Monday, November 27, 2006

Κυριακή


Για τις μέρες που ζω σε αυτή τη γη,
για αυτή τη ζωή ή την επόμενη...

Για τις στιγμές που περπάτησα με τα πόδια μου γυμνά,
για τις ώρες που έχω βρεθεί στη φύση, μέσα της...

Για τους ανθρώπους που πέρασαν δίπλα μου στάθηκαν, έφυγαν,
για όσους άπλωσα τα χέρια μου...

Για τους φίλους που έχω αποκτήσει,
για τους λίγους που μπορεί να έρθουν...

Για τον έρωτα που με μπέρδευε πάντα,
για την αγάπη που μου έκλεινε τα μάτια...

Για τη ψυχή μου που τρελαίνομαι όταν αυτή σκοτεινιάζει,
για την καρδιά μου που χτυπά αληθινά...

Έναν στίχο να δανειστώ,
"Η αγκαλιά σου είναι η Σκάλα του Μιλάνου"... (Β.Παπακωνσταντίνου)

...απλά γιατί ένιωσα Άνθρωπος.

22 Comments:

Blogger Tradescadia said...

Είσαι από τους λίγους Ανθρώπους με το "Α" κεφαλαίο που έχω γνωρίσει...Και θέλω να είσαι καλά και να σε βλέπω να χαμογελάς. Γιατί δεν αξίζεις τίποτα λιγότερο από αυτό! Την αγάπη μου Δεποσύνη. Savio μου...

27/11/06 10:01 PM  
Blogger Shades said...

Με την άδεια σου να δανειστώ μια φράση σου που αυτή τα λέει όλα..
"για την καρδιά μου που χτυπά αληθινά..."
Παντά τέτοια.
Καλό βράδυ.

27/11/06 10:32 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Tradescadia λένε πως ότι δίνουμε μας επιστρέφεται. Και επειδή είχα άπειρες "επιστροφές" από εσένα χαίρομαι απίστευτα γι'αυτό..

Shades... τικ-τακ. Αλήθεια λέω! Τις καλησπέρες μου και σε σένα.

27/11/06 10:42 PM  
Blogger GhostHunter said...

Για την δύναμη σου που θαυμάζω...

27/11/06 11:10 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Τι ωραια που τα λες Δεσποσυνη μου..
Παντα γραφεις πραγματα που με ταδιδευουν,παντα μ'αρεσει να σε επισκεπτομαι:)

Πολλα φιλια!!

27/11/06 11:52 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Hunter καλημέρα...Όλοι κρύβουμε απίστευτη ενέργεια, δύναμη μέσα μας, όπως λες.

Candy κοριτσάκι! Ωραία τα λέω..; :)

28/11/06 8:56 AM  
Blogger Sigmataf said...

Yo!

Υπέροχο...

28/11/06 5:11 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Thanks ST!

28/11/06 5:32 PM  
Blogger Άβατον said...

Γιατί πάνω απ'όλα είμαστε Άνθρωποι και οφείλουμε να είμαστε όσο περισσότερο μπορούμε αυθεντικοί. Κι αυτό στο λέει ένα πλάσμα που πάνω απ'όλα είναι μαζί σου Αυθεντικός Άνθρωπος.

Σε ευχαριστώ για την απλοχωριά της αγκαλιάς σου.

28/11/06 9:26 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Τώρα έχω φούξια μάγουλα, θολά ματάκια Άβατον... ;) Είναι αλήθεια

28/11/06 11:53 PM  
Blogger Xνούδι said...

Για ολα αυτά και για άλλα τόσα Savio.
Ανθρωπος που κοιτά ψηλά, μπροστά και χαμογελά και όμορφα...
Σε φιλώ

29/11/06 3:42 PM  
Blogger cindaki said...

Καλημέρα!

Είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος!

30/11/06 12:45 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Και'γω Χνούδι σε φιλώ!
Σε ευχαριστώ.

Sofi-k καλώς ήρθες.
Σε επισκέφθηκα, ναι έτσι είναι :)

30/11/06 6:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Είναι τόσο ωραίο να νοιώθεις άνθρωπος.
Έστω κάπου-κάπου. Καμιά φορά. Ενίοτε.

Τότε παίρνει αξία ο άλλος άνθρωπος

καλησπέρες

30/11/06 7:36 PM  
Blogger weirdo said...

Ας κρατάει όλη την εβδομάδα η αύρα μιας όμορφης Κυριακής..! Ως την επόμενη..:)
Καλησπέρα, savio μου:)

30/11/06 8:42 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Δόκτωρα μου uqbar καλησπέρα! Μακάρι να συνέβαινε συχνότερα αυτό. Θα ήταν όλα στη ζωή μας τόσο διαφορετικά!

Weirdo sweetness τέτοια βιώματα κρατάνε πολύ. Άλλωστε για μένα είναι τόσο σπάνιο, που μου μένει...

30/11/06 8:52 PM  
Blogger Y. K. said...

Kαλησπερα γλυκια μου saviο :)
"Για τη ψυχή μου που τρελαίνομαι όταν αυτή σκοτεινιάζει,
για την καρδιά μου που χτυπά αληθινά..."

ενιωσες και εισαι ενας ανθρωπος με λεπτα αισθηματα και με μια σπανια ψυχη. Τα γραπτα σου μιλανε..
(με τη φτωχη μου κριση αυτο μπορω να διαπιστωσω!)

30/11/06 10:08 PM  
Blogger γιώργος said...

γι' όλα αυτά,
και γι' άλλα τόσα...
άνθρωποι,
πάνω απ' όλα...

καληνύχτα...

30/11/06 11:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Πολυ ομορφες σκεψεις εχεις...:) Χαιρομαι που σε γνωριζω!

Καλο Μηνα

1/12/06 4:08 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Alicia η φτωχή σου κρίση είναι πλούσιο δώρο για μένα. Δεν ξέρω αν έχω λεπτά αισθήματα, νομίζω ότι νιώθω όπως νιώθουμε όλοι μας όμορφα κάτι τέτοιες στιγμές.
Σ'ευχαριστώ!

Γιώργο καλώς σε βρήκα και πάλι...!

Ανατολή μου! Η Κυριακή είναι όμορφη μέρα τελικά. Χαίρομαι και΄γω για σένα. Θα περάσω..!

Καλό μήνα σε όλους σας.
Ας είναι ο Δεκέμβρης το ωραιότερο κλείσιμο του χρόνου.

1/12/06 8:26 PM  
Blogger allmylife said...

Θέλεις ακόμη μία φίλη;
:)

1/12/06 9:02 PM  
Blogger Desposini Savio said...

AllMyLife όλη μου τη ζωή φίλους θέλω να έχω.
Καλησπέρα, καλώς σε βρήκα!

1/12/06 9:08 PM  

Post a Comment

<< Home