Thursday, November 09, 2006

Χωρίς μάσκα εδώ


Καλώς ήρθες στο σπίτι με το φως των κεριών, τα γλυκά αρώματα, τις φωτογραφίες της πραγματικής ζωής μου...
Φόρεσα μια μάσκα στο πρόσωπο μου για να κρύψω τη ψυχή μου...
Σου φαίνεται πως είμαι όμορφη, μυστήρια διασκεδαστική, στιγμές θλιμμένη, απρόσμενα ευένδοτη, φειδωλή στα λόγια...
Φιλάς τα πορσελάνινα χείλη μου, αγγίζεις με τα ακροδάχτυλα σου τις ψεύτικες βλεφαρίδες, χαϊδεύεις τα επιτηδευμένα σκαλίσματα στα ζυγωματικά μου...
Σ'αρέσει... δεν θες να τη βγάλω. Μα βλέπεις ότι είναι μια μάσκα, το θες;
Εγώ φοβάμαι περισσότερο από σένα. Δεν το καταλαβαίνεις αυτό;
Το μυαλό μου μ'απατά για λίγο ακόμη... Αλλά ξέρω πως ήδη φεύγω.

26 Comments:

Blogger helorus said...

Θα κάνεις αυτό που χρειάζεσαι να κάνεις. Φαίνεται πως είσαι ήδη εκεί.

9/11/06 10:02 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Helorus, ναι φεύγω, περνάω απέναντι...
Καλημέρα και σε σένα

9/11/06 10:20 AM  
Blogger GhostHunter said...

Εκπληκτικό...
Τι να πω....Άφωνος...
Άργησες αλλά έγραψες....
με το Ε κεφαλαίο...

9/11/06 10:25 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Σου Άρεσε δηλαδή...
με ανακούφισε αυτό το post.

9/11/06 10:54 AM  
Blogger Xνούδι said...

Λύτρωση ε???????
Πάμε έξω στον δρόμο να μας χτυπήσει ο ήλιος????
Καλησπέρες :)

9/11/06 2:37 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Προς το παρόν Χνούδι χαζεύω τον ήλιο απ'το παράθυρο.
Πολύ θα΄θελα να είμαι έξω και να βολτάρω.. να ξεχαστώ λιγάκι.

9/11/06 4:29 PM  
Blogger J. said...

Σκληρό, αλλά όμορφο. Και υπέροχη φωτογραφία...

10/11/06 1:46 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Καλημέρα Johny.
Όπως αισθάνομαι γράφω.. Χαίρομαι που πέρασες!

10/11/06 8:54 AM  
Blogger Nyktipolos said...

Βγάζεις μια μάσκα, φοράς μια άλλη... ξέρεις ποιο είναι το πραγματικό σου πρόσωπο; Ή μάλλον, ξέρεις ποια είναι η αληθινή σου μάσκα;

Καλημερα!

10/11/06 12:51 PM  
Blogger Tradescadia said...

Το ζήτημα τελικά, είναι ποιος τολμά να κοιτάξει ΚΑΤΩ από τη μάσκα και να ΜΕΙΝΕΙ...Υπέροχη φωτό!

10/11/06 5:10 PM  
Blogger Serenity said...

Συμφωνώ με την προλαλήσασα :)
Πολύ ωραίο κείμενο.
Καλησπέρες, Δεσποσύνη.

10/11/06 7:46 PM  
Blogger Shades said...

Προχωράς στο δρόμο που λέει η καρδιά σου.
Τις περισσότερες φορές ακόμα κι αν πονάει αξίζει το κόπο.
Καλό δρόμο λοιπόν...

10/11/06 7:54 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Nyktipole ρωτάς σωστά.
Ξέρω ποιά είναι η μάσκα τελικά...
Απλά το αληθινό μου πρόσωπο έχει πολλές εναλλαγές. Με λένε "σαύρα" οι άνθρωποι που με γνωρίζουν πολύ καλά...

Tradescadia: Ναι.. ποιός τολμά πραγματικά; Νομίζω μόνο οι φίλοι μου τελικά.
Μου έλειψες το ξέρεις ;)

Serenity καλή μου καλησπέρα και σε σένα. Κερνάω και ποτάκι!

Shades in the dark... δεν αξίζει τις περισσότερες φορές. Απλά συνήθως αυτό το καταλαβαίνεις στο τέλος του δρόμου. Και εκτιμάς τελικά τις λίγες αυτές φορές που άξιζε.
Χάρηκα που πέρασες!

10/11/06 8:19 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Συνεχισε να ξετυλιγεις την καρδια σου..
Εγω σε προτιμω χωρις μασκα..διχνεις τοσο μα τοσο αληθινη!Φορα τη μασκα σου εκει που πρεπει..γιατι πρεπει μερικες φορες να δειχνουμε αλλιως.

Καλο βραδακι:***

10/11/06 8:31 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Candy μου πρέπει να δείχνουμε αυτό που είμαστε. Ναι...είναι το εύκολο;
Απλά δεν είναι όλοι έτοιμοι να το αποδεχτούν τελικά..
Και φοβάμαι κάποιες στιγμές να το κάνω. Προσπαθώ

10/11/06 8:46 PM  
Blogger Sigmataf said...

καλό δρόμο λοιπόν...

11/11/06 4:43 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Sigmataf ναι-ναι, απομακρύνομαι..

11/11/06 8:29 PM  
Blogger Sigmataf said...

καλό δρόμο λοιπόν...

12/11/06 12:57 AM  
Blogger Καπετάνισσα said...

Ουπς...
Ένα φεγγάρι στα μαλλιά σου!

Πως σε φωτίζει τώρα, χωρίς τη μάσκα!

12/11/06 1:55 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Καπετάνισσα... μακάρι να με φώτιζε

13/11/06 1:08 AM  
Blogger elix_geo said...

Όσο κι αν φαίνεται πως είναι αλλιώς...
καμιά μάσκα δεν φόρεσες...
εσύ είσαι αυτή και τίποτα δεν κρύβεις,
αποκαλύπτεσαι μπροστά μας -φοβισμένη που το κάνεις, αυτό είναι όλο- ,
όταν χρειαστεί να φορέσεις μάσκα, τίποτα δεν θα μας πεις από τα πριν,
απλά θα ΄ρθεις μπροστά μας, θα χαμογελάσεις με τα πορσελάνινα χείλη σου και θα καθίσεις παράμερα για να μη λιώσει η κερένια μάσκα σου.
Μια σταγόνα λιωμένου κεριού αντι για δάκρυ, πιο πολύ θα καίει.

13/11/06 3:19 AM  
Blogger weirdo said...

Την ομορφιά της ψυχής δεν μπορεί να την καμουφλάρει ή να την καλύψει καμία μάσκα.. :)
Γλυκιά καλημέρα, 'όμορφη' δεσποσύνη..!

13/11/06 9:51 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Elix_geo με ή χωρίς μάσκα...
και Αυτή είμαι Εγώ.

Είμαι "όμορφη" Weirdo μου..;)
καλή σου μέρα

13/11/06 12:21 PM  
Blogger Bliss said...

polu omorfh h fwto!
polu omorfo to stulaki!
polu st @@rxidistiko post...etsi!
ma areseeeeee..egw 8a fygw :D swsth
se briskw!

13/11/06 2:56 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Όπως το δει ο καθένας...!
φιλιά Margo μου!

13/11/06 4:23 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Καλημερα..χωρις μασκα:))

14/11/06 10:12 AM  

Post a Comment

<< Home