Sunday, June 03, 2007

αρτ ατάκ


η έκθεση art athina ήταν γενικά συμπαθητική, μα είχε πολύ καιρό να αιχμαλωτίσει το βλέμμα μου σύγχρονη τέχνη. έλεγα στον Τ πόσο μου άρεσε ο Juliano Kaglis και χαμογελούσε. ο Juliano είναι δικό μας παιδί, γεννημένος στην Αθήνα το '74. έχει ένα μοναδικό τρόπο να αποτυπώνει γυναικείες μορφές. τα μάτια & η ψυχή μου αφομοιωμένα στις εικόνες... εξαιρετικές.

παροδικά νιώθω πως ζω κατακτημένη από την καθημερινότητα. μα όλο και κάποιες εναλλακτικές εξόδους ανακαλύπτω. το κορίτσι της φωτογραφίας (από art athina και αυτή) ταξιδεύει μάτια και νου μέσα από ένα συνοθήλευμα τέχνης ολόγυρα. η ομορφιά στη τέχνη είναι το μόνο περίβλημα που δεν είναι φθαρτό τελικά... και είναι απόλυτα ελεύθερο.

24 Comments:

Blogger Caesar said...

Όχι, δεν θα μας κατακτήσει η καθημερινότητα, όσο βρίσκουμε ατραπούς όπως αυτές που περιγράφεις ;)!

3/6/07 7:44 PM  
Blogger Tradescadia said...

Διάβασα σε ένα βιβλίο πρόσφατα, ότι "η τέχνη είναι η μόνη που μπορεί να μας σώσει". Και μάλλον είναι αλήθεια τελικά! Πανέμορφες εικόνες...

3/6/07 7:53 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Κάιζερ! ε ναι λοιπόν, από τα ελάχιστα που έχουν μείνει δ ι κ ά μ α ς ....


Tradescadia και που να ήσουν εκεί. Μπορούσαμε να πλησιάσουμε τόσο ώστε να μυρίσουμε τα λάδια στους πίνακες!

3/6/07 8:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ωραίοι πίνακες , έχεις δίκιο ...ευχαριστούμε που μας τους έδειξες.
Καλό σου απόγευμα

3/6/07 8:38 PM  
Blogger Attalanti said...

"Μπορούσαμε να πλησιάσουμε τόσο ώστε να μυρίσουμε τα λάδια στους πίνακες!" !!!!

Ζηλεύω που δε μπόρεσα ν' ανέβω, αλλά όλο και κάτι έκαναν οι φωτό. Να 'σαι καλά!

3/6/07 9:59 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Trelofantasmeni να'σαι καλά κούκλα :)


Attalanti ήταν καλή φάση! Θέλουν χρόνο και διάθεση αυτά. Σκέψου ότι έμεινα ένα 3ωρο και δεν τα είδα και όλα..

3/6/07 10:35 PM  
Blogger Кроткая said...

αχ, τι ωραία!!

3/6/07 11:00 PM  
Blogger veloz said...

eyxaristw gia to taksidi..

3/6/07 11:24 PM  
Blogger [Germanos] said...

"η ομορφια στην τέχνη είναι το μόνο περίβλημα που δεν είναι φθαρτό"

Θα κρατήσω την τελευταία φράση
[ελπίζω τα 3d που φτιάχνω να θεωρούνται και αυτά τέχνη]

4/6/07 12:05 AM  
Blogger celsius33 said...

Πρώτον πολύ καλό κινητό έχεις για να βγάζει τέτοιες πικς , σε προσέχουνε .
Δευτέρον ωραία έργα διάλεξες
Τρίτον ωραίο κείμενο .
Τέταρτον εγώ δεν αξιώθηκα να σώσω τις πικς , που είχα και μηχανή μαζί και πέμπτον ευχαριστώ για την ωραία σου παρέα στην έκθεση :)
Καλή εβδομάδα να χουμε !

4/6/07 12:30 AM  
Blogger Άρης said...

Μου ήταν άγνωστος ο Juliano Kaglis αλλά έχεις πράγματι δίκιο φαίνεται τρομερά ενδιαφέρων. Θα τον ψάξω σίγουρα

4/6/07 9:45 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Καλημέρα & καλή εβδομάδα!!!

