Sunday, May 13, 2007

εννοείται χωρίς δεύτερη σκέψη


Την περασμένη Κυριακή συνάντησα τον Κ. που είχα να τον δω πάνω από χρόνο.
Αυτές οι αναπάντεχες συναντήσεις είναι το καλύτερο μου.
Πάντα το γούσταρα αυτό, γιατί λέω πως τίποτα δεν είναι στη τύχη κάποιες στιγμές... Στο αγαπημένο μου μαγαζάκι στη Πανόρμου, καθόμουν στο τραπεζάκι έξω, έπινα το Μοχιτάκι μου και ένιωσα κάποιον να με ακουμπά στον ώμο.

Ο Κ. υπήρξε συμμαθητής μου από τη πρώτη δημοτικού μέχρι τη τρίτη λυκείου στο ίδιο τμήμα, όλα τα χρόνια.
Σε μια φωτογραφία που έχω, είμαστε σε αποκριάτικο πάρτυ στο σχολείο στην έκτη δημοτικού, όπου χορεύουμε μαζί, είναι τόσο γελοίο, διότι εγώ έχω ντυθεί “πυρετός της ντίσκο” (τέτοια ψωνίστικα γούσταρα από τότε) και ο Κ. που δεν είναι ντυμένος φαίνεται να ντρέπεται ... εγώ στη κοσμάρα μου.
Υπήρξε ο κούκλος του σχολείου και είχε πολύ γέλιο αυτό, διότι καθότι πολύ ντροπαλός συνέβαινε να αρέσει σε κορίτσια παντελώς αδίστακτα και ζωηρά. Στη τρίτη λυκείου πλακώνονταν για πάρτη του δύο κορίτσια στο προαύλιο και εμείς από τον 2ο όροφο παρακολουθούσαμε το ξύλο. Λέγαμε στον Κ. να κατέβει να τις χωρίσει, αλλά δεν το έκανε, μάλλον το διασκέδαζε όσο και εμείς οι υπόλοιποι. Ή πάλι μπορεί να ντρεπόταν.
Όταν δώσαμε Πανελλήνιες περάσαμε στην ίδια σχολή. Θα πηγαίναμε μαζί, αλλά εγώ τελευταία στιγμή την έκανα και έμεινα στην Αθήνα. Έτσι λοιπόν χωρίστηκαν οι δρόμοι μας.

Όλα αυτά τα χρόνια τον είχα συναντήσει ελάχιστες φορές και τα λέγαμε πάντα στο φτερό.
Η κλασσική ερώτηση που παίζει επίσης πάντα είναι «βλέπεις κανένα από τα παιδιά;» Και εννοούμε τη παρέα του σχολείου, που πλέον έχουμε χαθεί σχεδόν όλοι μεταξύ μας.

Ο Κ. μου έλεγε λοιπόν, πως σχεδιάζει να πάει στη Βαρκελώνη τον Ιούνιο και ο Π. έχει λυσσάξει να του το λέει.
Ο Π. είναι το τιμώμενο πρόσωπο του ποστ στις 22/3/07 ο οποίος ζει στη Βαρκελώνη τα τελευταία χρόνια, και τον είχα συναντήσει τα Χριστούγεννα επίσης συμπτωματικά.
Του είπα πως είναι χαζός που ακόμη το σκέφτεται. Αυτά δεν θέλουν σκέψη, μα καθόλου. Συμφώνησε μαζί μου... και μου έκανε την αιφνίδια μαγική ερώτηση «θέλεις να έρθεις;»
Νομίζω πως όταν το άκουσα είδα στον ουρανό να σκάνε βεγγαλικά. Και επειδή ο δρόμος ήταν ήδη γεμάτος από οπαδούς του Παναθηναικού λόγω του κυπέλλου, τη στιγμή εκείνη νόμιζα πως πανηγύριζαν μαζί μου την επικείμενη αναχώρηση μου για Βαρκελώνη.

Ο Π. όταν τον πήραμε τηλέφωνο, έκανε κολοτούμπες. Μέχρι τι πρωινό μας αρέσει να τρώμε μας ρώτησε, για να κάνει τα κουμάντα του. Τι παιδί!
Την επομένη κλείσαμε τα εισητήρια. Έτσι απλά.

