Monday, April 30, 2007

Ο κόσμος είναι πολύ μικρός... και το Κρακόβ πολύ κοντά

photo: "Cracow" by Galahard/Rynvord
Το Σαββατόβραδο κατέβηκα στο Γκάζι. Έκανα ένα σύντομο πέρασμα από το Athens Video Art Festival, είπα πως θα ξαναπέρναγα σήμερα για να δω περισσότερα μα δεν πρόλαβα. Ωραία πραγματάκια συμβαίνουν στο κέντρο.
Μπουκάραμε σ’ένα από τα γνωστά μαγαζιά στη Περσεφόνης. Είχε ανοίξει και την οροφή του και πίναμε τα ποτάκια μας κάτω από τ’αστέρια. Αρχηγοί.
Επιστρέφοντας κάποια στιγμή από το wc τους βλέπω φάτσα κάρτα μπροστά μου.
Μίτινγκ ποιντ Αθήνα, ώρα 12παρά. Συναντώ τον Γ. που ζει στο Βουκουρέστι και τον Ι. που ζει στο Λονδίνο . Βασικά μείναμε και οι τρεις αποσβολωμένοι, διότι με τον έναν κάποτε ήμασταν ζευγάρι και ο άλλος υπήρξε κολλητός του φίλος από τότε. Είχαμε να συναντηθούμε έτσι όλοι μαζί παραπάνω από δεκαετία και όπως συνέβη ήταν απροσδόκητα ευχάριστο και το κυριότερο απλά τραγελαφικό. Τα είπαμε εν τάχει και ο καθένας από πλευράς του με κάλεσε στη πόλη του να με φιλοξενήσει όποτε θελήσω να πάρω τον αέρα μου εκτός Ελλάδος.

Τους ευχαρίστησα και γέλασα λέγοντάς τους πως το επόμενο ταξίδι μου θα είναι στη πόλη που ονειρεύτηκα κατά τη μεσημεριανή σιέστα που είχα λίγες ώρες νωρίτερα.
Που σκοπεύεις να πας; Στη Κρακοβία τους λέω.
Γούρλωσανε τα μάτια. Ναι, στη Κρακοβία τους ξαναλέω. Αφού το είδα και στον ύπνο μου...

Η Κρακοβία λοιπόν είναι μια πόλη γαμάτη, διατηρητέα κατά ένα μεγάλο μέρος της, με μια αντεργκραουνίλα που πολύ μου αρέσει. Μπήκα και σε sites της πόλης, ξετρελάθηκα, έχει ένα σωρό πράγματα να δεις και να κάνεις, η διαμονή πάμφθηνη και πόσο μάλλον τα αεροπορικά εισητήρια που κοστίζουν λιγότερο από ότι να πας σε ένα κωλονησί με high speed για Σ/Κ. Έχω αρπάξει και μια τρελή σύγχιση ωστόσο, όταν διάβασα τις προάλλες ότι το κόστος των ακτοπλοικών εισητηρίων έχει διπλασιαστεί φέτος σε σχέση με το ‘04 .

Βρε ουστ από’δω. Κρακοβία δαγκωτό. Άσε που μ’αρέσει και το όνομα.
Κκκρρρακοββία!!!

28 Comments:

Blogger unlearn... said...

Κρακοβία ε?Τι λες....πολύ ενδιαφέρον....Για πέτα κανα site να μπούμε να πάρουμε κι εμείς μάτι..


Τώρα αυτό με τα πλοία είναι απαράδεκτη κατάσταση!Το καλοκαίρι πλήρωσα όντως διπλάσια τιμή απο οτι συνήθως.Και ούτε που πήγαινα σε κανενα χαϊ προορισμό, ούτε και με κανα πλοίο της προκοπής.Τρελή εκμετάλευση ρίχνουν τα καθίκια και πολύ θα ήθελα να μην έμπαινε κανείς στα πλοία τους, αλλά ανήκω κι εγώ σε αυτούς που θέλουν να πάνε σε ένα νησί όσο πιο μακριά γίνεται το καλοκαίρι...Δυστηχώς.

