Friday, December 01, 2006

Θα σε βρω


Πού να 'σαι τώρα πού γυρνάς, ποιο κύμα σε παίρνει
Ποιο όνειρο τσαλαπατάς και ποιός σ' ανασταίνει
Ποιος δρόμος σε κρατάει μακριά από το ταξίδι
Ποιος έρωτας σε λαχταράει, ντυμένος σα φίδι

Ποια λόγια ανάβουνε ξανά τις σκόρπιες σου στάχτες
Ποια ψεύτικα μοιραία "θα" και ποιες αυταπάτες
Ποια ευτυχία ξεδιψάει μες στα δακρυά σου
Ποια παγωνιά τωρά ξυπνάει μες απ' την φωτιά σου
Ποια παγωνιά τώρα ξυπνάει...

Πού να 'σαι τώρα πού γυρνάς...γύρισε πίσω
Δε θέλω στα όνειρά μου μοναχά πια να σε βρίσκω
Πού να 'σαι τώρα που γυρνάς...

Πού να 'σαι τώρα που...
Περνάνε όλα βιαστικά και με παρασέρνουν
Βασανισμένη μου καρδιά μακριά μου σε παίρνει
Συνήθιζα να προσπερνάω, μα τώρα θυμάμαι
Τα πιο μικρά σου μυστικά και να που φοβάμαι

Να μάθω τώρα να γελάω, να μάθω να χάνω,
να μάθω να σ' αναζητάω και να μη σε φτάνω
Να μάθω τώρα να γελάω, να μάθω να χάνω,
να μάθω να σ' αναζητάω και να μη σε φτάνω,
να μάθω να σ' αναζητάω...

Πού να 'σαι τώρα πού γυρνάς γύρισε πίσω
Δε θέλω στα ονειρά μου μοναχά πια να σε βρίσκω
Πού να 'σαι τώρα πού γυρνάς...

(Θεοδοσία Τσάτσου)

Ναι, θα σε βρω...

13 Comments:

Blogger GhostHunter said...

Θα τον βρεις...

Ακολούθησε τα ψίχουλα...που σκόρπισε για σένα... :)

2/12/06 7:30 PM  
Blogger maika said...

Μακάρι!!
..αυτό το να μάθω να χάνω.... όμως δεν το αντέχω....
χάνουμε που χάνουμε να το μάθουμε κιόλας για να το κάνουμε καλά?
μπα όχι!
φιλιά

2/12/06 11:22 PM  
Blogger Άβατον said...

"I will find you"
-Last of the Mohicans-

3/12/06 12:53 AM  
Blogger Bliss said...

mpa....
kane mia strofh 90 moirwn
kai proxwra
:)

isws autos se brei kapote....
alla apla 8a se agnanteuei apo makria

:*

3/12/06 3:33 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Hunter τα ψιχουλάκια μπορεί να τα φάνε τα πουλάκια του ουρανού.. ;)

Maika παιδί! Χάνουμε που χάνουμε απλά να μη μας παίρνει πολύ από κάτω λέω!

Margouli μου, αν υποθέσουμε ότι το κομμάτι αυτό το παρέθεσα για κάποιον που έχει έρθει στη ζωή μου και έφυγε, τότε ναι έχεις πολύ δίκιο... όμως τότε θα έβαζα τίτλο "Θα σε ξαναβρώ"... φιλιά

Άβατον ωραία σκηνή έφερες μπροστά μου με την αυτή τη φράση.
...I will find you too.

3/12/06 12:15 PM  
Blogger Shades said...

Έχεις ένα ξεχωριστό τρόπο σκέψης κι έκφρασης.. πολύ ενδιαφέρον..
Καλημέρα και καλή Κυριακή.

3/12/06 4:12 PM  
Blogger Καπετάνισσα said...

Αχ και να σε χωρούσε τ΄ όνειρό μου...

(Ή είσαι μέσα εκεί, ήδη;)

3/12/06 5:16 PM  
Blogger weirdo said...

Μελωδικές λεξούλες.. Πατάνε σταθερά στο μονοπάτι της ψυχούλας σου, έ, savio μου..;
Γλυκιά καλημέρα..:!)

4/12/06 12:46 PM  
Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Yπέροχο κομμάτι, υπέροχη & η Θεοδοσία! Το θέμα όμως καλή μου δεν πρέπει να είναι να βρεις τον ίδιο, αλλά να βρεις ξανά τον έρωτα! Ίσως έτσι θα είναι καλύτερα & για σένα, αφού αν σε πόνεσε τόσο, τότε μάλλον δεν σου αξίζει!
Τα φιλιά μου

4/12/06 3:05 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Shades αφού το λες εσύ...

Καπετάνισσα μου, χαίρομαι όταν περνάς, πολύ!

Weirdo καλησπέρα γλυκειά μου.
Πατάω στη γη, ονειρεύομαι στον αέρα..

Ηλιαχτίδα! Δεν με πονά τίποτα πια...

4/12/06 10:23 PM  
Blogger Xνούδι said...

Να πω χρόνια πολλά??????
Θα πω. Χρόνια πολλά δεσποσύνη μας. Να είσαι πάντα καλά. Με πολλές χαρές και χαμόγελα.
Φιλιά πολλά.

5/12/06 8:30 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Χνούδι μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!
Και μόλις ανέβασα σχετικό post...

5/12/06 9:20 AM  
Blogger Αιολος said...

Πού να’ σαι πού να χάνεσαι σα βγαίνει το φεγγάρι
που σκόρπησα στις μάγισσες σημεία να πιαστείς
Εμένα θα’ ρθει μια φορά ο άνεμος να με πάρει
να βρούνε ήλιο τα’ άδυτα κομμάτια της ψυχής.

Μιλάω χρόνια, χρόνια λέω πως θα’ ρθεις
μα ούτε μέσα σε όνειρο δεν σ’ έχει δει κανείς.

Πού να’ σαι πού να κρύβεσαι σε ποια σκιά του δρόμου
σε ποιο χορό να λύνεται το σώμα που φοράς
Εγώ δεν έχω μάτια μου κανένα γι’ άνθρωπό μου
μια αγάπη μόνο μπόρεσα κι αυτή της συμφοράς.

(Οι στίχοι είναι του Νίκου Μωραΐτη. Αν δεν το ξέρεις σαν τραγούδι μπες στον κόπο να το ψάξεις. Αξίζει.)

17/2/08 4:31 PM  

Post a Comment

<< Home