Monday, May 28, 2007

άκρα Σουνιακή

ξαναπήγα στο ναό του Ποσειδώνα

από το χέρι ενός Κινέζου που αγάπησε το τοπίο

τα μάρμαρα του ναού είναι από μια περιοχή που λέγεται Αγριλέζα, πολύ κοντά στο Λαύριο

έτσι, όπως και πριν 10 και χρόνια, έτσι και σήμερα, ένιωσα ένα πετάρισμα μέσα μου και μια ηρεμία να εναλλάσονται... είναι που από εκεί πάνω, ο ορίζοντας στα μάτια μου σχηματίζει καμπύλη. είναι μοναδικό. η γη από εκεί φαντάζει στρογγυλή σαν αφράτη μπάλλα

η θέα είνα υπέροχη ακόμη και για τη μικρή πέρδικα, στην άκρη του βράχου

πλησιάζοντας τη, γύρισε προς το μέρος μου και μετά ξαναγύρισε εμπρός, συνεχίζοντας να ατενίζει το πέλαγος. σαν να κατοικεί μέσα της η ψυχή του Αιγέα που αδημονεί για την επιστροφή του γιού του...


μα εγώ δεν βλέπω πια μαύρα πανιά. το καράβι θα φθάσει ολόλευκο.

(ελπίζω να εμφανίζονται οι φωτογραφίες τώρα)

27 Comments:

Blogger unlearn... said...

Καλημέρααααα!!!

Όμορφες εικόνες με γέμισες.Στην άκρη του βράχου του Σουνίου...είναι μαγικό μέρος.
Πετάρισμα και ηρεμία...

Γαμώτο δε φαίνονται οι φωτογραφίες όμως....

28/5/07 10:25 AM  
Blogger Attalanti said...

Μερικές φορές εκεί σταματάει ο χρόνος. Και πάλι καλά. :)

28/5/07 10:41 AM  
Blogger Desposini Savio said...

Unlearn καλημέρα :) βέβαια σήμερα ρίχνει καρέκλες έξω... Όταν έρθεις Αθήνα, να το επισκεφτείς το Σούνιο. Είναι πανέμορφα!
(γιατί δεν φαίνονται οι φώτο; ίσως αν κάνεις κλικ επάνω τους, να τις δεις καλύτερα).


Attalanti για στιγμές έτσι νιώθεις εκεί πάνω. Πως όλα σταματούν..

28/5/07 12:12 PM  
Blogger Dawkinson said...

μα είναι υπέροχη αυτή η διαχρονική και μεγαλόπρεπη άκρη...

28/5/07 1:22 PM  
Blogger Кроткая said...

χμμμ... πολύ όμορφα πρέπει να ήταν, αλλά εγώ γιατί δνε βλέπω φώτο;
για τον ίδιο λόγο που δνε έβλεπα και ταινιάκι χτες μάλλον...

μπουχουχου, εμένα όλα λογοκριμένα μου έρχονται...

(τυχερούλα!)

28/5/07 3:52 PM  
Blogger industrialdaisies said...

Και μαύρα να έρθουν, αν δείξεις υπομονή και φαντασία άσπρα θα γίνουν πάλι!!

Προς το παρόν τα λευκά πανιά είναι ότι πρέπει για να ρεμβάζουμε με αισιοδοξία!

Καλημέρα αστεράκι, καινούρια εβδομάδα!

28/5/07 4:31 PM  
Blogger Pastaflora said...

δίπλα μας βρίσκεται η ομορφιά. ποσό συχνά όμως την προσπερνάμε...

28/5/07 4:40 PM  
Blogger Sigmataf said...

Φιλαράααααααααααααααααααααααακι..


Τι κλάνουμε;


Το καράβι βάφεται λευκό και ταξιδεύει μέσα στην μέρα;

Λίγοι το πήραν γραμμή.
Ακόμη και οι φάροι υποκλίθηκαν στο πέρασμά του.

Οι ναοί μόνοι τους εσωκλείουν τις μνήμες μια άλλης εποχής.
Καλής;
κακιάς;
Δεν γνωρίζω
μα και στα @@ μου κιόλας.
Μία η ουσία
η ηρεμία που ένιωσες και η ταλάντωσή σου στον ορίζοντα.

Υ.Γ.
Γαμάτες οι εικόνες σου, αλλά δεν μπορώ να τις δώ......

ΤΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΤ!

28/5/07 8:39 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Miss Dawkinson είναι απόλυτη ηρεμία εκεί...

Κροτκάγια μου... δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει. Εγώ βλέπω κανονικά και τις σημερινές φώτο και το ταινιάκι του προηγούμενου ποστ.


IndustrialDaisies είμαι αισιόδοξη, πάντα. Καλή εβδομάδα καλό μου!

Πάσταφλορ δίπλα μας λες; Που είναι; Γιατί πρέπει να πάω έως το Σούνιο για να τη βρω; :)


Φιλαράκι Sigmataf γουστάρω πολύ το σχόλιο, αλλά αφού δεν είδες και φωτό... γμτ τι γίνεται;

28/5/07 11:38 PM  
Blogger Tradescadia said...

