Wednesday, April 11, 2007

abstracted idol


Όσο ζεις μαθαίνεις.... Έτσι μου είπε η Ι. όταν της περιέγραψα τα έργα και ημέρες μου από το ταξίδι στην Αμερικανική ήπειρο.

Στο «ψυχαγωγικό» του μέρος, το ταξιδάκι-tour σε Νέα Υόρκη, Τορόντο, Νιαγάρα και πάλι Νέα Υόρκη υπήρξε συναρπαστικό.
Καταιγισμός εικόνων, ήχων, διαδρομών εντός του πραγματικού. Στο εξωπραγματικό, θύελλα από σκέψεις, συναισθήματα, ένστικτα. Πως γίνεται να αλλάζουμε εμείς οι άνθρωποι έτσι ξαφνικά.
Κλικ του μαγικού διακόπτη.

Υπάρχουν κάποιες στιγμές που νιώθεις αόρατος. Γιατί είναι σαν να νιώθεις πως σχεδόν δεν υπάρχεις ως φυσική παρουσία.
Όταν αντίκρυσα το mirror room σκίρτησα μέσα μου. Πρέπει να με δω είπα στον εαυτό μου. Αφού κατάφερα να δω το είδωλο μου στους διαδοχικούς του καθρέφτες ησύχασα. Και απαθανάτησα τη στιγμή.
Με βλέπω! Υπάρχω ρε! Πως έγινε αυτό; Μα νόμιζα πως είμαι αόρατη... Τι στο καλό. Είχα τρομάξει προς στιγμή.
Κλικ της φωτογραφικής μηχανής.

Σήμερα δεν πήγα στο γραφείο. Όλο το βράδυ είχα πυρετό προφανώς από υπερκόπωση. Το jet lag με έκανε να κοιμηθώ τελικά μετά από 35 ώρες από τη στιγμή που ξύπνησα για τελευταία φορά στη Νέα Υόρκη. Αρρωστημένο. Το πρωί κάπως συνήλθα.
Το απόγευμα βρέθηκα πάνω σε ένα βουνό με το φιλαράκι μου, καθισμένοι στα βραχάκια ανάμεσα σε λουλούδια και βλέποντας όλο το Αττικό λεκανοπέδιο πιάτο. Και μιλούσαμε και πίναμε χυμό. Έφυγε το μυαλό μου και πέταξε, πέταξε μακρυά σαν γλαράκι.
Κλακ του σκηνοθέτη. Και πάμε...


Η αναρτημένη φωτογραφία είναι από το έργο του Lucas Samaras “Mirror Room” , που εκτείθεται στην Albright-Knox Art Gallery.

Είμαι τόσο γεμάτη και μπλοκαρισμένη από όλα όσα είδα, που σχεδόν αδυνατώ να περιγράψω. Αυτό που θα κάνω σύντομα είναι να αφιερώσω λίγο χώρο στο blog μου για φωτογραφίες από υπέροχα μέρη που περπάτησα. Κρατάω τις όμορφες στιγμές και εικόνες.

27 Comments:

Blogger Tamara de Lempicka said...

θα συμφωνησω με την Ι. εδω...
τιποτα δε μας ειναι αχρηστο, ακομη κι αυτα που μας γκρεμιζουν καμια φορα τα παλατια που χτιζουμε στο δικο μας παραμυθι...αρκει να μην ξεχναμε οτι μαζευοντας τα χρησιμα κομματια της ιστοριας μπορουμε παντα να χτισουμε καινουριο βελτιωμενο την επομενη φορα.μεχρι να βρουμε αυτο που θα κατοικησουμε...

11/4/07 1:41 AM  
Blogger Sigmataf said...

This comment has been removed by the author.

11/4/07 1:53 AM  
Blogger Sigmataf said...

Σαβ.
Κρατα το ζωντανό το γαμημένο.

ΝΑΙ!
ναι!
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

αΣ Ε

τα πά


ντα (και τα κοάλα)







ναπανεναγαμηθουν.

Ό μο
ρφη





η ζωή φιλαράκι.....

Πανέμορφη είναι.

11/4/07 2:16 AM  
Blogger Tradescadia said...

ΚΑΙ ΠΑΜΕ φιλενάδα!

11/4/07 10:00 AM  
Blogger Attalanti said...

