Sunday, May 06, 2007

1 προβατάκι, 2 προβατάκια, 3 προβατάκια, 4 προβ...


Μάλλον έπαιξε ρόλο το ότι το Σάββατο διανυκτέρευσα στο χωριό μου.
Το βράδυ κάθησα στη βεράντα . Όλοι έλειπαν. Το σπίτι είναι στην αρχή του χωριού και έχει απόλυτη ησυχία (α ρε τι σου είναι το χωριό). Το μόνο που ακουγόταν από μακρυά ήταν ήχοι από τις κουδούνες που φοράνε τα πρόβατα. Γκλιν γκλον, ωραίο, ρυθμικό και ειδικά μέσα στη νύχτα σου’κανε και το βουκολικό του. Δεν το πιστεύω έλεγα στον εαυτό μου, να πίνω το ποτάκι μου υπό τους ήχους κουδούνων Σάββατο βράδυ. Μου άρεσε όμως γιατί με ηρεμούσε.
Οι επιλογές που έχει το χωριό για να βγεις είναι το καφενείο του χωριού (άκυρο) ή η κοντινή κωμόπολη, αλλά δεινοπαθείς την ώρα και τη στιγμή αν βρεθείς σε τοπικό μαγαζί. Μουσική ελεεινή και ο κόσμος σε κόβει με τη μία, λες και γράφεις στο κούτελο «δεν είμαι από εδώ». Σπίτι καλύτερα.

Νύσταξα, πήγα για ύπνο. Και κάποια στιγμή με επισκέφθηκε το πρόβατο...
Το πρόβατο εμφανίστηκε μέσα στο σπίτι μου στην Αθήνα και θρονιάστηκε στη μεγάλη φλοκάτη του δωματίου μου. Όταν το είδα πρώτον σκέφτηκα πως πρέπει επιτέλους να σηκώσω τα χαλιά (καλοκαίριασε) και δεύτερον ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ;
Το πρόβατο ήταν παχύ και λευκό με τρελό μαλλί, σαν αυτά της Αυστραλίας και όχι σαν τα βρωμιάρικα τα δικά μας που είναι μπεζ-καφέ. (Η φωτογραφία βέβαια θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι του ξαδέλφου του από το Μεξικό, και όχι η δική του, αλλά αυτή μου άρεσε).

Το πρόβατο με κοίταξε και μου μίλησε. Όχι «μπεεε» και μαλακίες, μου μίλησε κανονικά. Μου ζήτησε νερό και μου είπε πως πρέπει να βάλω τάξη στο σπίτι μου.
Η αλήθεια είναι πως τον τελευταίο καιρό το έχω παραμελήσει το σπιτάκι μου γιατί δεν μαζεύομαι και πολύ μέσα, αλλά με ενόχλησε που μου την είπε το πρόβατο.
Μόλις ήπιε το νερό που του πήγα, του ζήτησα να φύγει, αλλά το πρόβατο μου είπε πως δεν θα πάει πουθενά αν δεν βάλω τάξη στο σπίτι μου (κολοπρόβατο) και αν δεν πάρω να διαβάσω το Φωτογράφο της Τουλούζης! Εκεί τα’χασα. Τις προάλλες είχα πάει να αγοράσω ένα βιβλίο και αμφιταλαντευόμουν μεταξύ του Ουελμπέκ και του Ντυμπουά. Τελικά επέλεξα τον πρώτο. “Η δυνατότητα ενός νησιού” μου φαίνεται βαρετό και μετάνοιωσα που το πήρα. Αλλά είναι διαφορετικό όσο να’ναι, να σου αντιπροτείνει κάτι ένα πρόβατο με πνευματικές ανησυχίες...
Το πρόβατο μετά από αυτό το έδιωξα. Μάλιστα όπως του άνοιξα τη πόρτα το κλώτσησα στα πισινά του και το ξαπόστειλα κανονικά από τις σκάλες. Και πολύ το ευχαριστήθηκα.

Κάποτε είχα ξαναδεί πρόβατα στο σπίτι μου και ήταν από τα όνειρα που μου είχε κάνει εξαιρετική εντύπωση, γιατί αφ’ενός τα θυμάμαι σπάνια πλέον και αφ’εταίρου ένα τέτοιο όνειρο, τι στο καλό, σου μένει...
Τα όνειρα είναι μυστήρια. Δεν προσπαθώ να τα αναλύσω, κάποτε προσπαθούσα και πάντα στο τέλος κατέληγα να σκέφτομαι βλακείες. Είμαι σίγουρη όμως πως το πρόβατο προσπάθησε να μου πει κάτι να αλλάξω. Το υποσυνείδητό μου φωνάζει υπό τη μορφή προβάτου. Αυτή είναι η εύκολη εξήγηση. Η δύσκολη είναι ο τρόπος να βάλω τάξη στο σπίτι μου, που μπορεί να εννοούσε τη ζωή μου. Λέω τώρα...
Μάλλον έπρεπε να ρωτήσω τη γνώμη του πριν το ξαποστείλω. Και αποκλείεται να ξανάρθει τώρα μετά τα κλωτσίδια.

