Wednesday, May 09, 2007

Μουζίκα


Μετά από πρόσκληση της αγαπημένης μου Τζο (Alicia ναι για σένα λέω) στρώνομαι να γράψω αγαπημένες μου μουσικές...

1.Morrissey (τρέλα από παιδάκι) – Τα άπαντα (παραδόξως το καρα’80s κομμάτι Alsatian Cousin το λατρεύω). Αυτός ο Morrissey με κατέστρεψε. Επειδή οι καταβολές μου από παιδί υπήρξαν οι μελαγχολικές μουσικές του τις οποίες ακούω ακόμη και όταν ζω στιγμές ευτυχίας... και γουστάρω κιόλας. ‘Οταν τον είδα τελευταία φορά σε συναυλία του τον περασμένο Νοέμβρη να βγάζει στο στέιτζ το πουκάμισο του και να το πετάει, τσίριζα «πέτα τα όλα παππού»... Άμα ποτέ τον γνωρίσω θέλω να του φιλήσω το χέρι.

2.Προσκύνημα στον κο Yorke των Radiohead (Fade out) και στον κο Anderson των Suede (Because we’re young) επειδή οι δίσκοι τους ήταν τα τελευταία βινίλια που έλιωσα. Η επόμενη πλάκα που έπαθα με γκρουπ ήταν οι Cranberries με τη θεική φωνή της Dolores και αργότερα οι Placebo.

3.Οι U2 στα παλιά τους – είχα βρεθεί σχεδόν προ 15ετίας στο Μιλάνο στο Zooropa tour, άκουσα το «Miss Sarajevo» από τον Bono live με Pavarotti και μπήκε στη καρδιά μου. Νομίζω πως είχα βουρκώσει.

4.Στέρεο Νόβα, μετέπειτα ο Κωνσταντίνος Β. Έμαθα από τον Celsious33 ότι ο Κ.Β. είναι αυστραλάκι σαν εμένα και από τότε τον συμπάθησα περισσότερο. Όταν πρωτοάκουσα πριν χρόνια Το Κύμα σκεφτόμουν πως αν κάποτε αποκτούσα αυτοκίνητο θα πατούσα τέρμα τα γκάζια ακούγοντας τσίτες αυτό το κομμάτι. Τελικά το έκανα. Το ίδιο μ’αρέσει με το Clubbed to death από Rob D. (Matrix o.s.t.)

5.Ο Moby με το Play. Δεν νομίζω ότι καμία δουλειά του μετέπειτα το ξεπέρασε αυτό το cd αριστούργημα. Το “Everloving” είναι ο ήχος στο κινητό μου.

6.Lola rennt & Der Krieger und die Kaiserin, τα soundtracks από τον Tom Tykwer. Εκτός από γαμάτος σκηνοθέτης είναι και μουσικό ταλέντο. Απλά σούπερ, ακόμη και αν δεν έχεις δει τη ταινία. Παρέα με τους Klimek και Heil ο άνθρωπος “ζωγραφίζει” και μουσικά. Ακόμη και η μουσική επένδυση στο μίνι “Faubourg Saint-Denis” από το Paris Je t’aime είναι εκπληκτική. Βλέπαμε το ταινιάκι με μια φίλη μου και είχαμε μείνει κόκκαλο...

7.ΕΡiΣΜΑ σπαρταράει - Sigmataf ξέρεις πόσο είχα χαρεί όταν σε άκουσα; Φιλαράκι φίνο.
Πότε θα βγει η δουλειά;;; Λύσσαξα.

8.Last but not the least. The one and only Ζαμπέτας. Μη γελάτε. Ο άνθρωπος ήταν πολύ μπροστά.


Κλασσική μουσική ακούω όταν κάνω δουλειές στο σπίτι... Χωρίς πλάκα.

16 Comments:

Blogger Y. K. said...

κοιτα! συμπαθεια κοινη στον σιγματαφ εχουμε;)

cranberries παθαινω υστερια με το zombie,animal instinct& dreams

και παλι καλα που μου θυμησες το fade out :))
κομματι απιστευτο ρεεε!!

ελπιζω να το ευχαριστηθηκες κι εσυ γραφοντας, τοσο οσο εγω που το διαβασα :)

Σε φιλω! καληνυχτες :)

9/5/07 1:09 AM  
Blogger Disposition21 said...

