM  
Blogger Dawkinson said...

Να μην έχω διαίσθηση, να μην έχω την εμπειρία του πολλαπλού οργασμού, να μη μπορώ να κάνω πολλά πράγματα ταυτόχρονα, να πρέπει να μιλάω για ποδόσφαιρο και αυτοκίνητα με τις ώρες και να μη μπορώ να φοράω τα choo μου (εκτός κι αν πρόκειται για τη Συγγρού)... Να σκεφτώ....Μπα. Δε μου κάνει κάτι.

3/2/07 4:39 PM  
Blogger Serenity said...

Η θηλυκή πλευρά 'φλερτάρει' με την αρσενική, θέλει να τη γνωρίσει :)

4/2/07 3:02 PM  
Blogger Καπετάνισσα said...

Κι ο άλλος, παραμένει ένας άλλος.
Έτσι κι αλλιώς.
Ακόμα κι αν γινότανε μ' ενα βύθισμα, μ' ένα 'στραφτάλισμα του νου, να 'ρχότανε τούμπα οι ρόλοι, ο άλλος θα παρέμενε διαφορετικός.
Ένα μυστήριο που κάνει πως ξεδιπλώνεται αλλά δεν...

Ο άλλος για σένα κι εσύ για τον άλλον.

Φαντάσου όμως, ε!!!

4/2/07 5:21 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Miss Dawkinson βασικά καλησπέρα και καλώς όρισες!
Το κατανοώ απόλυτα αυτό που λες.
Είμαι περίεργη γυναίκα υποθέτω, όχι παράξενη νομίζω, απλά περίεργη!

Serenity γειά σου και πάλι!
Φλερτάρω και φαντασιώνομαι :)

Καπετάνισσα μου... για ΦΑΝΤΑΣΟΥ!

4/2/07 9:38 PM  
Blogger Sigmataf said...

πως περνάς;

4/2/07 9:42 PM  
Blogger Desposini Savio said...

μια χαρά φιλαράκι.
ανεβάζω νέο ποστάκι

4/2/07 9:45 PM  

Post a Comment

<< Home