Sunday, February 17, 2008

σνοουγουάιτ


Χθες βράδυ...
στο δρόμο ξανά έκλεισα τα μάτια, άνοιξα το στόμα μου να φάω νιφάδες. Συνήθεια που έχω από μικρή. Χαζή συνήθεια.. το έκανα και απόψε.

Απόψε...
βγήκα μια βόλτα. Πατούσα το χιόνι στο δρόμο. Παχύ σαν άχνη ζάχαρη. Τα παπούτσια μου έγιναν κουραμπιέδες. Έφτασα μέχρι το γεφυράκι στο δρόμο της γειτονιάς, που εκεί κατά ένα παράδοξο τρόπο η θερμοκρασία πέφτει απότομα. Το ρέμα που περνάει από κάτω παρέσυρε το μυαλό μου σε λευκές νύχτες. Σκανδιναβικές.
Ήθελα να κρατούσα το χέρι σου εκείνη τη στιγμή. Χωρίς γάντια.

Από χρόνο σε χρόνο.....

Πέρσυ...

μια ίδια Κυριακή του Φλεβάρη στη “Weinerei” στο Βερολίνο είδα τα χρώματα του κόσμου κοιτάζοντας απλά στο ταβάνι. Τράβηξα τη φωτογραφία. Και χωρίς αυτή πάλι θα τα θυμόμουν. Μια φωτογραφία, κάποιες φορές δίνει την αυταπάτη ότι η στιγμή σου ανήκει. Ποτέ. Απλά συμμετέχεις στη στιγμή και τίποτα άλλο.
Ένα κορίτσι τότε μου είπε ότι η ιστορία που έβλεπε να διαδραματίζεται ήταν ρομαντική. «Α όχι, καθόλου ρομαντική» αποκρίθηκα αμέσως.
Το φιλαράκι μου, μου είπε πρόσφατα ότι είμαι γλυκειά και ρομαντική. Πάλι αντέδρασα στο ίδιο άκουσμα. Λες και πάσχω από αρρώστια. Δεν με νοιάζει, ας είναι..

Αύριο...
ο μπαμπάς μου θα μπει για μια επέμβαση. Αγχώνομαι.. Αυτός όχι. Γελάει χαζά όποτε του το θυμίζω. Απλά με θέλει μαζί γιατί ξέρει πως στα νοσοκομεία εγώ το αντέχω. Το’χω πως το λένε. Χωρίς ρομαντισμούς εκεί. Η μάνα μου απορεί κάθε φορά με την αναισθησία μου όταν βρισκόμαστε σε τέτοια μέρη. Κοιτάζω στο γκρι ταβάνι τους. Ζαλίζομαι από τα φώτα.

Τι είμαι... ένας αναίσθητος ρομαντικός άνθρωπος τελικά;


17 Comments:

Blogger Αιολος said...

Ρομαντική είσαι και ζεις τη ρομαντική καθημερινότητά σου μέσα από τον δικό σου φακό.

Καλή του επιτυχία. Όλα καλά να πάνε εύχομαι.

18/2/08 12:46 PM  
Blogger celsius33 said...

περαστικά με τον μπαμπά εύχομαι, και πολλά χαιρετίσματα. Θα πας στα εγκαίνια του γνωστού σου, ξέρεις ποιου μες στην εβδομάδα?? Η ανάγκη μας να βγάζουμε φωτογραφίες, μερικοί άνθρωποι δε θέλουν καθόλου, εμένα μ αρέσει η προσπάθεια για μια ωραία φωτογραφία, να στίψεις την ομορφιά από αυτό που βλέπεις, ναι είναι βίτσιο ίσως αλλά ωραίο, και μένει για πάντα.

18/2/08 12:46 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Αίολε η καθημερινότητα μου δεν είναι διόλου ρομαντική, και αυτό είναι σίγουρο.. απλώς πάντα φτιάχνω τις δικές μου εικόνες για έναν κόσμο που συμμετέχω.
Σαν να καθρεφτίζω το ειδώλο μου σε αυτόν.. εγώ στη πραγματικότητα είμαι αλλού.
σ'ευχαριστώ για την ευχή! τη κρατώ για τη Παρασκευή, σήμερα λόγω καιρού αναβλήθηκε.