35 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Όταν είδα να λες ότι ο Π. είναι το τιμώμενο πρόσωπο του ποστ στις 22/3, δεν κατάλαβα αμέσως ποιο ποστ ήταν.
Αλλά όταν κοιταξα συνειδητοποίησα ότι είναι το πρώτο ποστ σου που διάβασα!! Και όχι μόνο ενθουσιάστηκα και από τότε σε διαβάζω ανελλιπώς αλλά θεωρώ αυτό το ποστ το καλύτερο που 'χω διαβάσει στη μπλογκόσφαιρα ως τωρα! Μου ΄βγαλε αυτό το ποστ κάτι από σώτη τριανταφύλλου, σάββατο βράδυ στην ακρη της πόλης κι είχε μια αύρα πολύ '90ς...

εύχομαι να περάσετε τέλεια με τον Π. στη Βαρκελώνη και να του θυμίσεις αυτή την ιστορία...και να θυμηθείτε και πάλι τα παλιά...τα ωραία!!

13/5/07 4:30 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Γουέλκαμ foititi!
...νομίζω πως υπερβάλλεις ;)
Από την άλλη, ξέρω είναι απόλυτα υποκειμενικό τι αρέσει στον καθένα μας. Οπότε σ'ευχαριστώ για τα καλά λόγια, όπως και'να χει.
(δεν έχω διαβάσει κανένα βιβλίο της Σώτης, παρόλο που την έχω ακούσει, μου κέντρισες το ενδιαφέρον. Προτείνεις κάποιο;)
Να'σαι καλά & να περνάς όταν κάνεις κέφι!

13/5/07 4:44 PM  
Blogger unlearn... said...

Λαλαλααα...Τι ωραία!!
Πωπω αυτά τα ταξίδια που ξεπηδάνε απο το πουθενά είναι τα καλύτερα ρε γαμώτο!
Ειδικά έτσι με κόσμο αναπάντεχο!
Γουστάρω, γουστάρω!
χεχε καλές σαγκρίες λοιπόν ;)

Buenos días!

13/5/07 5:07 PM  
Blogger Caesar said...

Κάποιες φορές τα πράγματα είναι απλά από μόνα τους, ή εμείς οι ίδιοι τα κάνουμε απλά, χωρίς δεύτερη σκέψη ?!

13/5/07 6:17 PM  
Blogger industrialdaisies said...

Έτσιιιιιιιι, τόσο απλά μαγικά γίνονται τα καλύτερα ταξίδια! (καλά, ε, τρελλή χαρά για κυριακάτικο βράδυ πήρα!)
Ψψψψτ, δεν με λες..., "ποτοπωλείο" ή "blues"?????????

13/5/07 11:35 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Unlearn όταν με το καλό αφιχθώ στις Βαρκελονίες θα πιώ σαγκρίες στην υγιειά σου :)

Κάιζερ, νομίζω πως είναι το δεύτερο. Πάντα είναι στο χέρι μας!!!

IndustrialDaisies εγώ να'ξερες πόσο χάρηκα. Μόλις επέστρεψα από Santa Bottela (εκεί μου αρέσει) - φιλιά

14/5/07 1:44 AM  
Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Γεια σου, Δεσποσύνη... Αποδεικνύεις εδώ τον παρορμητισμό, που αναφέρεις στη συνέντευξη... Μακάρι να παραμείνεις για πάντα έτσι. Αυτή είναι η ζωή. Σου εύχομαι να περάσεις τέλεια.

14/5/07 3:09 AM  
Blogger Sigmataf said...

Γειά σου ρε τρελλιάρικο φατσόνι.

Την έχεις απο τα μαλλιά και την πας περα δώθε.

Καλά κάνεις.....

ΖΕΙΣ!!!

Και το ξέρεις το κόλπο.


Με τον Άσσο αλλάζουμε χρώμα, με το 7 παίρνει ο επόμενος 2 κάρτες.
Με το 8 ξαναπετάμε.
Με το 9 χάνει ο επόμενος την σειρά του.

Με το 100...φτου και βγαίνω.

ΠΆΜΕ ΓΙΑ ΆΛΛΑ.

τΡΆΒΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΆ ΓΙΑΤΊ ο χρόνος τρέχει.

Το νου μας φιλαράκι.

Ό,τι γίνεται, είναι για καλό.

