Thursday, June 07, 2007

Let me introduce my NEW friends


Στην εταιρεία που εργάζομαι τα meetings είναι τόσο συχνά, που σχεδόν τα 2/3 του εργασιακού μου χρόνου γίνονται κατα βάση αέρας κοπανιστός, εν μέσω παρουσιάσεων, brain storming και διαδρομικών συζητήσεων. Η τακτικότητα των εκπαιδεύσεων τόσο αυτών που παρακολουθώ όσο και αυτών που εισηγούμαι, μου δημιουργεί ώρες-ώρες την εντύπωση ότι παίρνω μέρος σε κάποιο παιγνίδι συλλογής πόντων. Λες και μαζεύω μίλια πτήσεων (ναι...θα’θελες...). Τελικός προορισμός η Ταγκανίκα.
Αντ’αυτού, το μόνο που αναγνωρίζω σε όλο αυτό, είναι η αλλαγή εικόνων και η επαφή μου με κόσμο, πράγμα καλό, που συχνά με τροφοδοτεί, με παίρνει απ’το χεράκι και με βγάζει έξω από τη καθημερινή ρουτίνα.
Έτσι λοιπόν, στη διάρκεια μιας εκπαίδευσης για μια εφαρμογή που στήναμε πέρσι το καλοκαίρι, με πήρε ο G από το χεράκι και με έβγαλε βόλτα ένα βράδυ.
Χθες τον συνάντησα έξω από τη δουλειά μου. Είχα να τον δω από πέρσι τον Ιούλη και χάρηκα που τον είδα, έστω και απρόοπτα. Άλλωστε εγώ έχω συνηθίσει από τέτοια, τα απρόοπτα. Γι’αυτόν δεν είμαι πολύ σίγουρη.
Τότε, ο G (ελληνοσουηδός), στις ελάχιστες μέρες που γνωριζόμασταν μου είχε προτείνει να πάμε στο Jönköping (Γιονσσεπιν) στη Σουηδία, να πλατσουρίσουμε στη λίμνη Vättern γιατί το πατρικό του ήταν ακριβώς εκεί. Η περιγραφή του υπήρξε απόλυτα ειδυλιακή, αλλά τι να το κάνεις... τη στιγμή που μου το έλεγε συνειδητοποιούσα ότι δεν πρόκειται να περάσω καλά, γιατί πρωταρχικώς έπληττα μαζί του, πράγμα που το συνειδητοποιούσα δραματικά μέρα με τη μέρα. Κατά πάσα πιθανότητα, βγαίνοντας από το απογευματινό του μπανάκι στη λίμνη θα μου έλεγε πως ψάρεψε βέρες. Οπότε «άστο μανούλα μου».
Βρε τον G! Έχει αφήσει μούσι ωστόσο, ίδιος Βίκινγκ στο πιο μελαχρινό του. «Φτούσου» του λέω «σαν καπετάνιος είσαι». Εκεί γέλασε. Και μου ανταπέδωσε τη φιλοφρόνηση για το ωραίο κόκκινο φουστάνι μου. Ήταν πάντα τζέντλεμαν.

Σήμερα ψάχνοντας να βρω ένα τραγούδι αποχαιρετισμού, εν’όψει του ταξιδιού μου στη Βαρκελώνη έπεσα πάνω σε ένα απίστευτο γκρουπάκι, τους “I’m from Barcelona”.
Είναι μια μπάντα αποτελούμενη από 29 καλλιτέχνες(!) που κάνουν τη τρέλα τους… Τους λάτρεψα και μόνο από το εξώφυλλο του δίσκου τους “Let me introduce my friends”, που μου θύμισε κολάζ σαν αυτά που έφτιαχνα μικρή.
Η μουσική και οι στίχοι τους στο πρώτο άκουσμα είναι σχεδόν αφελείς, μα αμέσως συνειδητοποίησα ότι είναι μια χαρούμενη, ζωντανή pop/indie και απλά αισιόδοξη μουσική, ακριβώς αυτό που μου χρειάζεται για να ενισχύσει τη διάθεση μου για το επικείμενο ταξίδι σε λίγα εικοσιτετράωρα. Με κάνει και χαμογελάω αγγίζοντας πανεύκολα την παιδική πλευρά του εαυτού μου.
Στο Collection of Stamps τραγουδούν περίτρανα πως κάθε γραμματόσημο είναι ένα μέρος στον κόσμο που μπορείς να πάς “You know I can’t believe I’m telling everyone that I know, That every stamp in my collection is a place we could go!” Και βέβαια μπορείς να πας!
Και στο We’re from Barcelona “I'm gonna sing this song with all of my friends and we're I'm from Barcelona - Love is a feeling that we don't understand, but we're gonna give it to ya”. Τόσο απλά.