26 Comments:

Blogger fish eye said...

μαλλον επρεπε να το στειλεις κι απο μενα..εκει να δεις τι θα ελεγε..ωχ ωχ..
πες οταν διαβασεις το βιβλιο αν ειναι καλο!!

6/5/07 7:04 PM  
Blogger bidibis said...

Αυτό που λένε ότ πρέπει να μετράς πρόβατα για να σε πάρει ο ύπνος είναι, συγγνωμη για τα γαλλικά μου, παπαριές

ΤΟ καλύτερο είναι να σκοτώνεις γερμανούς

Ένας γερμανος μπαμ, δυο γερμανοί μπουμ και πάει λέγοντας...

Πάντως είναι νόστιμα τα προβατάκια τα άτιμα

6/5/07 7:18 PM  
Blogger industrialdaisies said...

Καζαμίας, μούμπλε μούμπλε...
Freud, μούμπλε μούμπλε...
Αγαπημένη μου, είναι απλό. Μετά από ενδελεχή μελέτη της κατάστασής σου (λέμε τώρα) κετέληξα στο συμπέρασμα ότι διαμέσου του προβάτου σου μιλά το ασυνείδητο -αυτό της χωριατοπούλας- το οποίο προσπαθεί να σε φέρει σε αντιπαράθεση με το συλλογικό ασυνείδητο της πόλης στην οποία διαμένεις και πέφτει όλο πάνω σου. Δηλαδή, οι ενδόμυχες τύψεις σου προσπαθούν να θριαμβεύσουν πάνω στο μοντέλο που επιβεβαιώνεις με τη ζωή σου στην πόλη.
Όχι κλωτσιά, πυροβολισμό ήθελε το γμπρόβατο. Τώρα, δεν ξέρεις... Μπορεί να επιστρέψει και να σου πετάξει το γιαούρτι του στο κεφάλι!!!!
Μουχαχα!

6/5/07 7:53 PM  
Blogger Pastaflora said...

α, δεν κάνει να φέρεσαι έτσι στα προβατάκια! ειδικά όταν είναι τόσο ευγενικά και πολυδιαβασμένα! και από ότι ξέρω από τον Καζαμία Σαλίβερου είναι και πολύ επίμονα...

6/5/07 8:13 PM  
Blogger Tradescadia said...

Να το ακούς το προβατάκι σου κοριτσάρα μου! Ξέρει ακριβώς πότε και για ποιο λόγο εμφανίζεται! Όπως κι εσύ άλλωστε! ;)

6/5/07 8:45 PM  
Blogger Attalanti said...

"δεν θα πάει πουθενά αν [...]δεν πάρω να διαβάσω το Φωτογράφο της Τουλούζης" lol όμως!

Καταλαβαίνω ότι ταυτίζομαι με λάθος σημεία, αλλά εμένα μού άρεσε το όνειρό σου, γιατί ούτε κι εγώ έχω σηκώσει ακόμα τα χαλιά, ενώ έχω τρελή όρεξη για βόλτες και διάβασμα.

Άκουσέ με: κάνε δουλειές μόνο αν έχεις αϋπνίες. Για 'μένα, δεν υπάρχει κανένας άλλος λόγος ν' ασχοληθείς. φιλιά!

6/5/07 9:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

`

6/5/07 9:22 PM  
Blogger celsius33 said...

Ax γιατί πήρες τον Ουελμπέκ ? Γιατί δε ρώτησες πρώτα? Ο φωτογράφος της Τουλούζης έιναι εξαιρετικό βιβλίο , ειδικά άμα είσαι και φαν της Γαλλίας, δηλαδή σου αρέσει το αναρχοξενέρωτο της χώρας. Πολύ καλός ο Ντιμπουά. Keep dreaming sheeps and cows !

7/5/07 12:55 AM  
Blogger 3 parties a day said...

Πολύ θρασύ για πρόβατο...

7/5/07 9:40 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Φεγγαροαγκαλιασμένη το πρόβατο μας απειλεί ;)
Θα πάω να αγοράσω το βιβλίο και όταν το διαβάσω θα σου πω!


Bidikis welcome!
Ενδιαφέρον προσέγγιση αν ζούσαμε το '40 ακόμη καλύτερη...


IndustrialDaises έχω πεθάνει στο γέλιο! Φαντάζομαι το πρόβατο να με καπελώνει με μια τσανάκα γιαούρτι (χαχαχαχαχαααα). Πάντως πέρα από τη πλάκα, χθες βράδυ το συζητούσα με τη κολλητή μου και προβληματίστηκε (χαχαχα)


Πάσταφλορ δηλαδή λες να ξαναέρθει μαζί με το υπόλοιπο κοπάδι; (δεν θα το αντέξω)

7/5/07 12:11 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Tradescadia το πρόβατο το πλάκωσα στα κλωτσίδια! Αν ξανάρθει, την επόμενη φορά θα το κεράσω και γλυκό...

