Sunday, February 04, 2007

Σαράγεβο




Έφυγα με ένα μυαλό όπως το Σαράγεβο, βομβαρδισμένο πριν χρόνια.

Εκεί που πήγα είχε ήλιο, και τη πρώτη μέρα πήγα βόλτα στο δάσος...
Μα σήμερα είχε χιονοθύελλα και βρέθηκα στη μέση ενός ξέφωτου με τα μάτια κλειστά και το στόμα μου ανοιχτό για να φάω νιφάδες. Νόμισα πως έγινα πάλι 8 χρονών.

Μα δεν είμαι πια 8.

Έφυγα με μια ψυχή όπως το Σαράγεβο, βομβαρδισμένο πριν χρόνια.

Έφυγα απ’όλους και όλα. Και τελικά το ήθελα τόσο πολύ αυτό, που το τηλέφωνο μου δεν χτύπησε καν όλες τις μέρες που έλειψα...
Μα σήμερα επιστρέφοντας σκέφτηκα πως δεν είναι δύσκολο τελικά να κάνεις πράγματα που σου αρέσουν.

Αρκεί να το θέλεις πραγματικά.

Γούσταρα πολύ που άκουσα αυτό το τραγούδι. Γιατί είχα να το ακούσω και πολλά χρόνια. Και το άκουσα τη προηγούμενη εβδομάδα όταν επέστρεφα από κάποιο ταξίδι, τυχαία.
Το άκουσα και απόψε, την ώρα που επέστρεφα από αυτό το ταξίδι πάλι τυχαία.

Αλλά χαιρόμουν. Θέλω να γυρίσω σε μένα, σε σένα, σε όσους αγαπώ και θ’αγαπήσω.

Στη ζωή που με περιμένει στη γωνία. Σαν να είμαι πάλι 8.


(Η φωτογραφία είναι μια γειτονιά του Σαράγεβο τώρα)

32 Comments:

Blogger Desposini Savio said...

Is there a time for keeping a distance, A time to turn your eyes away
Is there a time for keeping your head down, For getting on with your day
Is there a time for kohl and lipstick, A time for cutting hair
Is there a time for high street shopping
To find the right dress to wear
Here she comes
Heads turn around
Here she comes
To take her crown...
Is there a time to walk for cover,
A time for kiss and tell
Is there a time for different colors, Different names you find it hard to spell
Is there a time for first communion, A time for east 17
Is there a time to turn the Mecca, Is there a time to be a beauty queen
Here she comes
Beauty plays the crown
Here she comes
Surreal in her crown...
[Pavarotti]
Dici che il fiume
trova la via al mare
E come il fiume
giungerai a me
Oltre i confini
e le terre assetate
Dici che come fiume
come fiume
L'amore giunger
L'amore
E non so pi pregare
E nell'amore non so pi sperare
E quell'amore non so pi aspettare

...λέει λοιπόν ο Pavarotti:
You say that the river
finds the way to the sea
And as the river
you'll come to me
Beyond the borders
and the thirsty lands
You say that as river
As river
Love will come
Love
And I cannot pray anymore
And I cannot hope in love anymore
And I cannot wait for love anymore

Is there a time for tying ribbons, A time for Christmas trees
Is there a time for laying tables,
When the night is set to freeze

(Miss Sarajevo - U2)

4/2/07 10:06 PM  
Blogger Tradescadia said...

There is a time for life, and it's NOW! Άρπαξέ τη από τα μαλλιά φιλενάδα και ζήσε τη στο έπακρο! Για πάρτη σου, σε φουλ ένταση, σε περιμένει!...Καλή βδομάδα Δεσποσύνη μου!

5/2/07 9:57 AM  
Blogger Unknown said...

Wellcome back, Savio.
:O)

5/2/07 10:02 AM  
Blogger Dawkinson said...

Αυτά τα μικρά αναδρομικά loops προς τα πίσω, μας δίνουν και την απαραίτητη φόρα για όλα τα καινούργια. Πάμε γι' άλλα!

Καλημέρα δεσποσύνη!
(σχετικά μα το σχόλιό σας: Το αυτό ισχύει και δι' ημάς)

5/2/07 11:13 AM  
Blogger stefanos said...

Καλώς μας ξαναγύρισες.
(μαύρα μάτια κάναμε)

5/2/07 2:44 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Tradescadia το υποσχέθηκα και θα τη ζήσω στο έπακρο. Και γουστάαααρω ;)

Simon μου'λειψες. Να έρχεσαι όποτε θες!

Miss Dawkinson προβλέπεται ένας μικρός ακόμη χειμώνας για τη ζωή μου. Αισθάνομαι ανοιξιάτικα αρώματα από τώρα...

Στέφανε, ε όχι και μαύρα μάτια.. λίγες μέρες αποσύρθηκα!

Φιλιά 2all

5/2/07 9:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kataplhktikh fwto!!!
Me kaneis na thelw na paw ekei twra!
Ena kommati sou einai kai tha parameinei 8... to thema einai na to fylaxeis kala...(einai isws to pio polytimo kommati se olous mas)

5/2/07 9:53 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Και'γω θέλω να πάω Identity...
Το φυλάω αυτό το κομμάτι σαν θησαυρό, αλήθεια σου λέω :)

5/2/07 9:59 PM  
Blogger GhostHunter said...

Αν το σκεφτείς λίγο σου πάει το Σεράγεβο...
Τόσες διαφορετικές πτυχές... όσες και αυτή η παράξενη πόλη...

5/2/07 11:20 PM  
Blogger allmylife said...

σαν νάσαι 8...

γύρισες καθαρή σαν το χιόνι.

