Tuesday, January 02, 2007

Καλημέρα


Έβγαλα τα παπούτσια μου.
Έλυσα τα μαλλιά μου.
Και έτσι όπως με χάιδευαν οι πρώτες αχτίδες
του αστεριού που λέγεται Ήλιος
το έσκασα μια και καλή απ'το παράθυρο της φαντασίας μου...
Με τη ψυχή μου πιο ανάλαφρη,
τα μάτια μου καθαρά
και το χαμόγελο να στραφταλίζει
λες και φωλιάσαν μέσα απ'τα χείλη μου
ένα σμάρι πυγολαμπίδες...
Και τρέχω... τρέχω...!
Σου'ρχομαι 7
Αγάπη προς τον συνάνθρωπο
Υγεία ψυχική & σωματική
Ελευθερία στη σκέψη
Συνείδηση άγρυπνη
Όρεξη για τη Ζωή
Φιλία άξια
Έρωτας

23 Comments:

Blogger GhostHunter said...

Άντε λοιπόν! Μας έσκασες... ;)
Και πολλά φιλιά

2/1/07 10:11 AM  
Blogger Bliss said...

panemorfo!!
ti kala na xa etsi makria mallia k ena foustanaki me fouro
kai na trexw makria
kaneis na mh me ftanei!
kalh xronia koukla mou!:*

2/1/07 12:23 PM  
Blogger Tradescadia said...

Έτσι όπως ξεκίνησε το 7, μόνο ιδιαίτερο και μοναδικό προβλέπεται! ;) ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με όλα όσα γουστάρεις!

2/1/07 12:42 PM  
Blogger Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Καλημέρα, καλώς ήρθες
Το κοριτσάκι της φωτογραφίας ονειρικό
Δοκίμασε την πυραμίδα των 7 αντιστραμμένη, ίσως θα μοιάζει πιο στέρεη

2/1/07 12:59 PM  
Blogger Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Καλημέρα, καλώς ήρθες
Το κοριτσάκι της φωτογραφίας ονειρικό
Δοκίμασε την πυραμίδα των 7 αντιστραμμένη, ίσως θα μοιάζει πιο στέρεη

2/1/07 1:00 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Hunter καλημέρα! Μη μου βιάζεσαι :)
Θέλω τον χρόνο μου! Ξέρεις...

Margaki καλή χρονιά! Μου'λειψες μικρή μου...

Tradescadia εμείς τα'παμε, τα τραγουδήσαμε κιόλας.
Ωραία θα είναι...

Τάσο Χρόνια Πολλά!
Είσαι ιδιαίτερα παρατηρητικός, σε παραδέχομαι. Τη πυραμίδα θα τη δουν αντιστραμμένη, όσοι μπορούν να τη πιστέψουν τελικά...
απλά τη παρέθεσα βάσει σημαντικότητας που θεωρώ για κάθε ένα από τα επτά...

Ευτυχισμένο το 2007 ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

2/1/07 1:39 PM  
Blogger Caesar said...

Απο τις ωραιότερες εισαγωγές,που έχω συναντήσει, για την καινούργια χρονιά !
Με θετική ενέργεια & ομορφιά της ζωής.
Ας φέρει τα καλύτερα λοιπόν, και πρέπει, με τέτοια υποδοχή...

2/1/07 3:08 PM  
Blogger Φοινιξ said...

TO 7.
Ο μαγικός αριθμός των Μάγιας καθώς και οι αρχαίοι έλληνες το θεωρούσαν μαγικό αριθμό.

Πολύ όμορφο αυτό που έγραψες και οι ευχές σου στο τέλος.

Μακάρι οι ευχές σου να πραγματοποιηθούν για όλο τον κόσμο.

Χρόνια πολλά κα ισε εσένα και ότι ποθείς.

2/1/07 4:13 PM  
Blogger Little A said...

Μαζί σου Δεσποσύνη μου! Καλή χρονιά να έχεις με ό,τι εσύ επιθυμείς!

2/1/07 4:21 PM  
Blogger Shades said...

Υποκλίνομαι ταπεινά στο πιο αισιόδοξο ποστ του νέου έτους...

2/1/07 6:55 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Καλη χρονια απο δω..με ολα αυτα τα ομορφα που γραφεις:)

Φιλιαα!

