Friday, May 11, 2007

ιν-τερα-βιού


H 3 parties θέλει να μου πάρει συνέντευξη!

Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Μικρές καθημερινές. στιγμές. Επίσης όταν πατάω το πόδι μου σε μια ξένη χώρα, τη στιγμή που μόλις έχω αφιχθεί.

Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Ο ήλιος έξω.

Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Σήμερα το πρωί. Όταν άκουσα από έναν συνάδελφο πως θεωρεί την εκπομπή της Πάνια ψυχαγωγική.

Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Ο παρορμητισμός μου. Από τέτοια...

Το βασικό ελάττωμά σας;
Πλήττω εύκολα η ρουφιάνα (το κλέβω με μια μικρή παραλλαγή 3parties. Έτσι ακριβώς είμαι...)

Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε κανένα. Κάθε φορά με βρίζω. Είμαι πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου.

Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με τη Μάτα Χάρι. Κούκλα και αδίστακτη. Δεν ταυτίζομαι, μα με εντυπωσιάζει.

Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Αυτοί που καταφέρνουν να απαρνηθούν τα υλικά αγαθά, για χάρη των πνευματικών. Όσοι πραγματοποιούν θυσίες στη προσωπική τους ζωή για να προσφέρουν στην υγεία, στην επιστήμη, στην τέχνη, στον πολιτισμό, στους ανθρώπους.

Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Το πρώτο ταξίδι στα 17 μου στη Βόρεια Ιταλία. Φέτος στο Βερολίνο.

Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Α δεν έχω αγαπημένους. Κάπως ξεχωρίζω τον Έσσε που με μεγάλωσε.

Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Το έξυπνο μυαλό συνδυαστικά με τη δημιουργικότητα.

... και σε μια γυναίκα;
Την φιλαρέσκεια συνδυαστικά με την εξυπνάδα.

Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Ο Βάγκνερ (εάν το ρίξω στη ποιότητα) και ο Ζαμπέτας (αν το ρίξω στα λαικά).

Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Το She’s got a ticket to ride των Beatles και το Sun always shines on TV των A-ha.

Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Η Αίθουσα του Θρόνου του Αθανασιάδη & πολλά του Έσσε.

Η ταινία που σας σημάδεψε;
Ε τι με ρωτάς τώρα 3parties… Τα Φτερά του Έρωτα μακράν. Νομίζω πως μετά από αυτή τη ταινία άλλαξε δραματικά η οπτική μου για τον κινηματογράφο. Έπαθα μεγάλη ζημιά.

Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Εξπρεσιονιστές και Ιμπρεσιονιστές.

Το αγαπημένο σας χρώμα;
Το πράσινο.

Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Αυτή που θα έρθει.

Το αγαπημένο σας ποτό;
Η σαμπούκα, αλλά επειδή κάποτε την είχα ακούσει πολύ την αποφεύγω. Τα κοκτέηλ.

Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για το ότι δεν έκανα ποτέ τις σπουδές που ήθελα. Μεγάλος καημός.

Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Τους ανθρώπους που δεν κάνουν μπάνιο *άμεσος συσχετισμός με τη τελευταία ερώτηση.

Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Η ζωγραφική και η μαγειρική.

Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Τα γηρατειά. Δεν ξέρω αν θα καταφέρω να συμφιλιωθώ μ’αυτό.

Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Για να σώσω τον κώλο μου κανονικά. Ειδικά στη δουλειά... τα λέω τόσο πειστικά που στο τέλος τα πιστεύω.

Ποιο είναι το μότο σας;
και who are you...

Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Θεαματικά. Στον ύπνο μου σαν πουλάκι, τι να το κάνω..;

Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Να με πείσει πως υπάρχει.

Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Στα δέντρα είμαι. Νομίζω ότι μπαίνω σε μια πολύ καλή φάση. Μου’ρχεται, μου’ρχεται.

Προσθέτω μια ακόμη ερώτηση:
Ποια είναι η αγαπημένη σας διαφήμιση;
Η διαφήμιση του Αναστόπουλου με τη Ρεξόνα. Παιδικό είδωλο, τέζα αντρίλα, αλλά και η καθαριότητα καθαριότητα...


Πολύ θα ήθελα να ενδοσκοπήσω στους Tradescadia, Tamara, Sigmataf, Celsious33, Attalanti, Ceasar, Unlearn, Disposition21. Και όποιος άλλος... Αν και θα έχετε λάβει ενδεχομένως τηλεφώνημα από τον Larry…

18 Comments:

Blogger Dawkinson said...

αν και δε σας γνωρίζω προσωπικά, εισέπραξα μια αίσθηση απόλυτης ελικρίνειας και αμεσότητας. Plus: θέλουμε να πεθάνουμε με τον ίδιο τρόπο.