Να κάνεις πιο συχνά κοπάνες! Στα 16 που δίναμε λογαριασμό διστάζαμε λιγότερο.

Περιμένουμε φωτό. φιλιά!

11/4/07 11:31 AM  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said...

εφυγες...
ξεφυγες;

11/4/07 1:01 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Tamara το σπίτι μου είναι μέσα μου.
Ευτυχώς κοριτσάκι...

Sigmataf γαμάτη είναι η παλιοζωή ναι!
Όχι ρε'συ και τα κοάλα. Είναι τα αγαπημένα μου. Ξεχνάς ότι είμαι Αυστραλάκι..;

Tradescadia πάμε δυνατά. Χωρίς λουκέτα και κυνισμό ε;

Attalanti! Και σήμερα κοπάνα έκανα. Και πάλι. Και γουστάρω πολύ.

Βασιλική καιρό είχα να σε δω! ξέφυγα από τη ρουτίνα, μα όχι από τους ανθρώπους.

11/4/07 1:26 PM  
Blogger Shades said...

Μια χαρά σ’ ακούω και χαίρομε..
Περιμένουμε φώτο..

11/4/07 3:36 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Γειά σου Shades, μου λείψατε.
Εσύ δηλαδή κατάλαβες ότι είμαι καλά...
ωραία λοιπόν! Καλύτερα έτσι

11/4/07 4:50 PM  
Blogger Άβατον said...

Η φώτο είναι όλα τα λεφτά!
Και φυσικά τα ταξίδια αποτελούν ανεκτίμητη αξία για τον εσωτερικό μας κόσμο.
Περιμένω και άλλες φώτο...

11/4/07 6:03 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Άβατον καλώς ορίζω τον εαυτό μου και πάλι εδώ. Αλλιώς.
Σύντομα και οι φωτογραφίες! Φιλιά

11/4/07 8:43 PM  
Blogger Pastaflora said...

ένα πολύχρωμο παράθυρο είναι τα ταξίδια. κράτα το ανοιχτό!

11/4/07 9:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Αν πω ότι σε λυπάμαι θα είναι ψέμματα (ζήλια κακιά!)
Περαστικά εύχομαι και να επανέλθεις.
Οπωσδήποτε θα έχεις μπλοκάρισμα και οποσδήπωτε περιμένουμε περισσότερες φωτογραφίες ε;

11/4/07 10:19 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Pastaflora ναι! καμιά φορά μπάζει όμως.

Δόκτωρα έχεις λυσσάξει έτσι; :)

12/4/07 12:05 AM  
Blogger stefanos said...

και πάνω που πήγα να σου γράψω ότι έιναι από τις πιό όμορφες φώτος σου! :-)

το μπλοκάρισμα είναι φυσιολογικό Δεσποσύνη μας.
ξέχνα το και θα φύγγει μόνο του.
θα σου έρθουν όλα σιγά-σιγά

και περαστικά σου (ξεκουράσου)

και φιλιά :-)

12/4/07 8:08 AM  
Blogger celsius33 said...

Welcome back , πολύ ωραία πράγματα θα είδες, ελπίζω να μοιραστείς όσα μπορείς μαζί μας. Δεν έχω πάει ποτέ Αμερική και είναι το αποθυμένο μου. O δε Λουκάς Σαμαράς μ αρέσει πολύ .Εύχομαι καλή επάνοδο. Και γω γύρισα χτες από μια βδομάδα στις εξοχές της Τοσκάνης και προσπαθώ να συμαζέψω το μυαλό μου , θα αρχίσω με φωτο κάποια στιγμή στο blog. Baci!

12/4/07 1:16 PM  
Blogger Disposition21 said...

Welcome back! Τέλειο ακούγεται το ταξίδι, πρέπει να πέρασες πολύ όμορφα!

πσ.είσαι αυστραλάκι; δηλαδή;

13/4/07 1:11 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Στέφανε μου είναι αγαπημένη φώτο. Σ'ευχαριστώ. Τώρα είμαι καλά.
Τα φιλιά μου και σε σένα!

Celsius με εντυπωσιάζεις! Μου άρεσε το πρόσφατο σου ποστ, μα η αλήθεια είναι πως τώρα και'γω περιμένω φώτο σου από τη Τοσκάνη. Αύριο θα ανεβάσω τις δικές μου.