:))

14/5/07 3:57 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Synas αγαπητή καλημέρα! Και να που βρισκόμαστε...
κάνω ότι μπορώ, τώρα που μπορώ, για να αισθάνομαι εγώ καλά και να μαθαίνω, να παρατηρώ, να αφουκράζομαι. :)


Sigmataf ΚΑΛΗΜΕΕΕΕΡΡΑΑΑΑΑΑΑΑ!
ναι, πάμε για τα ωραίαααααααα - σε φιλώ φιλαράκι μου

14/5/07 9:13 AM  
Blogger Attalanti said...

Βαρρρρρρρρρρρκελώωωωωωωωωννηηηηηηηη! Να την περπατήσεις, να βγάλεις φωτογραφίες, να πιείς και να χορέψεις. Θα περάσεις σούπερ, είμαι σίγουρη. Α, κάνε και καμιά έρευνα αγοράς - παίζει του χρόνου να είμαι εκεί και να χρειαστώ info. Τα καλύτερα!

14/5/07 9:31 AM  
Blogger Angel Vs Life said...

den xero an eimai toso omorfos, alla to kalokairi leo na pao sto alicante. theleis na ertheis? :oP

14/5/07 2:27 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Attalanti μου, είμαι σίγουρη πως θα λιώσω ένα ζευγάρι αθλητικά, καθώς θα είμαι ολημερής & ολονυκτής στη γύρα...
μα... την έρευνα αγοράς θα τη κάνω και για μένα (αν θες στείλε μου μαίηλ για να καταλάβω τι ινφο θέλεις!)


Angel εγώ κοιτάω τον εσωτερικό σου κόσμο βρε!!!
σε άλλη χώρα ναι. όχι πάλι Εσπάνια :p

14/5/07 3:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Έτσι απλά....πως ζηλεύω ...μπράβο καλά κάνεις και δεν το σκέφτεσαι και πολυ...να πας και καλά να περάσεις.

14/5/07 4:21 PM  
Blogger gitsaki said...

Να περάσεις καλά !!!

14/5/07 9:00 PM  
Blogger Pastaflora said...

τι όμορφο ταξίδι! και πέρνα και μια βόλτα από τα μαγαζάκια της kukuxumusu τα πιο κούκου μπλουζάκια του πλανήτη! για τσέκαρε εδώ: http://www.kukuxumusu.com/web/index_e_cas.php

15/5/07 12:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Να περάσεις ΤΕΛΕΙΑ και να μου φέρεις ένα ζευγάρι camper που τα γουστάρω πολύ :-D
Και φυσικά όταν με το καλό γυρίσεις, αναμένουμε πολλές-πολλές φωτογραφίες στο blog σου ;-)

15/5/07 12:34 PM  
Blogger Tamara de Lempicka said...

aaaa...
exasa epeisodia pali mou fainetai...
update soon...
:-P

15/5/07 4:05 PM  
Blogger Paranoia said...

τώρα πειράζει που έχω σκάσει?
να πας κουκλάρα μου, και να ευχαριστηθείς πολύ και όλα
μην ξεχάσεις να φας, Αγγούλας, πάτα νέγκρα, τορτίγιας, και φυσικά παέγια
φιλιά

15/5/07 6:04 PM  
Blogger 3 parties a day said...

Πολύ καλά κάνατε.
Η Βαρκελώνη είναι η αγαπημένη μου πόλη απ' όσες πόλεις της Ευρώπης έχω πάει ως τώρα. Άνετα θα έμενα μόνιμα εκεί.
Ψώνια, αξιοθέατα, βραδινή ζωή, ένα μαγικό γοτθικό τετράγωνο... Θα περάσετε τέλεια. Εγγυημένα πράγματα.
(Ο τύπος παραμένει κούκλος; Γιατί άμα είναι έτσι, σας βλέπω και ζευγάρι οσονούπω...:))

16/5/07 3:40 PM  
Blogger kelly alamanou said...

Τέλεια! καλά να περάσετε!!!

16/5/07 4:49 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Trelofantasmeni είμαι μάλλον πιο τρελή από σένα :x

Gitsaki σ'ευχαριστώ πολύ!

Πασταφλορ μπήκα στο kukuxumusu και είναι απίθανα τα μπλουζάκια! Θα τα κοιτάξω σίγουρα.

Βουκεφάλα στο υπόσχομαι...