11/5/07 1:44 AM  
Blogger unlearn... said...

Αχ έχω ήδη ενδοσκοπηθεί...Ευχαριστώ πάραυτα δια την πρόσκληση!
Λίγο πιο κάτω απο τα γουσταριστά λαλαλααα, πέρνα και τις βροχές...τσούπ!Εκεί είναι η ενδοσκόπησις!

...

"Επίσης όταν πατάω το πόδι μου σε μια ξένη χώρα, τη στιγμή που μόλις έχω αφιχθεί."

Πωπω το ένιωσα αυτό την ώρα που το διάβαζα! Ω ναι γουστάρω! Λαλαλαααα...!

11/5/07 2:02 AM  
Blogger Sigmataf said...

με χώνεις σε παιχνιδάκια ρεμάλι?

Έλα να δεις τι παιχνιδάκι έχω εγώ.

11/5/07 2:55 AM  
Blogger Lote Alcarin said...

Ωραία τα είπατε κυρία μου! Και θα συμφωνήσω με unlearn για το ταξίδι...

11/5/07 4:08 AM  
Blogger Tradescadia said...

Εντάξει λοιπόν! Eυχαριστώ για την πρόσκληση και θα ανταποκριθώ...οσονούπω! Αυτό με τον Αναστόπουλο το θυμάμαι κι εγώ! Τρελό γέλιο!

11/5/07 9:17 AM  
Blogger Attalanti said...

Respect για τα ψέματα! Θα μπορούσατε να μου στείλετε ένα mail [attalanti@gmail.com]? Ευχαριστώ τόσο για την προσκλησούλα!

Καλημέρες!

11/5/07 9:38 AM  
Blogger 3 parties a day said...

Αχ, αχ, αχ. Μη μου πεις ότι γέμιζες κι εσύ τα τετράδιά σου στο σχολείο με τς λεξούλες "Βαριέμαι φρικτά", όπως εγώ!

11/5/07 11:08 AM  
Blogger 3 parties a day said...

Πάντως δεν βαριέμαι καθόλου να σε διαβάζω!

11/5/07 11:08 AM  
Blogger Angel Vs Life said...

ok, sas fakelosame ki esas :o)

11/5/07 1:06 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Miss Dawkinson έτσι τα λέω πάντα, το ξέρεις ;) μ'αρέσει που συμφωνείς στο πλας.

Unlearn έτσι δεν ένιωσες με τη Δανία; (φαντάζομαι πως ναι!) Λαλαλαλααα

Sigmataf να έρθω;;; φοβάμαι...

lote alcarin καλώς ήρθατε! τι να σας κεράσω; ίσως λίγο κρασί με ένα φίνο γαλλικό τυράκι; :)

11/5/07 5:24 PM  
Blogger Sigmataf said...

Είσαι παλίκα(φ)ρος.

χε!

Ρε,,,,,,, θα μας δέσουνε...

Το επόμενο θα είναι η πρόσκλησή σου.

Έλα όπως είσαι.

;))

11/5/07 5:30 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Tradescadia σιγά μη δεν θυμόσουν τον Αναστόπουλο!

Attalanti respect! αδημονώ να σας διαβάσω!!!

3parties όχι δεν έγραφα λεξούλες. Συνήθως τα ζωγράφιζα, ότι μου κατέβαινε στο κεφάλι πάνω στη βαρεμάρα μου...!
Και για το δεύτερο που λες: παρομοίως και'γω :)

Angel ήθελα να σε καλέσω, μα πρόλαβε η κυρία από την Αυστρία!

11/5/07 5:31 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Sigmataf θα μας δέσουνε...
έτσι έτσι

11/5/07 8:12 PM  
Blogger celsius33 said...

Είσαι πολύ φρέσκο πλάσμα , τι θα θελες να σπουδάσεις τελικώς ? Η αίσθηση όταν πατώ πόδι σε ξένη χώρα είναι η καλύτερη και για μένα .

12/5/07 2:45 AM  
Blogger gitsaki said...

Συμφωνώ απόλυτα με την Αίθουσα του θρόνου(και την ωραία μουσική της Ευανθίας Ρεμπούτσικα όταν γυρίστηκε το σήριαλ)καθώς και με την πρώτη φορά που πατάς το πόδι σου σε ξένη χώρα.
Καλημέρα!

12/5/07 7:08 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Celsious δεν θα σπουδάσω πλέον (σου'χω πει την άποψή μου :)

Gitsaki την καλημέρα μου και από μένα!

12/5/07 10:20 AM  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said...

οντως σου 'ρχεται!
καλημερες πολλες!
:)))

17/5/07 10:27 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Καλημέρες Basil!!!!

17/5/07 2:51 PM  

Post a Comment

<< Home