Tuesday, November 21, 2006

Λες να τα καταφέρουμε..;















...Πολυεθνικές, γραφεία, υπολογιστές, fax, αναλώσιμα, emails, επιστολές, υπερωρίες, αναλύσεις, αναφορές, διαδικασίες, αξιολογήσεις, meetings, brainstorming, projects, χώσιμο, στελέχη, χαρτογιακάδες, ανερχόμενοι, γλείφτες, μαχαιρώματα, θαψίματα...

Και εκεί που το μυαλό μου έχει ρετάρει, η ώρα είναι 7 παρά το απόγευμα, λέω στην απέναντι μου συνάδελφο-φίλη "ρε Τ., μου φτιάχνεις ένα στρυφτό, απ'αυτά τα ωραία που κάνεις με γεύση κεράσι..;", το φτιάχνει, μου το δίνει.
Λέει η Ε. "α, θέλω και'γω", φτιάχνει και σε εκείνη και της το δίνει.
Ας φουμάρουμε το τσιγαράκι μας λοιπόν...
Στη τρίτη τζούρα έπεσε η ιδέα... και εκεί "μας χτύπησε" και τις τρεις.
Και άρχισαν οι σκέψεις και τα πλάνα...

Φαντάζομαι τη στιγμή που θα δηλώσουμε παραίτηση...
Αδημονούμε για τη μέρα εκείνη (μπορεί να'ναι και νύχτα) που θα ανοίξουμε τα στόρια και τα φώτα στην ιδέα αυτή...

Γιατί αισθάνομαι τόσο νέα ακόμη και θέλω να τη παλέψω για πάρτη μου.
Να κάνω κάτι που θα γουστάρω, χωρίς να έχω κανένα πάνω απ'το κεφάλι μου.
Ας είναι κριτής ο εαυτός μου, και ας είναι ο πιο αυστηρός από κάθε άλλον...

21 Comments:

Blogger Tradescadia said...

Πάλεψέ τη. Με κάποιο τρόπο. Ποτέ δεν είναι αργά για να αρχίσεις να ζεις μακριά από όλο αυτό, ή τουλάχιστον χωρίς να καθορίζει και όλα τα άλλα...Καλημέρα!

23/11/06 9:23 AM  
Blogger GhostHunter said...

Κάντο...άρπαξε την ευκαιρία...
Δεν θα έχεις πολλές τέτοιες...

Believe me...I have been there...

23/11/06 9:43 AM  
Blogger Shades said...

Καλυτέρα να ρισκάρεις παρά να μην προσπαθήσεις καθόλου.
Σωστά σκέφτεσαι..
..μια μικρή συμβουλή.. αν είναι να κάνεις κάτι που δεν θα είσαι μόνη σου, αλλά θα συμμετέχουν κι άλλοι στη προσπάθεια αυτή, πρέπει να κρατήσεις μια απόσταση και να δώσεις σε όλους να καταλάβουν ότι είναι άλλο η δουλειά κι άλλο η φιλιά.
Σου εύχομαι τα καλυτέρα
Πολλές καλημέρες Desposini μου.

23/11/06 12:12 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Καλημέρα σας!

Tradescadia, Hunter, Shades...
το δουλεύω ακόμη πολύ στο μυαλό μου, σκέφτομαι τα υπέρ και τα κατά, τιθασεύω τον τρελό αυθορμητισμό μου και ενισχύω την επιθυμία μου όσο χρειάζεται.
Και Shades μιλάς πολύ σωστά, το συγκεκριμένο το έθιξα και ήδη έχει συζητήθει. Το καλό είναι ότι με τα συγκεκριμένα άτομα πρώτα γνωριστήκαμε ως συνάδελφοι & συνεργάτες και μετά δέσαμε καλύτερα ως άνθρωποι.
We'll seeeeee....

23/11/06 12:47 PM  
Blogger weirdo said...

Δεσποσύνη μου, αν το θέλετε πολύ, φυσικά και θα τα καταφέρετε..! (παρά τις όποιες δυσκολίες, η προοπτική του 'χωρίς αφεντικό πάνω από το κεφάλι μου', αξίζει το ρίσκο..! αχ..!)
πι-ες: Και γιατί, παρακαλώ, να παραιτηθείτε; Βρείτε έναν τρόπο να σας απολύσουν! Μια καλή (ειδικά αν εργάζεσαι πολλά χρόνια) αποζημίωση δεν έβλαψε ποτέ κανέναν..:p)
Καλησπέρα, savio μου

23/11/06 2:47 PM  
Blogger Sigmataf said...

