Tuesday, December 19, 2006

"Face Off"


Για μένα είναι μεγάλη πρόκληση οι μάσκες. Γιατί μου προκαλούν φόβο... και ότι με φοβίζει συνάμα με γοητεύει. Γι'αυτό πάντα αντιδρώ παράξενα.
Φοράω μάσκες για να μεταμορφώνομαι, σχεδιάζω μάσκες, τις φτιάχνω με τα χέρια μου, μ'αρέσει να τις χαζεύω όπου τις βλέπω, να τις παρατηρώ φορεμένες στους άλλους.
Γεύομαι τη χαρά της πραγματικής μάσκας πλέον μόνον σε καρναβάλι...

Εγώ πια την έβγαλα τη δική μου "μάσκα". Το έχω πει και σε παλαιότερη γραφή μου εδώ.
Και από τότε που έγινε αυτό θέλω να αφαιρώ τις φορεμένες από τα πρόσωπα των άλλων, αυτές τις εκτός Αποκρεών...

Όταν μ'αγκαλιάσεις ξέρω πως θα νιώσω αιφνιδιασμένη. Μα θα γίνει...
Μπορεί να τρομάξω, έτσι όπως θα φέρεις το κρυμμένο πρόσωπο σου κοντά στο δικό μου...
Και θα έρθει το νερό της ψυχής στα μάτια μου. Θα κυλήσουν τα δάκρυα μου να πέσουν ροδοπέταλα πάνω στη μάσκα σου... να τη ξεφλουδίσουν, να τη διαβρώσουν...
Τα κομμάτια της θα πέσουν και θα θρυμματιστούν, κρύσταλλινες πέτρες από ουρανοξύστη, απρόσιτο μου πρόσωπο...

Θα μείνω να κοιτώ τα μάτια σου, αυτά που μου κρύβεις.
"Χάρη στα μάτια, η ψυχή φαίνεται ευχαριστημένη στη φυλακή του σώματος,
αφού χωρίς αυτά μια παρόμοια φυλακή θα ήταν βασανιστήριο"*

Θα δεις και'συ μέσα μου άραγε; Μέσα, πίσω από τα μάτια μου...
Μα προτού δεις, κλείσε τα μάτια. Τα χείλη μας θα ενωθούν όταν έρθει η ώρα...

* Leonardo Da Vinci

13 Comments:

Blogger stefanos said...

Γιατί όμως, αγάπη μου, όταν εμείςοι άνθρωοι θέλουμε να πετύχουμε κάτι, λέμε πάντα ψέματα;
-Μίκα Βαλτάρι

19/12/06 12:24 PM  
Blogger GhostHunter said...

Μερικές φορές οι μάσκες, πίσω τους κρύβουν απίστευτη ομορφιά...

Και είναι κρίμα...

19/12/06 1:39 PM  
Blogger Άβατον said...

"Φανέρωσε μου την Μάσκα που κρύβεις, κάτω απ'την μάσκα που φοράς"...

Οι μάσκες δεν είναι παρά διαφορετικές όψεις της πολυπλοκότητας του εαυτού μας. Κάθε μια παρουσιάζει και μια φωτεινή ή σκοτεινή πλευρά της Ύπαρξης μας με βαθύτερο πυρήνα όλων την ίδια την Αγάπη. Φτάνει να γίνονται όλα αυτά χωρίς να υπάρχει δόλος ή κακία μέσα μας. Διότι αν ισχύει το αντίθετο, τότε δεν μιλάμε για μάσκα αλλά για υποκριτικό προσωπείο.

Τι κάνεις?

19/12/06 5:07 PM  
Blogger Shades said...

Πόσο δύσκολο τελικά είναι να πετάξουμε αυτή τη μάσκα;
..να νοιώσουμε ελεύθεροι πως πετάμε στο απέραντο ουρανό.. έχει λάστιχο όμως πίσω που πιάνει καλά.. κάποιες φορές τη κατεβάζουμε λίγο με το χέρι.. αλλά αυτή εκεί επιστρέφει στη θέση της πάντα..
Είναι δύσκολο αυτό που ζητάς Δεσποσύνη.. ξέρεις πολλούς..
Καλο βράδυ.