Αναζητώντας πληροφορίες στη Wikipedia ανακάλυψα πως η μπάντα είναι από....... το Jönköping(!).

Σάββατο πρωί αναχωρώ από το Ελ Βενιζελ για το Ελ Πρατ. Αφήνω συντροφιά στο μπλογκ τους I’m from Barcelona. Όσο θα’μαι Barcelona. Και τα φιλιά μου!!!



36 Comments:

Blogger celsius33 said...

Θηρίο είσαι , γράφεις πολύ όμορφα :)Πάρε με και μένα στην Barca ! Η στο Jon koping καθόλου δε με χαλάει.

7/6/07 1:13 AM  
Blogger Кроткая said...

Έπρεπε να πας στο Jonkoping!!! Μήπως έχεις άλλη μια ευκαιρία;

Καλά να περάσεις στη Βαρκελώνη, τέλεια είναι!! Το Auberge Espagnole το έχεις δει? αν ναι, τότε δεν θα την αγαπήσεις απλά, θα τη λατρέψεις -αν και προσωπικά προτίμησα τη Μαδρίτη!!!

7/6/07 1:48 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Celsius ανήμερο!
τώρα μου το λες βρε;
είπαμε Κρακοβία εμείς


Κροτκάγια το Auberge Espagnole δεν το έχω δει, αλλά μου έκανε κλικ ψάχνοντας ινφο για αυτό στο νετ!
για το Jönköping ειλικρινά δεν έχω μετανιώσει. Αυτά τα πράγματα, αν είναι να γίνουν, απλά γίνονται!

7/6/07 2:02 AM  
Blogger Shades said...

Να περάσεις καλά ρε μούτρο... αλλά αυτά τα ποστ να τα ανεβάζεις αφού γυρίζεις γιατί ζηλεύουμε γαμώτο σου...
Τα φιλιά μου και πολλά χαμόγελα!!!

7/6/07 2:19 AM  
Blogger Paranoia said...

Καλά να περάσεις μικρή μου
θα σου αρέσει πολύ δές τα όλα, ρούφα τις στιγμές εκεί,
απόλαυσε, μέθυσε, γίνε ντέφι εν ολίγοις..

7/6/07 3:28 AM  
Blogger Sigmataf said...

Καλημέρα ρε sAv.

υπερεντάσεις βαράμε και πάμε...

Όχι...όχι
για να μην λες πως δεν σε σκέφτομαι.
Βλέπεις τι ώρα είναι στην κοσμάρα μου.


ΧΕ!

Σε ευχαριστώ πολύ!!!
Καλή σου μέρα ρε φιλαράκι.
;))

7/6/07 7:18 AM  
Blogger Xνούδι said...

http://rockunplugged.wordpress.com/2007/04/09/im-from-barcelona-let-me-introduce-my-friends-2007/

Του Ουκμπαρογιατρού ποστάκι στο μουσικομπλογκ απο όπου έμαθα για αυτό το πολύ χαρούμενο δισκάκι.

Να περάσεις όμορφα πολύ Σαβ.

Φιλια πολλά.

7/6/07 8:52 AM  
Blogger Tradescadia said...

Κοριτσάρα μου...ο "θαυμαστός μικρόκοσμός" σου, όπως θά'λεγε και η Σ.! Να πας να γεμίσεις το κολλάζ της ψυχούλας σου με εικόνες καινούριες και μυρωδιές και στιγμές μοναδικές! Σε γλυκοφιλώ!

7/6/07 9:00 AM  
Blogger Caesar said...

Πρέπει να έχεις πολύ ενδιαφέρουσα απασχόληση !
Καλό σου ταξίδι :)

7/6/07 9:23 AM  
Blogger Attalanti said...

"Κατά πάσα πιθανότητα, βγαίνοντας από το απογευματινό του μπανάκι στη λίμνη θα μου έλεγε πως ψάρεψε βέρες." - LOL!

Μου αρέσουν αυτές οι ιστοριούλες :)

Θα περάσεις σούυυυυυυυυπερ! Να δοκιμάσεις ποτά και να βρεις μέρη να περπατήσεις ξυπόλητη! φιλιά!

7/6/07 11:37 AM  
Blogger Angel Vs Life said...

kala na peraseis kai na mas doseis info otan gyriseis giati ton augousto exoume spanish trip 15mero se madriti, alicante, valencia kai barcelona. ole!!!! :o)

p.s. souidia prepei na pas oposdipote mia fora sti zoi sou. sketo paramythi. ekei tha deis poso atyxi eisai pou gennithikes ellinida :o)

besos!!!!