Καλημέρα Δεσποσυνάκι! Πάνεμορφες, ταξιδιάρικες, ό,τι πρέπει για να αρχίζεις την εβδομάδα!

29/5/07 10:06 AM  
Blogger CrazyCow said...

Καλημέρααααααα...

Όταν ανοίγεις τα χέρια στην άκρη του βράχου δεν είναι σαν να πετάς;;;

Αφήνω απλά τα πιο μεγάλα χαμόγελα... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

29/5/07 12:14 PM  
Blogger [Germanos] said...

Ειχα παει και εγω το Νοεμβρη που μας περασε. Φοβερο τοπίο , για σκέψη , προβληματισμό και τίποτε άλλο........

29/5/07 12:24 PM  
Blogger 3 parties a day said...

"...μα εγώ δεν βλέπω πια μαύρα πανιά. το καράβι θα φθάσει ολόλευκο."
Μία λέξη:
Yea!

29/5/07 1:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Αυτό πρέπει να είναι το πνεύμα των ημερών, "λευκά πανιά στο φύσημα τ' αγέρα". Σούνιο λοιπόν κι εγώ το θυμάμαι με χιόνια, άλλη αίσθηση...

29/5/07 5:37 PM  
Blogger Paranoia said...

Πανέμορφες συμβολικές!
δεν είναι τυχαίο πως οι παππούδες μας όλα τα έφτιαχναν απέραντα λιτά και όμορφα!

29/5/07 9:52 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Tradescadia σου εύχομαι μια υπέροχη εβδομάδα μανάρι μου!!!


CrazyCow τι ωραία αίσθηση μου έφερες :D


Γερμανέ! το δικό μου μυαλό ξέφυγε εκεί, άδειασε. Πήρα όμως ενέργεια.


3parties oooooo yeaaahhhh!!!!!


Dora μου τι κάνεις; Πραγματικά δεν θα μπορούσα να φανταστώ το Σούνιο μέσα στα χιόνια, τι τύχη να το δεις...
- μας λείψανε οι μουσικές σας ;)


Paranoia σίγουρα δεν είναι τυχαίο... εμείς όμως τι κάνουμε σήμερα;

29/5/07 10:14 PM  
Blogger fish eye said...

πανεμορφες οι φωτογραφιες σου..καναμε ανταλλαγη εε??
ουτε εγω εχω παει Σουνιο..:))

29/5/07 10:47 PM  
Blogger ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ said...

Να βάζεις συχνότερα τέτοια posts...

29/5/07 11:33 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Φεγγαροαγκαλιασμένη, ε μόλις κατέβεις Αθήνα, βάλτο στις προτεραιότητες σου. Θα ενθουσιαστείς.


Βασίλη καλησπέρα! Κύριε Αδαμόπουλε καλώς ορίσατε!
ανάλογα τα κέφια, έτσι είναι αυτά :)

29/5/07 11:43 PM  
Blogger Siddhartha said...

Τί όμορφες εικόνες πραγματικά!!!

Πήγα κάτι φιλαράκια από την Αγγλία στο Σούνιο το περασμένο καλοκαίρι. Ξεχαστήκαμε τόσο πολυ κοιτάζοντας τη θέα, που γυρίζοντας τα κεφάλια μας είπαμε 'α, ναι είναι και ο ναός εδώ'. Τί να πρωτοχαζέψεις άραγε...

30/5/07 1:20 AM  
Blogger Кроткая said...

Α, ωραία!! τώρα τα βλέπω όλα!

συννεφιά δεν είχε, ε;

30/5/07 1:59 AM  
Blogger gitsaki said...

Πολύ όμορφο αυτό το μέρος,συμφωνώ!
Με συγκίνησε πολύ η θέα της πέρδικας πάνω στο βράχο.

30/5/07 2:14 AM  
Blogger tolitsa said...

Γινεται μια κινητοποιηση για 1η Ιουνιου για την Αμαλια. Θα υπαρχει κοινο banner και μαλλον κειμενο. Δες στο blogg http://yperoptix.blogspot.com/
Προσπαθουμε να ενημερωσουμε οσους μπορει ο καθενας.
Συγγνωμη για την εισβολη!

30/5/07 12:16 PM  
Blogger Angel Vs Life said...

na deis pou tha einai kai yperokeanio (i pagothrafstiko) :o)

30/5/07 1:50 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Siddhartha είναι συγκλονιστικό το τοπίο. Νομίζω για όλους, από όπου και αν είσαι. Πολύ καλά έκανες που βόλταρες τα φιλαράκια σου και από εκεί!!!


Κροτκάγια μου επιτέλους :) ήταν μια υπέροχη καθ'όλα ημέρα!


Gitsaki η πέρδικα ήταν κάτι μοναδικό! από το πουθενά. Αιγέας κανονικός σου λέω!


Tolitsa ίσα-ίσα! τέτοια καλοδεχούμενα.


Angel μην είναι φέρρυ της γραμμής Ωροπός-Ερέτρια...

31/5/07 1:49 AM  
Blogger celsius33 said...

Γεια σου ταξιδιάρα ψυχή !!

31/5/07 9:22 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Γειά σου Celsius :)))

31/5/07 10:43 PM  

Post a Comment

<< Home