Saturday, February 10, 2007

Κασσάτο


Σήμερα στη δουλειά είχαμε για διακοσιοστή φορά ένα από αυτά τα εκ-πληκτικά meetings για brainstorming (Θεέ μου, δεν θέλω άλλο) . Συνάντηση για καταιγίδα σκέψεων. ... Άκου να δεις...
Ήρθε λοιπόν και μια συνάδελφος σε «υψηλά ιστάμενη θέση». Με το συγκεκριμένο άτομο είχα άπειρες φορές κοντραριστεί στο παρελθόν, μεγάλο μένος θεωρούσαν και όλοι οι γύρω ότι υπήρξε μεταξύ μας. Και η αλήθεια είναι ότι εγώ για όσο την ξέρω, την συχτήριζα από μέσα μου.
Την προηγούμενη εβδομάδα είχα πάει στο τμήμα της για μια εκπαίδευση που έκανα. Μέσα στα χαμογελάκια εγώ. Ένα «καλησπέρα» και ένα «σ’ευχαριστούμε πολύ καλό βράδυ» ήταν όλες οι κουβέντες της. «Α! Ωραία» σκέφτηκα «το ρήγμα του μίσους βαθαίνει....».

Σήμερα λοιπόν, αφού τελείωσε η συνάντηση με πλησιάζει και μου λέει: «Πάμε για ένα τσιγαράκι;» «Πάμε» λέω... Και ασυναίσθητα πιάνω τα μαλλιά μου κοτσίδα μπας και τα γλυτώσω από το ξεμάλλιασμα... Και’κείνη κοτσίδα τα έχει. Μόνιμα όμως (κάτι σημαίνει αυτό...)
Και άκουσα λόγια... που ειλικρινά δεν περίμενα.
Πόσο με εκτιμάει, τι έχουν πει οι τάδε και οι τάδε για μένα, πόσο όμορφη που είμαι, πόσο θα΄θελε να με γνώριζε καλύτερα γιατί πάντα μιλάμε τηλεφωνικά και για δουλειά....και άλλα τέτοια. Εγώ αποσβολωμένη.
Και μου το σκάει στο τέλος... «ξέρεις, επειδή έχω πει για σένα στον αδερφό μου...» εγώ έχω γίνει ήδη κασσάτο.... «θα ήθελα να γνωριστείτε». Και μου δείχνει μια φωτογραφία του στο κινητό της.
Εεεεεεεεεεε;;;;;;;;;;;;;; Κόκκαλο η Σάβιω.


Ανοίγω παρένθεση ο αδερφός “δεν παλεύεται” κλείνω παρένθεση.
Και άσχετα μ’αυτό.... Πως της ήρθε..;


Αρνήθηκα ευγενικά, λέγοντας της ότι διατηρώ “αισθηματικό δεσμό”....
...ακόμη γελάω.

16 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Απο σκυλα σε προξενητρα... αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου!!! Ο αδερφος με μερσεντες και καδενα Harry Klynn?

10/2/07 3:59 AM  
Blogger Dawkinson said...

Φοβερό concept της προέκυψε στο brainstorming της ac(cow)! Αν είναι ντιρεκτρίσα και ο αδερφός έχει μετοχές στην εταιρία, μην της τραβήξεις την κοτσίδα. ;)

10/2/07 9:55 AM  
Blogger Unknown said...

Brainstorming indeed!
:O)

10/2/07 9:59 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Καλημέεεερααα
Identity ο αδερφός μπούλης! ...αυτό :)))

Miss Dawkinson δεν τους έχω ανάγκη... την ανάγκη μου έχουν.
Άλλωστε σου'χω πει..; Δουλεύω από χόμπυ εκεί μέσα ;)

Simon άστα να πάνε αγαπητέ! Ότι να'ναι ακούγεται εκεί!

10/2/07 10:52 AM  
Blogger GhostHunter said...

Κλωτσάς την τύχη σου....

10/2/07 6:38 PM  
Blogger Sigmataf said...

Σαβ. σε κόβω για μεγάλα σαλόνια.

Έτοιμη για μακροβούτια στις αγκαλιές των μνηστήρων.


YO!

10/2/07 7:14 PM  
Blogger Xνούδι said...

Κοκκαλο κι εμείς :)
Να σου πω???? Εχω έναν καλό ξάδελφο, μπλα μπλα και τι όμορφη που είσαι και μπλα μπλα.
Τι άλλο θα ακούσουμε Σαβ ε?
Καλά να περνάς.Φιλιά.

10/2/07 7:26 PM  
Blogger Shades said...

Μαλακία έκανες Desposini έπρεπε να του κλίσεις ραντεβού και θα στέλναμε το Μένιο ντυμένο χοντρή κυρία (αποκριές έχουμε) θα τραβούσε κάποιος με κάμερα και την άλλη μέρα θα το ανέβαζα σε ποστ.
Ο blogger του μήνα χαλαρά θα ήμουνα.

10/2/07 8:08 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Hunter αποκλείεται! ;)

Sigmataf εγώ Πηνελοπίτσα δεν γίνομαι...! ΥΟ

Χνούδι! Φιλιά!

Shades γαμάτο φίλε μου! Ο Μένιος θα με ξελάσπωνε στάνταρ!

11/2/07 12:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

Τι σου'ρχεται εκεί που δεν το περιμένεις! :-p

11/2/07 12:41 PM  
Blogger fish eye said...

..εε..καλα ειναι δυνατον??δεν εχουν θεο μερικες..!!

11/2/07 1:36 PM  
Blogger stefanos said...

χαχαχαχαχα
Θέλουμε φώτο του αδρφού!
Εν ανάγκη κλέψ'της για λίγο το κινητό.

(how pathetic)

11/2/07 2:33 PM  
Blogger weirdo said...

savio μου,
στο επόμενο interaction σας, άφησέ την εσύ κόκκαλο:
'μόλις πάρω αύξηση και ανασάνω λιγάκι, ευχαρίστως να γνωριστώ με την οικογένεια'..:p)
(..μπας και 'σπρώξει' καμιά εισήγηση..:)
Καλή εβδομάδα!

12/2/07 10:16 AM  
Blogger Angel Vs Life said...

ta mallia piasmena piso are fucking hot. lol.
p.s. einai agenes na rotiso ti douleia kaneis?

12/2/07 11:50 AM  
Blogger Sigmataf said...

ΣΕ λίγο καιρό και με στάμνα.

12/2/07 6:51 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Serenity γ@@@@@ τα...

Φεγγάρι μου, ο κόσμος είναι ακόμη στα δέντρα!

Στέφανε, την επόμενη φορά μάλλον θα της το σπάσω..! :)

Weirdo γι'αυτό σε ΠΑΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

Angel@ Η κοτσίδα άραγε έχει σχέση με το επάγγελμα...; Anyway, thanks for the tip!

Sigmataf... ΣΤΑΜΝΑ..; σ'έχασα τώρα :)

12/2/07 6:58 PM  

Post a Comment

<< Home