Tamara, έχασες κάτι, μα εδώ είμαστε.
Soon από κοντά!

16/5/07 10:38 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Paranoia ax ax έτσι να αράζω στα tapas και να τσιμπάω και κάτι. Σε ευχαριστώ!

3parties τώρα αν σου πω ότι ο Π. μένει στη συγκεκριμένη περιοχή... σίγουρα θα τη λατρέψω τη Μπάρτσα
...για το άλλο που λες...κούκλος είναι μα τον βλέπω φίλο μου μετά από 25 χρόνια!
Άλλωστε σου έχω πει ψηφίζω Κουρτ.-

Ροδούλα-Κέλλυ γειά σου! σ'ευχαριστώ:)

16/5/07 10:43 PM  
Blogger Disposition21 said...

Τι ωραία, καλά να περάσεις! :)

Θα πας και πιο νότια από Βαρκελώνη; Για δες εδώ: http://doncat2.blogspot.com/2007/01/cante-jondo.html
:)

Από Σώτη σου προτείνω το "Εργοστάσιο Μολυβιών" και το "Σάββατο βράδυ στην άκρη της πόλης". Είναι πάρα πολύ καλά και τα δυο, τα αγαπημένα μου από Σ.Τ.

17/5/07 4:17 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Disposition21 θα το τσεκάρω!
Σ'ευχαριστώ για το ίνφο για τη Σώτη. Ένα από τα δύο θα είναι το επόμενο βιβλίο που θα διαβάσω.
θα σου πω τις εντυπώσεις μου!

18/5/07 12:17 AM  
Blogger Bliss said...

μιας και θα πας που θα πας
δεν ερχεσαι και απο αγγλια μια βολτα σε μενα ρε μπεμπα ?:(

18/5/07 1:17 AM  
Blogger Dawkinson said...

Παρόρμηση στην Πανόρμου.As good as it gets!!!

18/5/07 10:26 AM  
Blogger GhostHunter said...

Day by day...
Ως πότε μικρή μου,όμως? Ως πότε?
Πάντως δεν σε αδικώ.
:)

18/5/07 10:47 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Blissaki την επόμενη φορά που θα επιλέξω πιο βόρειο προορισμό :)


MissDawikinson μ'αρέσει εκεί πολύ. Βέβαια η παρόρμηση μου συμβαίνει ανεξαρτήτως τόπου & χρόνου. Είναι η στιγμή - φιλιά


Hunter...
μέχρι όσο με παίρνει να το κάνω!
φιλιά - καλημέρα

18/5/07 11:22 AM  
Blogger Paranoia said...

λοιπόν
περιμένουμε λεπτομερώς φωτό και περιγραφές

ΜΗΝ ξεχάσεις, μαγεμένη
απόλαυσέ το

18/5/07 8:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Α, όντως δεν θέλουν σκέψη αυτά.

Τι απλά κ όμορφα που ήταν σε αυτό το ποστ!

18/5/07 10:34 PM  
Blogger Unknown said...

This comment has been removed by the author.

19/5/07 1:33 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Paranoia να είσαι σίγουρη :)


Ζόυ μακάρι να ήταν πάντα τόσο απλά & εύκολα!

19/5/07 1:40 PM  
Blogger CrazyCow said...

Τι να χωρίσει ο άνθρωπος;;; Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να προσπαθείς να χωρίσεις γυναίκες... τις περισσότερες τις τρως εσύ!! Κάτι ήξερε ο φίλος σου :P

Είναι πολύ, μα πάρα πολύ ωραίο να συναντάς ανθρώπους που τους αγαπάς κ έχεις καιρό να τους δεις... Καλά να περάσετε!

Καιρό είχα να σε διαβάσω... κακώς... Καλό ταξίδι :)

19/5/07 2:44 PM  
Blogger Desposini Savio said...

CrazyCow να σου πω "καλώς ήρθες"? έχεις ξανάρθει! Και να ξανάρθεις!

σ'ευχαριστώ για την ευχούλα :)

19/5/07 3:44 PM  
Blogger Unknown said...

Όντως, αυτά τα αναπάντεχα ταξιδάκια είναι ό,τι καλύτερο...

... όπως επίσης είναι και η δυνατότητα να τα κάνεις :) Χεβ φαν!

21/5/07 1:05 PM  

Post a Comment

<< Home