Wednesday, February 20, 2008

νύχτες


Όταν βρισκόμουν στη Βαρκελώνη είδα αναρτημένα στο δρόμο τα πόστερ του MACBA, για τις «Νύχτες του MACBA». Τα φωτογράφησα. Μετά από κάποιες μέρες στο Sonar festival ένας φύλακας μου χάρισε τα πόστερ, χωρίς να καταλαβαίνει γρι από αγγλικά. Μάλλον από το βλέμμα μου κατάλαβε ότι ήθελα να τα αποκτήσω και βρέθηκα με το χάρτινο ρολό στα χέρια μου να γυρνάω στις συναυλίες.
Και επιτέλους.. μετά από τόσους μήνες καδράρισα τα δύο αγαπημένα μου πόστερ.


Πάντα με κέντριζαν οι εικόνες ανθρώπων σε κατάσταση ύπνου.
Αυτή η ηρεμία του προσώπου και του σώματος... η απόλυτα ανυπεράσπιστη ύπαρξη σε κάθε τι που μπορεί να συμβεί...
Και στο MoMA όταν είδα την Κοιμισμένη Τσιγγάνα του Rousseau.. κόλλησαν τα πόδια μου στο πάτωμα. Που να το πεις και να σε πιστέψουν δηλαδή....
Και τώρα ψάχνω να βρω αυτή την εικόνα.. και εάν τη βρω θα τη ταιριάξω με τις άλλες δύο που ήδη κρεμιούνται σους τοίχους μου.