Attalanti α, η αλήθεια να λέγεται. Πρέπει να φροντίσω το σπίτι μου, θα το κάνω το Σ/Κ αν δεν πρκύψουν άλλες πιο ενδιαφέρουσες δραστηριότητες βέβαια ;)
μόλις διαβάσω το βιβλίο θα σου πω!

Art Attack ΟΤΙ ΤΙ;

Celsious που να το ήξερα! Ο Ουελμπέκ αν και εξαιρετικά πανέξυπνος & οξυδερκής δεν μου κάνει. Φαν της Γαλλίας δεν είμαι (ούτε και του Σαρκοζί), αλλά επειδή μου έχει κάτσει ο Ντυμπουά, θα τον διαβάσω - μ'αρέσει γιατί είσαι ένα βήμα μπροστά ;)

3parties θρασύ ναι. Μάσησα σου λέω.

7/5/07 1:44 PM  
Blogger Angel Vs Life said...

friki na metanioneis otan einai pia poly arga...

7/5/07 1:53 PM  
Blogger GhostHunter said...

To post αυτό ταχυδρομήθηκε με καταγγελία από εμένα στην φιλοζωική για κακοποίηση προβάτου.
Σε λίγες μέρες θα λάβετε κλήτευση.

7/5/07 9:57 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Angel σιγά καλέ! Δεν φρίκαρα κιόλας. Ένα πρόβατο του ονείρου ήταν :)

Hunter :))))))
Αρνάκι με πατάτες στο φούρνο!

8/5/07 1:22 AM  
Blogger Sigmataf said...

ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

ΜΠΕ-ΜΠΕ...............

ΜΠΕ ρεεεεεεεεεε ΜΠΕ

τι κοιτάτε;

ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ-ΕΕΕΕΕΕΕΕ-ΕΕΕΕΕΕ...

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.


ΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ..........













................................μπε

8/5/07 3:50 AM  
Blogger allmylife said...

θα ξανάρθει :))))


άσε που είχε δίκηο για τον Φωτογράφο!!!

8/5/07 4:07 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Sigmataf οι μπούκλες σου θέλουν περμανάντ ;)


All my Life αφού μου το λες και'συ!!!

8/5/07 2:50 PM  
Blogger Y. K. said...

την επομενη φορα που θα ερθει θα ειναι παλι μαλλιαρο και θα μασαει mentos (βλεπε διαφημιση)

πολυ γελιο!!

επιστροφη στη φυση σου προτεινω για λιγο:)
θα δεις που μετα θα ηρεμησεις!

φιλια+ σε προσκαλω να γραψεις για αγαπημενα τραγουδια, τραγουδια που σε σημαδεψαν απο μικρη μεχρι τωρα..

8/5/07 3:44 PM  
Blogger Bliss said...

esu me probata egw me melisses
kala pame

8/5/07 5:41 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Alicia έτσι λες;

thanks for the invitation! Θα περάσω!


Blissακι μου βλέπεις μελισσάκια;
:) η άνοιξη μας βαράει κατακέφαλα

8/5/07 10:04 PM  
Blogger Disposition21 said...

Στενοχωρήθηκα που το έδιωξες το προβατάκι με τις κλωτσιές. Πλάκα είχε το κακόμοιρο. Εξάλλου να σε βοηθήσει ήθελε! Αν ξαναρθει προτείνω να του ζητήσεις συγνώμη και να ακούσεις τη γνώμη του :)

8/5/07 10:53 PM  
Blogger Disposition21 said...

Επίσης, μήπως το πρόβατο δεν ήταν μόνο στο όνειρο αλλά υπάρχει και "πρόβατο" in real life?

8/5/07 10:55 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Disposition που είσαι εσύ;;;
Το πρόβατο είναι όνειρο και παίζει "μόνο στα όνειρα σου" που λένε...
Αν ξανάρθει σκέφτομαι να του συμπεριφερθώ καλύτερα. Το ξανασκέφτηκα και έχεις δίκιο!

8/5/07 10:58 PM  
Blogger Disposition21 said...

Χάνομαι κάπου κάπου αλλά επανέρχομαι :) Λοιπόν σύμφωνα με ...ονειροκρίτη το μαύρο πρόβατο είναι καλοτυχία, για το άσπρο δεν λέει τίποτα. Χμ... όπως και να'χει πάντως μάλλον θα ήταν καλύτερα να μην το ξανακλωτσήσεις! Ε είμαστε και φιλόζωοι :)

8/5/07 11:09 PM  
Blogger Desposini Savio said...

ναι... τρομάρα μου!
τα λατρεύω τα ζωάκια πάντως πέρα από τη πλάκα.

8/5/07 11:12 PM  
Blogger Sigmataf said...

1 YO!!!!!!!!!!

Απο την επόμενη μέρα.

10/5/07 10:23 PM  

Post a Comment

<< Home