Saturday, February 24, 2007

Γιορτή


Το ταβάνι μου είναι γεμάτο από αστέρια σε πάμφωτη έξαρση. Και σε κάποια απ’αυτά η ψυχή μου οδηγείται, πότε περπατώντας, πότε τρέχοντας, πότε με ταχύτητα αστρικού φωτός, τα βράδια πριν αποκοιμηθώ.

Σχεδιάζω παράξενες διαδρομές, με αδηφάγα μάτια και μύτη σκύλου. Μπορεί από την αρχή το ένστικτο μου να λέει ότι η διαδρομή μπορεί να είναι λανθασμένη, μα άπαξ και την επιλέξω δεν έχει δρόμο προς τα πίσω. Παρεκλίσεις μόνον, που τη κάνουν σαφέστα ενδιαφέρουσα.

Ανοιγοκλείνω γρήγορα τα μάτια και σε στιγμιαίες φωτογραφίσεις βλέπω παραστάσεις και όνειρα που έχουν ενσαρκωθεί από μένα, μα κάποια απ'αυτά δεν τα βίωσα στην ουσία τους. Ίσως επειδή μέσα μου αφήνομαι δύσκολα, πλήττω εύκολα και το κλειδί της ψυχής μπορεί να το έφαγα ένα πρωί μαζί με τη φρυγανιά με βούτυρο και μαρμελάδα. Κάπου έχω αφήσει αντικλείδι εδώ μέσα, δεν θυμάμαι...

Τα πρωινά κοιτάζω τη δέσμη φωτός που μπαίνει απ’το μισάνοιχτο παράθυρο να χαιδεύει το κεφαλάρι του κρεβατιού μου. Και’γω ξαπλωμένη σ’αυτό περιμένω κάποια απ’αυτά τα πρωινά η δέσμη φωτός να πέσει απευθείας πάνω μου, επειδή θα’χω προσπαθήσει πολύ να πείσω τον ήλιο να μου κάνει μια τέτοια χάρη.

Να παρατηρώ τη ζωή και να τη βλέπω με τα όλα χρώματα της ίριδας επάνω της.

Να κοιτάζω στα μάτια των άλλων και να βλέπω ανοιχτές θάλασσες. Να αντικρύζω τα δικά μου μάτια στο καθρέφτη και να βλέπω μέσα τους ανοιχτές θάλασσες.

«Έρχεται μια μέρα όπου η μεγαλειότητά μας, ο εαυτός μας, είναι ανάγκη να περάσει στην αίθουσα του θρόνου με τους αυλικούς του, το νου και τη καρδιά, για ν’αποφασίσει πάνω στον καταστατικό χάρτη της ζωής του, δηλαδή ν’ασχοληθεί με το μέλλον του...»

Είναι κομμάτι από το βιβλίο του Τάσου Αθανασιάδη "Η αίθουσα του θρόνου" που μ’έχει γοητεύσει από μικρή και μου τριβελίζει το μυαλό εδώ και καιρό.

26 Comments:

Blogger Tradescadia said...

Απλά υπέροχο...Ευχή μου όλα τα αστέρια που φωτίζουν σε έξαρση το ταβάνι σου να κάνουν αλήθεια όλα όσα περιμένεις. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το αξίζεις...

25/2/07 10:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ευχή πάντα να συναντάς θάλασσες ανοιχτές στα αστρικά ταξίδια σου. Μέσα τους να κολυμπάς και να λούζεσαι στο φως... :)

25/2/07 11:56 AM  
Blogger fish eye said...

δεν ειναι απο τα πιο ομορφα βιβλια??τοσο καλη γραφη..
να βλεπεις παντοτε χρωματα στη ζωη σου..στο ευχομαι..

25/2/07 7:22 PM  
Blogger Caesar said...

Παράξενες διαδρομές θα μας περιμένουν πάντα, μερικές φορές και χωρίς να τις επιλέξουμε.
Ίσως & να σε συναντήσω σε κάποια απ'αυτές:)

25/2/07 10:25 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Tradescadia μάλλον σε κάποια θα φτάσω....

Serenity, όμορφη ευχή. Σ'ευχαριστώ

Φεγγάρι, ναι! Και για σένα το ίδιο!

Καίζερ, τα σέβη μου

25/2/07 11:13 PM  
Blogger outopia said...

Να κοιτάζω στα μάτια των άλλων και να βλέπω ανοιχτές θάλασσες. Να αντικρύζω τα δικά μου μάτια στο καθρέφτη και να βλέπω μέσα τους ανοιχτές θάλασσες...
πραγματικά υπέροχο

25/2/07 11:55 PM  
Blogger Sigmataf said...

Ίσως επειδή μέσα μου αφήνομαι δύσκολα, πλήττω εύκολα και το κλειδί της ψυχής μπορεί να το έφαγα ένα πρωί μαζί με τη φρυγανιά με βούτυρο και μαρμελάδα. Κάπου έχω αφήσει αντικλείδι εδώ μέσα, δεν θυμάμαι...


Γ Α Μ Α Ε Ι ! ! !

26/2/07 12:42 AM  
Blogger Άρης said...

Αυτό με το αντικλείδι είναι από τα καλλίτερα μέρη του αποσπάσματος θεωρητικά πάντα υπάρχει ένα αλλά εγώ ποτέ δεν το βρίσκω, μάλλον κάτι κάνω λάθος …

26/2/07 9:44 AM  
Blogger Dawkinson said...

καλημέρα και καλή εβδομάδα!Ονειρεμένο απόσπασμα...