7/6/07 12:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

ΚΑΛΟ ταξίδιιιιιιιιιιι!!!!

7/6/07 1:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Σημαδιακό αυτό με το Jönköping το επόμενο ταξίδι σου θα είναι εκεί να μου το θυμηθείς και θα κάνεις μπάνιο στη λίμνη Vättern και θα παντρευτείς και τον καπετάν G….χιχιχι

Καλα να περάσεις στη Βαρκελώνη και περιμένουμε περιγραφές με φωτό , φιλάκια και καλό ταξίδι…!

7/6/07 2:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Σημαδιακό αυτό με το Jönköping το επόμενο ταξίδι σου θα είναι εκεί να μου το θυμηθείς και θα κάνεις μπάνιο στη λίμνη Vättern και θα παντρευτείς και τον καπετάν G….χιχιχι

Καλα να περάσεις στη Βαρκελώνη και περιμένουμε περιγραφές με φωτό , φιλάκια και καλό ταξίδι…!

7/6/07 2:32 PM  
Blogger Lupa said...

Όταν θα γυρίσεις, μην ξεχάσεις να μας βάλεις στη ΔΙΑΠΑΣΩΝ το Rumba de Barcelona με το θεό Manu Chao. Είναι ο απόλυτος ύμνος στη χαρά ...

Πρόσεξε αγάπη μου τους βόρειους, είναι ευαίσθητοι και άβγαλτοι λαοί...
Άντε καλά να περάσεις...

7/6/07 3:13 PM  
Blogger GhostHunter said...

Να περάσεις εκπληκτικά και να γυρίσεις να μας τα περιγράψεις με τον μοναδικό τρόπο που μόνο εσύ ξέρεις.

Αλλά πρόσεχε, τα κόκκινα φορέματα άστα εδώ... Κυκλοφορούν και ταύροι εκεί.. :)

Καλό ταξίδι

7/6/07 3:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Καλό ταξίδι τυχερούλα. Το λευκό μαντήλι που σε χαιρετάει είναι δικό μου:)

7/6/07 8:02 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Shades μου θα σε αποζημιώσω με πληθώρα φωτογραφιών. Φιλιά!!!

Paranoia τι όμορφα λόγια. Ντέφι ναι :)

Φιλαράκι ST μόλις πάω στο πιο ψηλό σημείο της πόλης, θα κάνω μια ευχή...

Χνούδι μου! Ο Δόκτωρας είναι επιστήμονας - τέλος !!! Μόλις είδα και το ποστ. Σε φιλώ

Tradescadia ε αμάν πια... πρέπει να το πάρω απόφαση. Εγώ και στη Ζιμπάμπουε θα βρω γνωστό.
Πολλά πολλά φιλιά μανάρι μου

7/6/07 10:02 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Κάιζερ.. μη το λες... μ'εχει πάρει σοβαρά η μπάλα στη δουλειά μου. έχω πήξει (και πάλι σήμερα training 9 με 2). Σκέφτομαι σοβαρά να αναζητήσω τη τύχη μου στη Βαρκελώνη. τα φιλιά μου!

Attalanti μου. Το σπίτι είναι 10 λεπτά με τα πόδια από τη παραλία. Τι στο καλό θα βρω τον τρόπο :)

Angel θα σε ενημερώσω πλήρως (γαμάτο ταξιδάκι σου προέκυψε!)
ναι ναι η Σουηδία είναι εκπληκτικός προορισμός, πρέπει να βρω καλή παρέα για να γίνει αυτό το τριπ!

Βουκεφάλα μου σ'ευχαριστώ πολύυυυυυ

7/6/07 10:07 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Trelofantasmeni τον G δεν παίζει να τον παντρευτώ - no way - αλλά στη Σουηδία θα πάω - some way! Θα επιστρέψω σε 10 μέρες και τότε θα δεις φωτό (yeahhh)

Lupa :) ναι είναι ευαίσθητοι, το διαπίστωσα. Σου υπόσχομαι στο podcast θα ακούγεται το Rumba de Barcelona, στην επάνοδο μου. φιλιά!

Hunter! το φουστανάκι μου το έχω βάλει ήδη στο βαλιτσάκι μου. Με προβλημάτισες.. λες να έχω άλλα ντράβαλα; :))) σε φιλώ

Dora μου τι όμορφη εικόνα !!!

7/6/07 10:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Μα δεν είναι υπέροχοι;
Το μοναδικό μείον τους είναι ότι δεν κάνουν για βροχερές μέρες, μα, άει στο καλό, οι ηλιόλουστές έρχονται.

Επίσης ένας από τους 29 είναι και έλληνας (με ειδική αναφορά στο κομμάτι ola kala που υπάρχει στο δισκάκι)

καλό ταξίδι!