Το έχεις.
Κάνε το βήμα και να είσαι σίγουρη πως θα πας καλά.
Το έχεις.

23/11/06 3:01 PM  
Blogger Άβατον said...

"Κραυγή για Ελευθερία"

Υ.Γ: Φτάνει που το σκέφτεσαι. Από εκεί και περά είτε έτσι είτε αλλιώς κάποια στιγμή θα βρεις την Ελευθερία που ψάχνεις.

23/11/06 6:50 PM  
Blogger Bliss said...

panta!

kalh dunamh!:*

23/11/06 8:42 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Παντως φαινεσε αποφασισμενη!!

και μ'αρεσει!!!

:)

καλη σου νυχτα:)

24/11/06 2:58 AM  
Blogger Serenity said...

Αν το πιστεύετε, θα τα καταφέρετε!!!

"To succeed, we must first believe that we can!" Michael Korda

24/11/06 11:54 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Weirdo μ'αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι..! Αυτή η προοπτική του μη αφεντικού είναι στόχος.

Sigmataf: Ότι το έχω... ναι το έχω! Cash δεν έχω ;)

Άβατον καταλαβαίνεις πόσο ανάγκη έχω κάτι τέτοιο...

Margo, Candy σας ευχαριστώ για τη θετική σας σκέψη!

Serenity γλυκειά μου... σοφά λόγια.
I'll keep that!

24/11/06 5:19 PM  
Blogger Άβατον said...

Αν καταλαβαίνω λέει...είναι στην Φύση μας πιστεύω!:)

24/11/06 10:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

Έτσι πρέπει.
Κανείς δεν είπε ότι πρέπει να είμαστε κάτω από τον ζυγό της ανασφάλειας μια ζωή.
Είμαστε ελεύθεροι.
Σε συμπονώ κι εύχομαι να δεις τον ήλιο εκείνη τη μέρα αλλιώς. Με άρωμα κεράσι.

25/11/06 2:15 PM  
Blogger Desposini Savio said...

ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ δόκτωρα uqbar...
Πόσο πολύ φτιάχτηκα τώρα...

25/11/06 2:20 PM  
Blogger Little A said...

Στο εύχομαι να τα καταφέρεις!
Σε τέτοιες περιπτώσεις πολλές φορές το πιο δύσκολο είναι να κάνεις την αρχή. Κάπου εκεί μέσα έχω μπλεχτεί κ εγώ....

25/11/06 7:28 PM  
Blogger Y. K. said...

"αυτοι που κερδιζουν ειναι εκεινοι που πιστευουν οτι μπορουν"!
Μη δισταζεις mademoiselle Savio :)
Φιλια πολλα!!

26/11/06 11:22 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Little a... Μας Εύχομαι να βρούμε τις απαντήσεις και τις λύσεις σύντομα.

Alicia με το όμορφο όνομα της αλήθειας..! Σε καλοδέχομαι!
Και σε ευχαριστώ για τα λόγια σου.
Έχεις τόσο δίκιο.

26/11/06 7:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Και κάτι δικό σου να κάνεις πάντα θα έχεις κάποιον από το κεφάλι σου. Μόνο που τότε θα τον λένε ΙΚΑ…ΕΦΟΡΙΑ…ΤΕΒΕ….ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ. και φυσικά ότι κάνεις πρέπει να το σκεφτείς πολύ καλά. Δεν είναι όλα τόσα όμορφα και ιδανικά όταν κάνεις αυτό το βήμα.

27/11/06 12:51 PM  
Blogger maika said...

Αχ! νομίζω πως το μεγάλο αφεντικό είναι μόνο το χρήμα (όχι κανένα μεγάλο ποσό....να την βγάζουμε που λένε...). Απο αυτό δεν γλυτώνεις με τίποτα...
Σου εύχομαι βέβαια να καταφέρεις ό,τι ονειρεύεσαι!!!

27/11/06 4:24 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Ανώνυμε το ξέρω....από αυτά δεν γλυτώνουμε ποτέ!

Maika welcome!
Βρε για πλάκα τα λέω όλα αυτά. Δεν κατάλαβες ότι δουλεύω από χόμπι ;p
:)

27/11/06 6:37 PM  
Blogger elix_geo said...

Πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως ερριμμένοι.
Ίσως κάποτε συνθέσουν ένα σπίτι.
Ευχές και συμβουλές ατάκτως ερριμμένες ποτέ δε θα συνθέσουν μια προσωπικότητα.

28/11/06 6:30 PM  

Post a Comment

<< Home