26/2/07 10:13 AM  
Blogger weirdo said...

Υπέροχο...........

26/2/07 10:52 AM  
Blogger gitsaki said...

Καλημέρα!
Διάβασα το βιβλίο όταν παιζόταν στην τηλεόραση η Αίθουσα του Θρόνου,με τον Λεμπεσόπουλο και τη Ναυπλιώτου.Θεωρώ ότι ήταν μια αξιόλογη και καλογυρισμένη σειρά!Το εν λόγω απόσπασμα,παρουσιαζόταν κάθε φορά στους τίτλους,αν θυμασαι,και μου είχε κάνει και μένα μεγάλη εντύπωση.Κάπως σα να μου έλεγε ότι είχα την ευθύνη να αντικρύσω κατάματα κάτι που μπορεί να απέφευγα για κάποιο λόγο.
Εύχομαι για σένα τα καλύτερα!

26/2/07 11:35 AM  
Blogger Attalanti said...

Ωραία η αίθουσα του θρόνου, αλλά το βασίλειό σου σε περιμένει λίγο πιο πέρα. Άσε τη μεγαλειότητά σου να γνωρίσει από κοντά τους υπηκόους σου και να γνωρίσει τη χώρα σου απ' άκρη σ' άκρη.

Εξ' άλλου, υπάρχουν βασιλειάδες στους οποίους ο ήλιος υποκλίνεται. Αξίζει να δεις αν είσαι απ' αυτούς. :))

26/2/07 1:51 PM  
Blogger Shades said...

Εγώ λέω ότι σ’ αυτό το ποστ δε χωράνε λόγια...
Καλημέρα Δεσποσύνη.

26/2/07 2:15 PM  
Blogger 3 parties a day said...

Πραγματικά υπέροχο απόσπασμα, και χαίρομαι πολύ που η πλατεία Μπρουκ με έστειλε κατά δω και μπόρεσα να το διαβάσω...

26/2/07 5:58 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Ουτοπία.. καλώς ήρθες και σ'ευχαριστώ.

Sigmataf γαμάει λες.. το αντικλείδι να βρω γμτ.

Εντροπία θα το βρούμε.

Miss Dawkinson & Weirdo thank u.

Gitsaki, ναι και η σειρά ήταν ποιοτική για ελληνική τηλ/ση θα'λεγα. Καλώς ήρθες λοιπόν!

Attalanti σε γουστάρω πάρα πάρα πολύ. Άσε που λίγο κοκκίνισα τώρα.

Shades αλήθεια.. καλησπέρα.

3 parties a day κυρία μου τι έκπληξη!
Εκτός από το blogοχώρο μπορεί να έχουμε συναντηθεί και'κει, που ξέρεις; καλώς σε βρήκα :)

26/2/07 6:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Δεν υπάρχουν λανθασμένες διαδρομές σ'αυτό το ταξίδι.
Ακόμα και το ταβάνι είναι αχανής τόπος για τα όνειρα...

26/2/07 6:27 PM  
Blogger Φοινιξ said...

Πολύ όμορφο Δεσποσύνη...


Σπίτι μου ο έναστρος ουρανός του καλοκαιριού και στο κρεβάτι μου κοιμάμαι συντροφιά με τους αστερισμούς...

Καλό σου βράδυ

26/2/07 7:43 PM  
Blogger maika said...

κάποια στιγμή ο ήλιος θα σου την κάνει τη χάρη!!! θα δεις!!
όσο για το αντικλείδι αν δεν καταφέρεις να το βρεις εσύ,τουλάχιστον να το βρει όποιος το αξίζει...!!! έτσι?
Α,και καλές, λαμπερές,μαγικές διαδρομές καλή μου savio!!

26/2/07 9:23 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Δόκτωρα Uqbar το ένστικτο μου με έχει ξεγελάσει. Και τότε είναι που αλλάζω τις διαδρομές μου!

Φοίνιξ καλησπέρα. Και πολύ καλά κάνεις...

Maika μου φτιάχνεις το κέφι στο λεπτό. Είσαι τσίφτησα!

26/2/07 11:20 PM  
Blogger helorus said...

Κάτι από ανοικτή θάλασσα έχει τούτο το κείμενο σου όμορφη Δεσποσύνη.

φσουουουπ - ήχος ευχής για μέρα καλή που φθάνει με μεγάλες ταχύτητες :)

27/2/07 8:18 AM  
Blogger Tamara de Lempicka said...

kalhmera glykia Desposynh...
soy exw apanthsei...
:-)))

27/2/07 2:23 PM  
Blogger allmylife said...

τα σέβη μου για το κείμενο.



χρόοοοονια το κουβαλάω το απόσπασμα αυτό blogoφίλη!

27/2/07 2:37 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Helorus thank you dear..

Tamara, και'γω :)

All my Life blogοφίλη μου παρομοίως. Από μικρούλι...

27/2/07 8:18 PM  
Blogger Bliss said...

μεσα απ ολα αυτα καπου θα ναι κ το δικο σου
αυτο που δν 8α σβησει ποτε
στο χερι σου ειναι να παιξεις μαζι τους
να τολμησεις
και να το βρεις

καλη επιτυχια

28/2/07 3:12 AM  
Blogger Sigmataf said...

Καλό μας μήνα φατσόνι χαμογελαστό.

1/3/07 12:01 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Bliss φιλιά :)

Sigmataf! Καλό μήνα! Ακολουθεί ποστ με τραγουδάκι super

1/3/07 3:37 PM  

Post a Comment

<< Home