Sunday, November 19, 2006

σσσσσ....


Υπάρχει κάποιος να με ξυπνήσει;
Να πάψω να ονειρεύμαι...

26 Comments:

Blogger Desposini Savio said...

LAST NIGHT I DREAMT THAT SOMEBODY LOVED ME (The Smiths)

Last night I dreamt
that somebody loved me
no hope - but no harm
just another false alarm
Last night I felt
real arms around me
no hope - no harm
just another false alarm
so, tell me how long
before the last one?
and tell me how long
before the right one?
this story is old - I KNOW
but it goes on
this story is old - I KNOW
but it goes on............

19/11/06 1:08 AM  
Blogger GhostHunter said...

Don't wake up...

19/11/06 1:52 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Μα Hunter... πρέπει να ξυπνήσω... είμαι καιρό σε αυτή τη κατάσταση λήθης.
Καλημέρα

19/11/06 10:23 AM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Υπαρχει σηγουρα καπιος...
αλλα τι σημασια εχει?
Σημασια εχει να ξυπνας και να χαμογελας:)

Mακια!

19/11/06 12:30 PM  
Blogger Xνούδι said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ
Λατρεμένο το τραγουδάκι.
Θα έρθεις Morrissey? Αλήθεια το λέω. Θα περάσουμε καλά. Θα είναι κι άλλοι...
Εγώ δεν κοιμάμαι γιατί ονειρεύομαι ξύπνια.

19/11/06 1:37 PM  
Blogger γιώργος said...

τα όνειρα χρειάζονται...
για να προχωράμε...
για να ζούμε...
για να έχουμε σκοπό και λόγο ύπαρξης...

καλησπέρα...

19/11/06 3:38 PM  
Blogger Tradescadia said...

Keep on dreaming my Desposini. Αλλά βγες από τη λήθη...Σου αξίζει πολύ καλύτερο από αυτό...

19/11/06 6:52 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Candy σε γουστάρω πολύ αλήθεια γιατί είσαι μέσα στο χαμόγελο και την αισιοδοξία..!

Χνούδι μου! Τον τελευταίο καιρό είμαι σε έναν ονειρόκοσμο πολύ μυστήριο... σχεδόν surreal... γι'αυτό θέλω να βγω από'δω.
Morrissey... εισητήρια έχω πάρει εδώ και 2 εβδομάδες, είμαι παλαβή!

Γιώργο καλησπέρα! Ναι όμορφα τα όνειρα... να γινόντουσαν και κάποια πραγματικότητα όμως. Να'ξερες πόσο το έχω ανάγκη!
Καλώς ήρθες...

19/11/06 6:54 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Tradescadia αγαπημένη μου... το ξέρω. Τη παλεύω και το ξέρεις..!

19/11/06 6:56 PM  
Blogger GhostHunter said...

Μας πέθανες με το τραγούδι...

19/11/06 11:55 PM  
Blogger Άβατον said...

Εμείς οι άνθρωποι πολλές φορές πριν χαθούμε στην δίνη των Ανεκπλήρωτων Ονείρων λησμονούμε να ρυθμίσουμε το προσωπικό μας ξυπνητήρι με αποτέλεσμα την ώρα που κοιμόμαστε η ζωή να περνά από δίπλα μας λαθραία :)
Μήπως θα έπρεπε να στήσουμε ένα meeting point για όλους όσους θα πάνε Morrissey εδώ μέσα?

20/11/06 1:24 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Hunter είναι από τους αγαπημένους μου ο Morrissey...

Άβατον γι'αυτό θέλω να ξυπνήσω... για να ζήσω.
Και εννοείται πως δεν χάνουμε τον Moz με τίποτα!

20/11/06 8:55 AM  
Blogger weirdo said...

Δεσποσύνη μου,
..από τα αγαπημένα μου ever..
..αν και είναι αγαπημένο μου ό,τι έχει σχέση με τον Moz..:)
(Saturday can't be that far..!)
Καλημέρα, savio μου:)

20/11/06 11:33 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Καλημέρα Weirdo... στην ίδια φάση είμαι!

20/11/06 11:57 AM  
Blogger Shades said...

Άπαιχτο το τραγούδι.. αν είναι να το ακούω πέφτω κι εγώ σε λήθη.. να δεις που θα ξυπνήσεις και θα βρεις ένα μεγάλο χαμόγελο..
Καλό σου απόγευμα Desposini μου.

20/11/06 3:43 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Shades... σ'ευχαριστώ! I wish

20/11/06 3:54 PM  
Blogger mamba ...black mamba said...

Όταν θα 'ρθεις
να με ξεθάψεις απ' τις στάχτες
και διώξεις από πάνω μου
όλη την σκουριά...

20/11/06 4:20 PM  
Blogger elix_geo said...

Keep on sleeping!

Μπορεί το ξύπνημα να είναι πιο οδυνηρό.
Καλύτερα να περνάς από όνειρο σε όνειρο χωρίς να ξυπνάς.

20/11/06 4:38 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Mamba καλώς ήρθες...
αν μπορούσα να βοηθήσω θα το έκανα!

Elix_Geo ανοίγω σιγά-σιγά τα μάτια μου. Και ένα χαμόγελο ζωγραφίζεται στα χείλη μου!

20/11/06 5:41 PM  
Blogger Bliss said...

mpempa m ...8a ksupnhseis monh sou .....:*

20/11/06 6:55 PM  
Blogger Little A said...

Να ξυπνήσεις για να ζήσεις, όπως λες. Αλλά τα όνειρά σου να τα πάρεις μαζί φυλαχτό. Από μόνα τους δεν λένε τίποτα. Εσύ πρέπει να τα κάνεις πραγματικότητα!

20/11/06 7:08 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Margo μου ξυπνάω και αισθάνομαι υπέροχα γι'αυτό!

Little a: Τα όνειρα μου πάντα θα τα κουβαλώ για να με οδηγούν στα δύσκολα μονοπάτια... καλησπέρα!

20/11/06 9:56 PM  
Blogger Sigmataf said...

NAI!
Ο εαυτός σου.

22/11/06 3:25 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Sigmataf αυτός είναι ο δύσκολος δρόμος. Ο εύκολος δρόμος είναι να περιμένουμε μόνον από τους άλλους βοήθεια...
Προτίμησα τον πρώτο. Τα φιλιά μου. Καλημέρα!

22/11/06 8:51 AM  
Blogger venomous said...

maybe the person who takes the photo?

22/8/07 11:14 PM  
Blogger Desposini Savio said...

no, there was no photographer that time.
this is only Savio and herself.

22/8/07 11:20 PM  

Post a Comment

<< Home