Celsius! θα πάω αύριο κατά 99,999% με μια φίλη... θα σε δώ εκεί;
άντε, θα μας βγάλω φωτο :)

18/2/08 4:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

όλα καλά να πάνε!

ο καθένας μας έχει μια δόση ρομαντισμού και μια δόση αναισθησίας. Απλά η δοσολογία διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο! :)

18/2/08 6:06 PM  
Blogger Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Εύχομαι όλα να πάνε καλά.
Καλή ανάρρωση στον πατέρα σου
και καλή δύναμη για σένα

18/2/08 6:20 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Κροτκάγια, εκλεκτή συγγενή μου ;) η δοσολογία μου είναι αποτυχημένη(?)


Τάσο καλησπέρα, να'σαι καλά, το'χω ανάγκη..

18/2/08 6:47 PM  
Blogger Άρπαγος said...

είμαστε εικόνες, συναισθήματα, στιγμές, αντιφάσεις.
χωρίς διακρίσεις και περιορισμούς.
καλή ανάρρωση στον πατέρα σου.

18/2/08 6:52 PM  
Blogger Tradescadia said...

Μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι είσαι από τους πλέον μη ρομαντικούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει ποτέ. Και γλυκειά δε θα σε χαρακτήριζα με τίποτα (για να μη φάω καμιά ξανάστροφη βασικά!). Μάλλον βαθιά ερωτική, ριψοκίνδυνη, αληθινή μέχρι το κόκκαλο και αλύπητα αυθόρμητη. Κι επειδή σιχαίνομαι τις ταμπέλες, σου λέω απλά ότι μου έχεις λείψει. Μεγάλη αγκαλιά!

18/2/08 8:59 PM  
Blogger 3 parties a day said...

Είναι οι αντιφάσεις μας που μας κάνουν τόσο γοητευτικούς :)

19/2/08 11:12 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Αρπαγε.. μόλις συνειδητοποίησα δεν ξέρω που να τονίσω αυτό το όνομα.
αντιφάσεις άπειρες.. ναι.
σ'ευχαριστώ, να είσαι καλά!


Tradescadia ξέρω ότι καθόλου δεν σε αφορά.. αλλά τι θα πουν όσοι διαβάσουν το σχόλιο σου;

ας πούμε ότι με ξέρεις οχτακόσια χρόνια..; :)


3 parties οι αντιφάσεις μέσα και έξω!

19/2/08 2:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ένας ευαίσθητος ρομαντικός άνθρωπος που σε δύσκολες στιγμές γίνεται και δυνατός !

Αυτό μου βγάζεις εμένα.

20/2/08 10:21 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Trelofantasmeni καλημέρα!
μπορεί ναι είμαι και αυτό..

20/2/08 10:23 AM  
Blogger Roadartist said...

Τα περαστικα μου στον πατερα σου.
Και τη καλημερα σου..

20/2/08 10:34 AM  
Blogger Desposini Savio said...

σ'Ευχαριστώ Roadartist - καλημέρα!

20/2/08 10:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

xe~

21/2/08 1:24 AM  
Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Καλημέρα!
Τυχαία μπήκα,από link σε link.
Δεν τρώω νιφάδες γιατί φοβάμαι πως πέφτοντας στην πόλη θα γίνονται βρώμικες από τη ρύπανση της ατμόσφαιρας.Μου αρέσει όμως να τις αφήνω να κυλάνε στο πρόσωπό μου καθώς μετασχηματίζονται σε νερό.

23/2/08 11:21 AM  
Blogger Desposini Savio said...

"όλα θα πάνε καλά".. δεν ξέρω για την τυχαιότητα του πράγματος, το ότι με πέτυχες από λινκ σε λινκ.
Πάντως το νικνέημ σου, μου έφτιαξε λιγάκι τη διάθεση.. καθώς αυτές τις μέρες είμαι στα ζόρια μου.
αχ, να'σαι καλά.
καλώς ήρθες!

23/2/08 5:23 PM  

Post a Comment

<< Home