30/4/07 8:26 AM  
Blogger Attalanti said...

Καλημέρα! Αυτή είναι η τυπική σκηνή του

- Τί κάνεις εσύ εδώ;
- ΕΓΩ τι κάνω εδώ; ΕΣΥ τι κάνεις εδώ!

Στην Κρρρρακοβία αδερφή μου! Στην Κρρρρρακοβία λοιπόν!

30/4/07 9:01 AM  
Blogger Tradescadia said...

ΈΕΕτσι έέτσι! Να πας να δεις αυτό που λένε "the roots go deep below the ground"! Μ'αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!

30/4/07 9:38 AM  
Blogger celsius33 said...

Αχ τώρα μου ρχεται να αρχίσω να ρίχνω πικς από Κρακοβία , πήγα Γενάρη 2006 . Είναι πανέμορφα, ειδυλιακά, μεσαιωνικά , αντεργράουντ όπως λες, ωραία φτηνά φαγητά . Υπέροχη η Krakowa , υπέροχη. Κεντρική Ευρώπη ακόμα ανέγγιχτη από τη λαίλαπα, για λίγα χρόνια ακόμα μετά δε θα αντέξει. Θα ανοίξουνε κωλάδικα όπως και στην Πράγα. Τώρα είναι σχετικά παρθένο μέρος για εξερεύνηση .Οπότε βιάσου !
Ήμουνς και γω Video art σαββατο βράδυ :)

30/4/07 7:50 PM  
Blogger Dawkinson said...

Κρακοβία!
Γεμίζει το στόμα σου μικρά πυροτεχνήματα. Σαν εκείνες τις καραμελίτσες που σκάνε στον ουρανίσκο!

30/4/07 8:38 PM  
Blogger industrialdaisies said...

Εκτός του ότι η προηγούμενη εβδομάδα ήταν γεμάτη πολύ όμορφα δρώμενα στην πόλη όντως. Εκτός του ότι αυτές οι τρομακτικές συμπτώσεις είναι για να σου θυμίζουν ότι δεν περνάνε όλα από το χέρι σου και πάρα πολλά έχουν να κάνουν με αόρατες κλωστές που χειρίζεται περίεργα το σύμπαν. Εκτός του ότι με τα λεφτά που θα ξοδέψεις μια εβδομάδα στην Κρακοβία στην Ελλάδα πίνεις τρεις καφέδες. Εκτός όλων αυτών... Να πας και να περάσεις και υπέροχα! Το μέρος σκίζει. Καλή διάθεση και παρέα και δεν θα σου λείψει τίποτα! Φιλιά.

30/4/07 9:54 PM  
Blogger Shades said...

Δεσποσύνη τι όμορφες σκέψεις είναι αυτές??? Κκκρρρακοββία!!! Δαγκωτοοοοοοό!!!!!
Καλό βράδυ και καλή πρωτομαγιά!!!

30/4/07 11:33 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Unlearn ενδεικτικά μπορείς να πάρεις μια ιδέα στο http://www.cracow-life.com .
Όσο για τα εισητηριάκια να'ναι καλά η SkyEurope και η WizzAir! Τα νησάκια καλά είναι, αλλά εγώ τα έχω φάει στη μάπα, η αλήθεια μου είναι αυτή.
Μόνο Κάρπαθο και Σαμοθράκη θέλω να πάω τώρα...

Attalanti στη Κρακοβία σου λέω. Άμα γουστάρεις έλα! Για μέσα Ιούλη το κόβω.

Tradescadia και μένα μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτομαι. Και ακόμη ο μικρόκοσμος μου. Ρε τι γίνεται σε μια στιγμή...

1/5/07 1:31 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Celsious αχ ναι! Καράκεντρο Ευρώπη, τα καλύτερα είναι αυτά!
Να πετύχω τη πόλη τώρα στα καλά της, να βιαστώ λες...

;) Στα ίδια μέρη γυρνάμε!