Κροτκάγια μου, πολύ :)


Veloz στην Ιμπιζα άλλη φάση όμως ε;

Γερμανέ μου και αυτά τέχνη είναι!


Celsius σ'ευχαριστώ καλέ μου... και ανταποδίδω! Ήσουν μέσα στο πνεύμα του χώρου μπορώ να πω και σούπερ παρέα! να το ξανακάνουμε
(μα δεν θα δούμε καμιά φώτο στο μπλογκ σου..;)

4/6/07 10:22 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Εντροπια εξαιρετικός σου λέω! τουλάχιστον για τη δική μου αισθητική...

4/6/07 10:23 AM  
Blogger Nyktipolos said...

Ωραία ξενάγηση...

Δεν είναι η ομορφιά στην τέχνη που δεν αλλοιώνεται αλλά η αλήθεια της θα έλεγα και αυτή δεν είναι το περιτύλιγμα, αλλά η ουσία της

4/6/07 12:23 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Νυκτίπολε τότε ας πούμε την αλήθεια της ομορφιά!!!

4/6/07 8:37 PM  
Blogger Dawkinson said...

η φωτο α λα Βερμέερ με εντυπωσίασε κι εμένα και την αποτύπωσα. Μου΄άρεσαν και εμένα τα πορτραίτα αυτά που έδειξες. Κάποια άλλα τα ανέβασα και στο δικό μου.

4/6/07 9:12 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Miss Dawkinson ναι είχα δει το ποστ σου.
Η Οικονομοπούλου μου άρεσε και εμένα πολύ!

4/6/07 9:15 PM  
Blogger GhostHunter said...

"παροδικά νιώθω πως ζω κατακτημένη από την καθημερινότητα. μα όλο και κάποιες εναλλακτικές εξόδους ανακαλύπτω"...

Το τυπώνω και το κορνιζάρω...
Αμέσως...

4/6/07 10:40 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Hunter !
ελπίζω να είσαι καλά, όσο και'γω.
βάλε το σε περίοπτη θέση.
σε φιλώ

4/6/07 11:27 PM  
Blogger industrialdaisies said...

Απόλυτα ελεύθερο είναι γιατί οι καλλιτέχνες τα μόνα όρια που γνωρίζουν είναι του μυαλού. Από ό,τι φαίνεται όμως, στην περίοδο Μεσαίωνα που διανύουμε, η ελευθερία της έκφρασης όχι μόνο απόλυτα ελεύθερη δεν είναι... Ούτε καν αυτονόητη γαμώ #%$^^*&(*)()$#@ τους καραγκιόζηδες! (Συγγνώμη καλή μου, είναι εξωφρενικό...) Καλημέρα!

5/6/07 9:45 AM  
Blogger Desposini Savio said...

IndustrialDaisies κοριτσάκι μου καλημέρα!
άσε, τα ίδια λέω και'γω.. από προχθές που τα έμαθα, έχω εξοργιστεί.
αυτούς που τραβάνε τις μηνύσεις ποιός θα βγει να τους μαζέψει..;

5/6/07 10:37 AM  
Blogger unlearn... said...

αρτ ατάκ indeed!

Λοιπόν το πρώτο έργο πολύ μου άρεσε θέλω να σου πω!


"μα είχε πολύ καιρό να αιχμαλωτίσει το βλέμμα μου σύγχρονη τέχνη"

...λοιπόν αυτό έπαθα κι εγώ σήμερα!Πέρα απο το έργο σου (του Juliano δηλαδή) και στην πραγματικότητα...



Γειά σου Δεσποσύνηηηηηη!!!!!
λαλαλαααα...



:)

6/6/07 1:30 AM  
Blogger Angel Vs Life said...

sti barceloni na deis texnes pou tha vreis! :o)

6/6/07 11:28 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Unlearn :) είδες ωραία πραγματάκια που συμβαίνουν και'δω; φιλιά


Angel oooh yeees!!!

6/6/07 3:47 PM  

Post a Comment

<< Home