Disposition ήταν εκπληκτικά!
Αυστραλάκι βρε. Εκεί γεννήθηκα, παρέα με τα καγκουρώ, τα κοάλα και τους αβορίγινους της Αυστραλίας.

13/4/07 2:52 AM  
Blogger Disposition21 said...

Σε ρώτησα γιατί είμαι κι εγώ λίγο καγκουρώ! :) Η μάνα μου μεγάλωσε στη Μελβούρνη. Έχω κι αυστραλέζικο διαβατήριο με σήμα το καγκουρώ! :)

13/4/07 12:44 PM  
Blogger Caesar said...

[ξέφυγα από τη ρουτίνα, μα όχι από τους ανθρώπους.]

Eδώ σε θέλω μέγιστη ;))

13/4/07 1:29 PM  
Blogger Άρης said...

Έτσι είναι, η Νέα Υόρκη είναι ένα όνειρο και κατά τη γνώμη μου η πιο ευρωπαϊκή πόλη από όσες έχω δει στην ΗΠΑ. Φανταστικά και αξιοζήλευτα ταξίδια. Η Νέα Υόρκη είναι ένα άθροισμα λαών, κουλτούρας και κινητικότητας που νομίζω δεν υπάρχει δεύτερο. Με μερικά βήματα είσαι από την μικρή Ιταλία την πόλη των Κινέζων και έτσι πάει λέγοντας φανταστικά !!!

13/4/07 2:47 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Disposition και'γω Μελβούρνη. Προσφάτως έβγαλα ελληνικό διαβατήριο, αλλά σε λίγο θα βγάλω ξανά το ωραίο μπλε σκούρο διαβατηριάκι και πάλι με τα καγκούρια και τις στρουθοκάμηλους ;)

Κάιζερ στο υπόσχομαι!

Εντροπια τη ΝΥ τη θεωρώ πολύπλευρη, πολυπρισματική, σαν γυναίκα εξωτική και σαν drug queen σαγηνευτική! Μπορώ να πω ότι είχε ευρωπαικο χαρακτήρα σε πολύ συγκεκριμένα σημεία πάντως. Εξαιρετικά πρωτότυπη πόλη. Να πας

13/4/07 3:59 PM  
Blogger GhostHunter said...

Αμέρικα ε? Νέα Υόρκη ε?
Μπράβο καλή μου. Σειρά να έχει η Καλιφόρνια. Άκου με.

Αναμένουμε τις φωτογραφίες.

φιλιά

13/4/07 4:51 PM  
Blogger fish eye said...

που ειναι οι φωτο??αντε να δουμε κι εμεις κομματακι..!!..:)

13/4/07 9:21 PM  
Blogger Dawkinson said...

dοwnload gallore! Τι να πρωτοαποθηκεύσεις? Η εμπειρία θα ανασύρει εικόνες και μνήμες για πολλά χρόνια. Να' σαι καλά, να το ξανακάνεις!

13/4/07 11:02 PM  
Blogger elen said...

και εγώ που καθόλου δεν σε ξέρω θα περιμένω με τους υπόλοιπους φωτο γιατί η τελευταία πολύ που άρεσε.
καλώς σε βρηκα

15/4/07 3:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

http://densrecan.la2host.ru/10-2008.htm brian p mann bankruptcy http://lauknowhet.la2host.ru/pagesto_12.html bankruptcy attorney texas http://opcosless.la2host.ru/lindi_11-08-2008.html flintkote bankruptcy trust http://izomid.la2host.ru/pogruzchik-heli.html credit cards after bankruptcy http://prerertic.la2host.ru/lindi_04-12-2008.htm bankruptcy of our nation http://vialojou.la2host.ru/lindi_22-12-2008.html free bankruptcy forms http://prerertic.la2host.ru/lindi_15-05-2009.html bankruptcy oregon http://corfidow.la2host.ru/mini-frontalniy-pogruzchik.htm phillips electronics bankruptcy http://lauknowhet.la2host.ru/lindi_27-05-2009.htm mortgage after bankruptcy
http://crysredto.la2host.ru/sedelnie-tyagachi-man.html chapter 13 bankruptcy http://crysredto.la2host.ru/8-gerosio.htm bankruptcy software http://crysredto.la2host.ru/pagesto_61.htm credit after bankruptcy

2/3/10 2:55 PM  

Post a Comment

<< Home