Miss Dawkinson ππωωωωω τι μου θύμισες τώρα. Εκείνα τα μικρά καραμελάκια που τσιτσιρίζαν στη γλώσσα και τον ουρανίσκο!!! Έτσι κάνει το μυαλό μου στη σκέψη της Κρρακόββ!

IndustrialDaisies οι συμπτώσεις είναι περίεργο πράγμα. Δεν μπορώ να τις εξηγήσω και δεν ξέρω αν πρέπει να τις αφομοιώσω έτσι απλά "παραδοχή".
Και ξέρεις, εμένα μου συμβαίνουν συχνά τέτοια παλαβά από μικρό παιδί.
Τώρα που το λες, μπορεί και να ανεβάσω κανά ποστ καμιά μέρα που θα σου τα εξιστορήσω, όσα θυμάμαι τουλάχιστον!

Shades Κρρρακοβββία αρχηγέ μου. Μόλις στανιάρεις και'συ φύγαμε!


Καλό Μήνα - για μένα σήμερα η άνοιξη τελείωσε. Ζήτω το καλοκαίρι!

1/5/07 2:06 AM  
Blogger gerasimos said...

Η Κρακοβία είναι όντως πολύ όμορφη. Είχα βρεθεί εκεί πριν καμιά δεκαπενταριά χρόνια για λίγες μέρες. Μου άρεσαν πολύ θυμάμαι τα παλιά σπίτια στην κεντρική πλατεία (αν θυμάμαι και καλά), βαμμένα σε ζωηρά αλλά καλόγουστα χρώματα (γαλάζια, κίτρινα, βυσσινιά).

1/5/07 10:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Δεν είναι άδικο να μη μπορείς να ταξιδέψεις στην ίδια σου τη χώρα επειδή τα εισιτήρια είναι ακριβότερα από το να πας εξωτερικό ?
Καλά οι υπεύθυνοι είναι τομάρια…και μετά σου λένε ότι ο τουρισμός στην Ελλάδα πάει κατά διαόλου…με αυτές τις τιμές μόνο για καράβι πας 1 εβδομάδα σε άλλη χώρα ..

Πάντως καλό ταξίδι σου εύχομαι και θα περιμένω νέα σου για την Κρακοβία

2/5/07 10:26 AM  
Blogger Paranoia said...

Μήνυμα ελήφθη...
Μεγάλη μάλλον θα ακολουθήσω το παράδειγμά σου. Αυτοί εδώ αύξησαν τα εισιτήρια για να μας πνίγουν σε high Lux φάση, μέσα στα φέρετρα, που ούτε για αρουραίους δεν κάνουν.
Εμ τι νόμισαν?
εμπάργκο και στους αληταράδες, owners, σφετεριστές της ανάγκης και λιγότερο της διασκέδασης

2/5/07 1:50 PM  
Blogger Aggelos Spyrou said...

Μόνη θα πας?

Πρόσεξε, "ο κόσμος είναι πολύ μικρός".

0:)

2/5/07 4:11 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Γεράσιμε Καλησπέρα και καλώς όρισες! Καιρό σε βλέπω σε άλλα μπλογκς και να που συναντιόμαστε! Έτσι το Κρακόβ ε; όμορφα σπιτάκια σαν μελαγχολικό ουράνιο τόξο... Να πάω με το καλό και θα σου πω τις εντυπώσεις μου.

Trelofantasmeni όπως το λες "τομάρια"!!!
Θα σε ενημερώσω για το ταξίδια (hope soon).

Paranoia έτσι είναι καλή μου. Όμορφη η Ελλάδα, πανέμορφη μα καμιά φορά σκέφτομαι από μέσα μου "πως η Ελλάδα θα ήταν τέλεια αν δεν την κατοικούσαν Έλληνες τύπου σαν αυτούς που αναφέρεις..."

Άγγελε ναι μόνη μου λέω να πάω. Αν πετύχω και στη Κρακοβία γνωστό ε τι να πω. Άλλα τι να λέμε τώρα... εδώ πέτυχα γνωστή στο αεροδρόμιο της ΝΥ, δεν θα πετύχω εντός Ευρώπης;;!;;

2/5/07 7:33 PM  
Blogger GhostHunter said...

