Monday, October 23, 2006

Για τις χθεσινές αγκαλιές, αγαπημένο μου τραγούδι...


Πήρα λουλούδια κι έπλεξα,
στεφάνι να σου κάνω
και ένα άσπρο σύννεφο κι ένα άσπρο σύννεφο
εκεί για να σε βάλω

Και χίλια περιστέρια, να σου φιλούν τα χέρια
κι εγώ να σ‘ αγαπώ, κι εγώ να σ‘ αγαπώ

Πήρα απ τ‘ αηδόνια τις φωνές,
να λέω τ‘ όνομά σου
και από χίλια αρώματα και από χίλια αρώματα
έφτιαξα τ‘ άρωμά σου
Πήρα των αστεριών το φως,
χρυσάφι να σε ντύσω

την αγκαλιά μου άνοιξα, την αγκαλιά μου άνοιξα
εκεί για να σε κλείσω...

Μουσική/Στίχοι: Ζαμπέτας Γιώργος/Κλειάσιου Ιωάννα

18 Comments:

Blogger Sigmataf said...

Το τραγούδι τα λέει όλα για ετούτο το post.

23/10/06 7:35 PM  
Blogger Serenity said...

Πω, πω ομορφιά!

23/10/06 11:26 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Sigmataf, Serenity
- πραγματικά το ακούει η ψυχή μου αυτό το τραγούδι.
Και πάντα μου δημιουργείται στην αρχή μια θλίψη που στο τέλος όμως γίνεται χαρά..
Σας φιλώ - καλημέρα!

24/10/06 8:51 AM  
Blogger Tradescadia said...

"Πήρα απ τ‘ αηδόνια τις φωνές,
να λέω τ‘ όνομά σου
και από χίλια αρώματα και από χίλια αρώματα
έφτιαξα τ‘ άρωμά σου" Άντε να ακούσεις τέτοια λόγια ερωτικά σήμερα...Πού να βρεθούν οι ποιητές...Καλημέρα!

24/10/06 9:46 AM  
Blogger GhostHunter said...

Προτιμω τις αγκαλιές από τα λόγια...
Λόγια λέμε πολλά...Όμορφα, άσχημα....
Μια σφιχτή αγκαλιά λέει τα πάντα..

Καλημέρα :)

24/10/06 9:54 AM  
Blogger Sigmataf said...

καλημέρα

24/10/06 2:26 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Tradescadia so sweet! Είναι υπέροχο τραγούδι και απίστευτα μελωδικό...

GhostHunter "την αγκαλιά μου άνοιξα εκεί για να σε κλείσω"...

24/10/06 3:24 PM  
Blogger Bliss said...

''Πήρα των αστεριών το φως,
χρυσάφι να σε ντύσω
την αγκαλιά μου άνοιξα, την αγκαλιά μου άνοιξα
εκεί για να σε κλείσω...''

ax
:-(

25/10/06 8:01 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Margo καλημέρα! Θα μπορούσε να είσουν εσύ στη φωτο, παρέα με τα περιστεράκια... kiss-kiss

25/10/06 9:05 AM  
Blogger Nyktipolos said...

Αγαπημένο τραγούδι άλλων εποχών...

25/10/06 6:29 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Nyktipolos:
Ταξιδεύω αλλού πότε-πότε...
Καλώς ήρθες στα μέρη μου!

25/10/06 7:05 PM  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

This comment has been removed by a blog administrator.

28/10/06 2:47 AM  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

Χάρηκα που συναντηθήκαμε, Γιαβρίμ'...

Σ;)))

28/10/06 2:48 AM  
Blogger anonymos said...

"Που να βρεθούν οι ποιήτριες" εννοείς κατά πάσα πιθανότητα tradescadia.

28/10/06 7:10 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Και'γω Γάτε.
Καλώς ήρθες...

30/10/06 9:12 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Anonyme..?

30/10/06 9:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

Γεια σου δεσποσύνη! Πολύ χαίρομαι που είδα στο blog σου τους στίχους αυτού του υπέροχου τραγουδιού, νόμιζα πως ανήκα στη μειονότητα που το εκτιμά! Νιώθω μια τρομερή ευφορία κάθε φορά που το ακούω!
Να είσαι καλά που μ'έκανες να το σιγοτραγουδήσω και πάλι!

30/10/06 1:37 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Βουκεφάλα! Η ευχαρίστηση είναι διπλή, όταν κάνω τους άλλους να χαμογελούν!

30/10/06 1:58 PM  

Post a Comment

<< Home