20/12/06 12:05 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Καλησπέρα!

Στέφανε ας τα πούμε white lies, όταν ειπώνονται για καλό...

Ghost Hunter ναι κρύβουν, μα καμιά φορά οι ίδιες οι "μάσκες" είναι ομορφότερες από το κρυπτόν.

Άβατον συμφωνώ μαζί σου, το υποκριτικό προσωπείο είναι το άσχημο. Ας πούμε ότι αναφέρομαι σε μάσκες που απλά κρύβουν την πραγματικότητα.

Αγαπημένε μου Shades τίποτα δεν είναι τόσο δύσκολο... Απλά είναι ανέφικτο από τους ανθρώπους που δεν θέλουν το "ξεγύμνωμα".

20/12/06 7:48 PM  
Blogger Shades said...

Το γατώνι στο περασμένο σου ποστ, αναρωτήθηκες και καλά έκανες ότι την έκανε μ’ ελαφρά.. αυτό είναι μια άμυνα που διαθέτει από τη φύση..
..εσύ πόσες φορές δεν κράτησες πισινές για να μην πληγωθείς στο μέλλον;
..δεν είναι κι αυτό μια μάσκα; μια άμυνα όταν νοιώθουμε κίνδυνο;
Δεν ξέρω αν εσύ έχεις καταφέρει να αποβάλεις κάτι τέτοιο.. αλλά όσες φορές ανοίχτηκα εκεί που δεν έπρεπε πλήγωσα τη ψυχή μου..
Μια τρυφερή καλησπέρα.

20/12/06 10:11 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Shades μου σε διαβάζω και σε παρατηρώ πάντα πολύ προσεκτικά.
Η "πισινή" που λες είναι μέρος της συμπεριφοράς μας, δεν είναι μάσκα, είναι άμυνα και συμφωνώ με αυτό.
Δεν φοράω μάσκα, βασικά δεν πουλάω ψεύτικο "είναι" και πίστεψε με πως πληρώνω το τίμημα για αυτό...
Και η αλήθεια είναι (και για σένα το πιστεύω αυτό) ότι εξακολουθώ να ανοίγομαι στους άλλους, όχι ψεύτικα, απλά πιο προσεκτικά... μεγαλώνουμε, ζούμε, μαθαίνουμε.

(με έπιασε βραδιάτικα...)

20/12/06 11:53 PM  
Blogger Shades said...

Τότε είμαστε στον ίδιο δρόμο.. με ακριβό κόστος βέβαια και συμφωνώ μ’ αυτό..
..σ’ έπιασε και καλά έκανε Δεσποσύνη..
Καλό βράδυ.

21/12/06 12:18 AM  
Blogger Sigmataf said...

Το έχεις, πως το λένε...;

νΑ Βάλω καμια φούστα- καμια τσάντα -καμια κάλτσα
να μοιάζω πόρνη που ξεχύθηκε στην πιάτσα.
Κάνε ότι νά 'ναι να ξεφύγω απ' την φωτιά
άσε με λάσκα, έκανα λάθος που δεν φόρεσα μια μάσκα.

22/12/06 8:14 PM  
Blogger Άβατον said...

Σωστός ο Sigmataf

22/12/06 10:42 PM  
Blogger Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Μερικές φορές, ούτε εμείς οι ίδιοι ξέρουμε τι κρύβεται κάτω από τη μάσκα που φοράμε.
Καλά Χριστούγεννα

23/12/06 12:22 PM  
Blogger Καπετάνισσα said...

Όμορφες Γιορτές...

Με τη ψυχή γυμνή στο φως των ανθρώπων και στην αλήθεια της χαράς.

Δίχως φιοριτούρες και μάσκες.

23/12/06 11:09 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Sigmataf γράφε μου τέτοια. Πολύ τα γουστάρω αυτά, το ξέρεις.

Άβατον ναι σωστός!

Τάσο μου καλημέρα! Στο βάθος, στο πολύ βάθος το ξέρουμε πιστεύω.

Καπετάνισσα μου στο επόμενο μου post στολίζομαι, ΧΩΡΙΣ μάσκα.
Σε φιλώ!

24/12/06 12:15 PM  

Post a Comment

<< Home