Κρακοβία ε? Χμμμ όσο πάει γίνεται και πιο ενδιαφέρον...

Καλό ταξίδι

2/5/07 11:18 PM  
Blogger allmylife said...

διατηρητέα και αντεργκραουνίλα...

πολύ μου αρέσεις Δεσποσύνη.


και η Κρακοβία επίσης.

3/5/07 10:40 AM  
Blogger 3 parties a day said...

Ε, στον γυρισμό απ' την Κρακοβία, κάνε μια στάση και στη Βιέννη να δεις και το γαμπρό...:)

3/5/07 11:00 AM  
Blogger Angel Vs Life said...

ego pantos to ekana to taxidaki-astrapi sto milano tin perasmeni evdomada. :o))))

3/5/07 1:34 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Hunter δεν ξέρω αν θα γίνει ενιδαφέρον, παντως είναι ωραία αυτά τα κόλπα...

AllMyLife :)))


3parties η εναλλακτική μου είναι Βαρκελώνη με stopover στη Βιέννη (χωρίς πλάκα! βρήκα εισητήριο 100€ roundtrip). Θα σε ενημερώσω ;)

Angel ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ;;;

3/5/07 8:16 PM  
Blogger Кроткая said...

θα τη λατρέψεις. δες κια εδώ:
http://krotkaya.wordpress.com/2006/05/02/%ce%92%ce%b1%cf%81%cf%83%ce%bf%ce%b2%ce%af%ce%b1-%ce%9a%cf%81%ce%b1%ce%ba%ce%bf%ce%b2%ce%af%ce%b1/

3/5/07 11:53 PM  
Blogger Paranoia said...

εγώ πάντως ευχάριστα ακολουθώ

4/5/07 9:11 PM  
Blogger Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Με το καλό να πας στην Κρακοβία
και να μας περιγράψεις τις εντυπώσεις σου
Καλησπέρα

4/5/07 11:54 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Κροτκάγια μου σ'ευχαριστώ. Υπήρξε χρήσιμο και κατατοπιστικό το πόστ σου. Θα το ξανακοιτάξω σύντομα!


Paranoia :) i'll let u know!


Τάσο καλησπέρα! Εννοείται!!!

5/5/07 1:08 AM  
Blogger Sigmataf said...

Φιλαράκι,
Τα λόγια είναι περρρρρρρρρρρρρρ..........

Τι κάαααααααααααααααααανουμε;

Μακροβούτια στις τέχνες των θαυμάτων;





ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

5/5/07 2:23 PM  
Blogger proserpina said...

Ωχ αμάν, έχασα επεισόδια! Κρρρακοβία, ε; Τέλειο μου ακούγεται; Το λες και το χαίρεσαι ρε παιδί μου, Κρρρρακκκοβία, ααχααχαα. Με το καλό να πας, να ανεβάσεις και φωτος μετά :)

5/5/07 3:01 PM  
Blogger gitsaki said...

Κρακοβία και ξερό ψωμί,λοιπόν!
Εσύ ό,τι πεις!
Καλά να περάσεις!

5/5/07 4:03 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Sigmataf που είσαι αρχηγέ μου;;;;

Τσακίσου πάμε Κρακοβία. Μακροβούτια στα θαύματα των τεχνών καλύτερα!!!

Proserpina εδώ είμαστε. Δεν χανόμαστε, don't worry!

Gitsaki που είσαι;;;;;;;;

6/5/07 5:38 PM  
Blogger Disposition21 said...

Στην Κρακοβία πήγε μια φίλη μου την Πρωτοχρονιά και πέρασε υπέροχα!

Έψαχνα κι εγώ πληροφορίες για εισιτήρια για Κρακοβία+Βαρσοβία πριν λίγο καιρό, για να συνδυάσω το ταξίδι με ...Ρωσία, με τρένο :)

8/5/07 11:01 PM  

Post a Comment

<< Home