Wednesday, November 15, 2006

Φώτα γύρω μου


Ωραία βραδιά...
...με μια θαμπάδα στα μάτια μου...
...να μυρίζω πικρά αρώματα...
...να αγγίζω τις μικρές φλογίτσες απ'τους ανθρώπους δίπλα μου...
...να ακούω μετά από πολύ καιρό, μα τη τύχη ήταν αυτή :

* "Which way can we go, only the moon casts a shadow.
When we look far below the path is sharp and narrow.
Your thoughts and mine, are far away from this moment, from this moment..."

...να γεύομαι στα χείλη μου φρουτένια οινοπνεύματα...

Θα ήθελα να κρατούσες τα χέρια μου μέσα στα δικά σου...
Τότε θα χαμογελούσα περισσότερο.

* Tarnation (Your thoughts and mine)

25 Comments:

Blogger GhostHunter said...

Φώτα, οινοπνεύματα, συναισθήματα, αγγίγματα, γλυκά χαμόγελα...

Τι άλλο να ζητήσεις?

15/11/06 11:39 AM  
Blogger Desposini Savio said...

"Θα ήθελα να κρατούσες τα χέρια μου μέσα στα δικά σου...
Τότε θα χαμογελούσα περισσότερο".
Αυτό θα ζητούσα Hunter... το περισσότερο.

15/11/06 11:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

Κατά μια περίεργη α-σύμπτωση, καμία σου λέξη δεν τελειώνει σε ν.
Θα μπορούσες να έγραφες:

...ανννν κρατούσες τα χέρια μου μέσα στα δικά σου...
Τότε θα χαμογελούσα περισσότερο.

Βάλε μερικά ν στη ζωή σου.
Είναι γλυκόηχα.

15/11/06 1:05 PM  
Blogger Little A said...

Ζήτα το τότε! Ή τουλάχιστον διεκδίκησέ το.

15/11/06 3:54 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Litte a, δεν διεκδικείται... Καιρό είχα να σε δω... καλησπέρα!

15/11/06 6:17 PM  
Blogger Desposini Savio said...

"anonymous"...
μου θύμισες το τραγούδι "Νύχτα στάσου": "...ανννννννν ξημερώσει σε χάνω..."
;)

15/11/06 6:20 PM  
Blogger Tradescadia said...

Βλέπεις φλογίτσες από τους ανθρώπους ε;...Τυχερή...Εμένα σβησμένοι μου φαίνονται οι περισσότεροι τελευταία. Σκέτη στάχτη...

15/11/06 6:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Θα χαμογελούσες περισσότερο, μα όλα αυτά τότε δε θα είχαν ούτε καν αξία για παρατήρηση...

μόνο εκεί δωσμένη

καλησπέρα

15/11/06 7:22 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Tradescadia αγγίζω τις φλογίτσες, μα θέλω να πάρω φωτιά...

Δόκτωρα Uqbar θα χρησιμοποιούσα μια άλλη οπτική αν ένιωθα αλλιώς... πιο χαρούμενη ίσως.
Καλώς ήρθες λοιπόν!

15/11/06 9:48 PM  
Blogger weirdo said...

..Οι πέντε αισθήσεις, δεσποσύνη μου.. Ξεχωριστές, όταν κάθε μια είναι μόνη.. Η απόλυτη ολοκλήρωση όταν τις αισθάνεσαι όλες μαζί.. Την ίδια στιγμή.. Με φώτα ή χωρίς..:
Πολύ-πολύ όμορφο..:)

15/11/06 10:08 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Πάντα sweet and tender Weirdo :)))

15/11/06 10:14 PM  
Blogger Shades said...

Αυτά που νιώθεις και με τον τρόπο που μας τα εκφράζεις, μάλλον εκείνος θα έπρεπε να χαμογελούσε που θα σε είχε κοντά του..
Καλό απόγευμα Desposini.

16/11/06 4:23 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Shades καλησπέρα!... δεν τον έχω κοντά μου...

16/11/06 5:30 PM  
Blogger Sigmataf said...

"Φώτα γύρω μου"
και οι υπόλοιποι να σε κοιτάμε...

16/11/06 6:42 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Ω! Σε ευχαριστώ καλέ μου Sigmataf...

16/11/06 7:46 PM  
Blogger Bliss said...

''..να γεύομαι στα χείλη μου φρουτένια οινοπνεύματα...

Θα ήθελα να κρατούσες τα χέρια μου μέσα στα δικά σου...
Τότε θα χαμογελούσα περισσότερο.''


auto m ekanes na to fantastw!
....kai oti milousa sto blog ths weirdo peri dunamhs!

pfffffff oti na nai eimai! opou me paei to rema :P:P

pantws auto to skhniko einai apisteyta romantiko..kai autos o kapoios na mhn uparxei!
erwteuesai..ton eauto sou ston xwro ekei mesa...thn atmosfaira k kaneis paixnidi me thn monaksia sou ..kai matia perastikwn !

16/11/06 9:55 PM  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Ευχομαι να το εχεις..
Πολυ συντομα!

Καλο σου βραδυ:)

16/11/06 10:46 PM  
Blogger Shades said...

Desposini το κατάλαβα ότι δεν τον έχεις κοντά σου..
Λέω όμως ότι εκείνος θα έπρεπε να χαμογελάσει αν είχε την τύχη και σε είχε ακόμα δίπλα του.
Μάλλον τώρα το διατύπωσα καλύτερα.
Καλό σου βράδυ.

16/11/06 11:00 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Margo μου τι όμορφο ήταν αυτό που μου έγραψες... και η αλήθεια είναι πως τον τελευταίο καιρό παίζω πολύ με τη μοναξιά μου..

Shades καμιά φορά αν δεν ακούς ή βλέπεις τον άλλο να σου μιλάει μπορείς να τα καταλάβεις λίγο διαφορετικά τα πράγματα. Τώρα σε κατανοώ καλύτερα!

Candy μου εύχομαι να το ζήσω. Θα το'θελα πολύ!

17/11/06 9:19 AM  
Blogger Serenity said...

Με τις ευχές μου!
Μόλις τον συναντήσεις, να πάρετε φωτιά!!! ;))

17/11/06 11:24 AM  
Blogger Desposini Savio said...

το ολοκαύτωμα...!
τις καλημέρες μου Serenity!

17/11/06 12:25 PM  
Blogger GhostHunter said...

Τι εμπρηστικές τάσεις είναι αυτές, βρε κορίτσια...

Πω Πω ...

17/11/06 4:52 PM  
Blogger Desposini Savio said...

φωτιά Hunter...

18/11/06 11:04 AM  
Blogger Xνούδι said...

ε τώρα να μην πω πόσες χιλιάδες φορές το έχω περάσει τούτο, τον τελευταίο καιρό.
"Θα ήθελα να κρατούσες τα χέρια μου μέσα στα δικά σου...
Τότε θα χαμογελούσα περισσότερο".
ΟΛΑ Ή ΤΙΠΟΤΑ. Και αν πρέπει να διαλέξεις ανάμεσα στο λίγο και το καθόλου επιλέγεις το τιποτα.
Σε φιλώ. Καλά κουράγια.
(Να μην πω τώρα πόσο καταλαβαίνω ε?)

18/11/06 10:32 PM  
Blogger Desposini Savio said...

Χνούδι, το ξέρω καλή μου...
πέρασα και από σένα απόψε και ξέρω...

18/11/06 11:52 PM  

Post a Comment

<< Home