6/2/07 12:21 AM  
Blogger Shades said...

Δεσποσύνη τώρα κατάφερα να κρυφτώ απ’ τους γονείς μου για να σου γράψω, είμαι 9 και μ’ έχουν καλέσει σ’ ένα πάρτυ θα είσαι η ντάμα μου;

6/2/07 2:44 AM  
Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Tί νόημα έχουν τελικά τα χρόνια;;; Η Ζωή είναι εδώ & μας περιμένει! Αύριο μπορεί να είναι για όλους μας αργά... Ζήσε όπως θες καλή μου! Μόνο τότε θα μπορείς να πεις "Έζησα"!!!

6/2/07 4:47 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Hunter καλημέρα.
Λες πως μου ταιριάζει. Δεν ξέρω, μα μπορεί να έχεις δίκιο.

All my Life! Σαν χιονονιφάδα σου λέω..!

Shades μου! Σου απλώνω το χέρι :)

Ηλιαχτίδα δύσκολο φαίνεται θαρρώ. Μα θα προσπαθήσω. Σε φιλώ

6/2/07 9:46 AM  
Blogger Angel Vs Life said...

Skepsou mono posa exei zisei to sarajevo mexri tora kai poso omorfo synexizei na einai...
kalimera :o)

6/2/07 11:06 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Angel καλησπέρα.
Το Σαράγεβο έχει ζήσει τόσα που δεν θέλω ούτε να φαντάζομαι και ναι είναι όμορφο και πάλι! :)

6/2/07 8:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sarajevo...Να ξαναζείς όπως εκείνο. Να χαθείς μα να ξαναγυρίσεις.
Πρέπει να μοιραστείς αυτό που είδες.
Είμαι δύσκολος συνήθως με τις φωτογραφίες, μα αυτή είναι πραγματικά Μ Α Γ Ι Κ Η.

6/2/07 9:05 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Δόκτωραααααααααααααα
που είσαι..;

6/2/07 9:34 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Παντα μου αρεσε αυτη η πολη..

7/2/07 11:49 AM  
Blogger Bliss said...

badizw me matia kleista...

7/2/07 2:57 PM  
Blogger Caesar said...

Να έρχεσαι, να φεύγεις, να ξαναγυρνάς για να μπορέσεις να βρείς αυτό που ζητάς;)

7/2/07 10:16 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Candouli και μένα.
Πρέπει να πας και'συ τότε!

Bliss sweetheart.
Μου μοιάζεις...

Caesar αυτό μου υποσχέθηκα :)

7/2/07 11:20 PM  
Blogger weirdo said...

Τρέξε στο ραντεβού, νεαρά μου..! Ακόμα..;;!
Φιλί μεγάλο..:)

8/2/07 10:40 AM  
Blogger AnEmOdArMeNi said...

Καλώς ήρθες
Την καλημέρα μου Δεσποσύνη

8/2/07 12:25 PM  
Blogger Sigmataf said...

Μα δεν είμαι πια 8.

και αλήθεια σου το λέω, μου έχει λείψει εκείνο το συναίσθημα που νιώθαμε μόλις μας ενημερώνανε στο σχολείο, πως την επόμενη μέρα θα πάμε εκδρομή.

8/2/07 12:31 PM  
Blogger Attalanti said...

Είναι φορές που φεύγουμε για να δούμε τα πράγματα από άλλη σκοπιά. Μερικές φορές έχουμε ανάγκη να έχουμε επιλογές, ακόμα κι αν αυτές υπαγορεύουν να επιστρέψουμε. Τι ωραίο να γυρίζεις!

8/2/07 12:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Γεια σου Δεσποσύνη μου! Θα ήθελα απλά να γράψω για το Σαράγεβο. Είναι πραγματικά πολύ γοητευτική πόλη! Κάποτε το επισκέφτηκα, μετά τον πόλεμο, και κάποιος Σέρβο-Βόσνιος μου περιέγραψε όμορφες στιγμές ευημερίας και ανατριχιατικές στιγμές πολέμου και κτηνωδίας... και τότε με έπιασε το παράπονο ενός 8χρονου παιδιού... Ευτυχώς η πόλη έχει και μια άλλη πλευρά, που σε κάνει να χαίρεσαι και να ελπίζεις όπως μόνο ένα μικρό παιδί μπορεί. Φιλιά!

8/2/07 1:53 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Weirdo :) ακόμα...

Anemordameni καλώς μου ξανάρθες!!!

Sigmataf... ή που έκλεινε λόγω χιονιού...έζησα και τέτοιες στιγμές! Φιλιά

Attalanti ναι! Με ανοιχτή καρδιά και καθαρότερο μυαλό...

Βουκεφάλα μου, τι τύχη!
Δεν το ήξερα ότι είχες επισκεφθεί τη πόλη του Sarajevo. Η ελπίδα και η θέληση ανατρέπει πολλά! Είδες κοριτσάκι..;

8/2/07 3:58 PM  
Blogger Sigmataf said...

Εγώ λοιπόν προτιμούσα τις ηλιόλουστες μέρες, κι εσύ τις λευκές.
;))

8/2/07 8:14 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Sigmataf :)

8/2/07 10:38 PM  
Blogger Desposini Savio said...

test

8/2/07 11:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

καλά ταξίδια δεσποσύνη...
όντως, είναι πολύ απλό να κάνεις πράγματα
που αγαπά η καρδιά και η ψυχή σου...
στο εύχομαι...

καλημέρα...

9/2/07 10:04 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Γιώργο σ'ευχαριστώ! Πολύ!

9/2/07 7:49 PM  

Post a Comment

<< Home