επίσης ps:
Αν κάνετε brainstorming στη δουλειά σας οι γάμοι περιτεύουν!
και αν έκανες τέτοια κολαζ μικρή οφείλεις να τα εκδόσεις εδώ. Άντε!

7/6/07 11:44 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Δόκτωρα γουστάρω τρελά που τους ανακάλυψα! τι βροχερές μέρες;; πράγματι είναι για τέζα καλοκαίρι!!!
Τα κομμάτια τα άκουσα όλα, είναι σούπερ και ναι, όταν διάβασα τίτλο το "ola kala" έκανα αυτόματα παραλληλισμό με τον Ρουβά και έπαθα κακό. Ευτυχώς με διέψευσαν ευχάριστα!

γάμος..; μπααα ;)
το κακό με μένα είναι ότι σπάνια "κολλάω" με αντικείμενα. όλα αυτά τα "παιδικά" μου έχω σουτάρει από καιρό, δυστυχώς για τη προκειμένη περίπτωση :(

σ'ευχαριστώ - πολλά φιλιά!! :)

7/6/07 11:52 PM  
Blogger Disposition21 said...

Desposini σου εύχομαι να περάσεις σούπερ! Καλό ταξίδι και μην ξεχάσεις να πας παντού! Φιλιά! :)

8/6/07 12:27 AM  
Blogger Άρης said...

Barca μια χαρά σε βρίσκω … έτσι να περνάς καλά και ευχάριστα

8/6/07 9:35 AM  
Blogger Dawkinson said...

υπέροχα να περάσεις!
(χωράω σε μεγάλη samsonite)

8/6/07 11:16 AM  
Blogger 3 parties a day said...

Λες να ήταν σύμβολο η ανακάλυψή σου;
Πως η χαρά της ζωής μπορεί να έρθει ακόμα κι από τη Σουηδία;

8/6/07 4:12 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Disposition
Εντροπια
Miss Dawkinson
σας ευχαριστώ πολύ πολύ!!


3parties
λες; :)λέω πως η χαρά της ζωής έρχεται αναπάντεχα, από τα πιο απλά και απρόσμενα.

σας φιλώ

8/6/07 8:39 PM  
Blogger unlearn... said...

χεχεχε...τους είχα ανακαλύψει κι εγώ τους σουηδούς πριν λίγο καιρό.
Ωραίοι όντως.
Πως τα καταφέρνουν αυτά τα άτομα και γράφουν τέτοιες μουσικές μες την κατάθλιψη τους δεν έχω καταλάβει ακόμα...

Δεσποσύνη μας...ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!

ΟΛΕ! ΟΛΕ! ΟΛΕ!

ARRIBAAAA!!

Αϊντε καλές σαγκρίες...καλά γλέντια.
Είμαι σίγουρη ότι θα είναι καλά βασικά...ένα ατέλειωτο γλέντι αυτή η πόλη.

Λαλαλααααα....


Φιλιαααααααααα!!!!

8/6/07 11:39 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Unlearn δεν ξέρω τι χάπια παίρνουν, η μουσική τους σκίζει πάντως :)

αρίμπα δε λες τίποτα!!!
φιλιά κουκλί - σε λίγες ώρες πετάω

9/6/07 12:45 AM  
Blogger gitsaki said...

Kαλό ταξίδι!
Κι εγώ χωράω σε μεγάλη βαλίτσα,όχι μόνο η dawkinson,αρκεί να ανέβεις λίγο από πάνω και να πιέσεις με δύναμη να κλείσει!
:)

9/6/07 7:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

πέρνα όμορφα κοπελιά και γύρνα γεμάτη τρελές ιστορίες

11/6/07 7:00 PM  
Blogger [Germanos] said...

[Το τραγουδακι ειναι όλα τα λεφτά....]

Μ'εφτιαξε!!!

11/6/07 7:30 PM  
Blogger Love and Poison said...

Καλοί οι "I'm from Barcelona", αλλά ακόμα καλύτεροι οι "The Mary Onettes" που είναι επίσης από το Jonkoping...

Καλό ταξίδι & καλά να περάσεις...

12/6/07 10:43 PM  
Blogger Unknown said...

υπερχαρούμενο songie και το είχα ανάγκη :-*

15/6/07 1:59 PM  
Blogger Tamara de Lempicka said...

na peraseis teleia koritsaki!

mexri na epistrepseis, tha exw epanelthei ki egw kanonika pisteyw...

(an to thymitheis, krata mou ena xrhsimopoihmeno eisithrio...)

polla filia kai na prosexeis :-)

18/6/07 3:11 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Καλησπέρα σε όλους.
I'm back

18/6/07 11:21 PM  

Post a Comment

<< Home