Cranberries! Τα 2 πρώτα τους άλμπουμ είχαν απίστευτα συναισθηματική ατμόσφαιρα. Desposini θα έρθεις στη συναυλία της Dolores τον Ιούνιο στον Λυκαβηττό; :) Θα μαζευτούμε πολλοί, όπως και το 2000 που είχαν έρθει τότε στον Πειραιά, βλέπε και http://www.geocities.com/crangreece το site μας.

Μου αρέσουν οι προτιμήσεις σου, οι δίσκοι OK Computer και The Bends των Radiohead είναι από τους πιο αγαπημένους μου. Και το Everloving και όλο το Play του Moby... και τα συγκροτήματα που έχω στο προφίλ μου :)

Μπράβο για το ωραίο ποστ-έκπληξη!

9/5/07 2:31 AM  
Blogger Disposition21 said...

Alicia έλα κι εσύ μαζί μας! :)

9/5/07 2:36 AM  
Blogger Angel Vs Life said...

to everloving paizei na einai kai to pio lypitero orxistriko kommati pou graftike pote... :o(

9/5/07 4:38 PM  
Blogger industrialdaisies said...

Ποιός γελάει με το Ζαμπέτα να του ψιθυρίσω δυο λογάκια;

9/5/07 10:28 PM  
Blogger 3 parties a day said...

Έχεις πρόσκληση και από μένα για συνέντευξη...

10/5/07 8:56 AM  
Blogger weirdo said...

Και μόνο το (1.) να είχες γράψει, πάλι θα είχες...'γράψει'!!!
('..Were you and he lovers?..
And would you say so if you were..?'
κι από τα δικά μου αγαπημένα, savio μου!)

A huuuge kiss :!)))

10/5/07 9:52 AM  
Blogger Tamara de Lempicka said...

γι'αυτο σε παω!(και)
γιατι δεν εχεις κολληματα...
απο Morrissey - Ζαμπετα κι απο Κ.Β - κλασσικη...

καλημερουδια

:-)

10/5/07 11:42 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Alicia :)))

αν το ευχαριστήθηκα λέει. Μάλιστα είχα και τις ανάλογες μουσικές υποκρούσεις! Φιλάκια πολλά πολλά


Disposition αφού αρέσουν και σε σένα...! Δεν ξέρω αν θα έρθω στη συναυλία, το σίγουρο είναι πως όσοι πάνε θα ξετρελαθούν!


Angel σου κάνει για λυπητερό ε; Εγώ νιώθω μια αίσθηση ελπίδας όταν το ακούω, αλήθεια....

10/5/07 1:55 PM  
Blogger Desposini Savio said...

IndustrialDaisies ο Ζαμπέτας ήταν ο αγαπημένος του παππού μου.. γι'αυτό...


3parties το ξέρω, το ξέρω! Πέρασα!


Weirdo με νιώθεις, ειδικά εσύ σίγουρα! Τέλεια που ήταν... φιλιά


Tamara μας λείπετε!
Κολλήματα μπορεί να έχω λίγα (κλασσική περίπτωση βλάβης)
Και'γω σε πάω (και το ξέρεις καλά!)

10/5/07 1:59 PM  
Blogger Ηλιας....Just me! said...

Καταπληκτικές μουσικές επιλογες! Αν και για τον Moby εγώ προτιμώ το porcelain....

10/5/07 5:29 PM  
Blogger Sigmataf said...

To Everloving απλά γαμάει!!!!!!!!


Έτσι απλά!

13/5/07 4:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

Σε ευχαριστούμε για την επιλογή σου.

Να είσαι καλά και να εμπιστεύεσαι τα αυτιά σου και το ένστικτό σου.




(sigmataf απο άλλη οπτική).
Το cd θα σκάσει τον Σεπτέμβρη.

Το νου σου ρεεεεεεεεεε!

13/5/07 5:02 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Ηλία welcome! Pοrcelain επίσης υπέροχο...

Sigmataf ΤΟ ΝΟΥ ΜΑΣ!!!!

13/5/07 3:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Autos o Morrissey exei katastrepsei poli kosmo telika ;)
kalispera!

14/5/07 7:49 PM  
Blogger Desposini Savio said...

καλησπέρα! το ονοματάκι σας..;

14/5/07 8:26 PM  

Post a Comment

<< Home