2/1/07 7:11 PM  
Blogger weirdo said...

Οι καλύτερες ευχές, savio μου..!
Να έχεις μια υπέροχη χρονιά, καλή μου..!

2/1/07 11:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Πέστε με ... αγριόχορτο

Τί να πώ εγώ τώρα ?
Έχω χάσει τα λόγια μου...
Νομίζω πως ξεφύτρωσα σαν ένα αγριόχορτο παρείσακτο μέσα στον κήπο της δεσποσύνης, και φοβάμαι ότι θα τον ασχημίσω με αυτή την απροσδόκητη και απρόσκλητη παρουσία μου.
Πρίν φύγω θα σου προσφέρω Desposini Savio ένα λουλουδάκι (f) και θα αποχωρήσω διακριτικά.
Η σκέψη μου όμως θα παραμείνει γιατί έχει μπλέξει ανάμεσα στα μαλλιά σου, και στο υπέροχο φόρεμά σου.
Καλή Χρονιά σε όλους σας.

3/1/07 1:19 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Caesar βασιλιά μας καλώς ήρθατε!
Σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σου. Να πραγματοποιηθούν όλες οι ευχές σου επίσης...

Φοίνιξ δεν ξέρω αν το επτά είναι τυχερός αριθμός (για μένα είναι το 8), πάντως θα είναι μαγικό αν αυτά που αναφέρω πραγματοποιηθούν για όλους μας. Καλή Χρονιά

Little a ας είναι οι μέρες που θα έρθουν χαρούμενες για σένα και τους ανθρώπους γύρω σου...

Shades αισιόδοξα ε; Ε ναι, φέτος το ένιωσα αυτό από το πρώτο λεπτό!

Candy χαίρομαι πολύ κάθε φορά που έρχεσαι. Οι ευχές σου καραμελίτσες! Φιλάκια

Weirdo ανταποδίδω... και ξέρεις τι θα ήθελα πιο πολύ για σένα;
Να σ'αγαπούν!

Anonymous Agrioxortous να έρχεσαι στον κήπο μου.
Θα σε φροντίσω με περίσσια αγάπη, όπως όλα τα λουλούδια... Και μέσα στο '07 θα ανθίσεις!

3/1/07 10:10 AM  
Blogger AnEmOdArMeNi said...

Χρόνια πολλά desposini , καλή χρονιά να έχουμε καλή μου

3/1/07 1:51 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Ανεμοδαρμένη μου σου εύχομαι κάθε χαρά για όλες τις μέρες που θα έρθουν!

3/1/07 5:19 PM  
Blogger J. said...

Πολύ ρομαντικό, πάντα τέτοια !

3/1/07 7:42 PM  
Blogger maika said...

Καλημέρα κάθε μέρα!!!
Να έχεις μια υπέροχη χρονιά ,όπως ακριβώς τη θέλεις....
(κι εμείς επίσης!!!)
φιλιά

3/1/07 9:09 PM  
Blogger Άβατον said...

Έτσι, δεν θέλω ηττοπάθειες! ;)

3/1/07 10:10 PM  
Blogger fish eye said...

ααα..αυτο ηταν απο τα πιο ομορφα και πιο αισιοδοξα ποστ..θα ειναι υπεροχο το ...7..μπορει να κανει και αλλοιως αλλωστε??φιλια..!!

4/1/07 1:38 AM  
Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Τα είπες όλα δεσποσύνη μας!
Καλή Χρονιά!

4/1/07 10:23 AM  
Blogger stefanos said...

Μου έφτιαξες την μέρα με τον φίλο σου τον ηλιάτορα!

Καλή σου χρονιά

4/1/07 10:43 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Johny να είσαι καλό παιδί τη νέα χρονιά!!!

Maika και για σένα ότι καλύτερο...
Να μας γράφεις τω ωραία σου!

Άβατον! Ηττοπάθειες ΤΕΛΟΣ

Φεγγάρι αγκαλιασμένο και'συ πιο χαμογελαστό!

Ηλιαχτίδα μου ωραία τα είπα. Να τα πραγματοποιήσω μένει τώρα!

Στέφανε θα είναι μια όμορφη χρονιά! Δύσκολη μα όμορφη, το προαισθάνομαι!

4/1/07 5:22 PM  

Post a Comment

<< Home